Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6998 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מחפש חופים פתוחים בחינם בכנרת. שמעתי על חלוקים, לבנון, דוגית - לא יודע אם הם באמת פתוחים ובחינם, אז יעזור לי מאוד לקבל מידע.

 

תודה.

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם

אף אחד מהחופים שהזכרת לא חינמי.

 

מטבע הדברים, לחופים שבחינם אין ממש שם. יש אחד חביב כמה קילומטרים אחרי צומת מעגן, על כביש 92.

יש עוד די הרבה בצד המערבי, מעט לפני טבריה.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

חוף כורסי,נמצא אחרי חוף לבנון/חלוקים/גל.מכביש סובב כינרת אתה יורד שמאלה לשביל גישה לחוף,ואז הכביש מתעקל שמאלה ממש בתחילת העיקול תראה שביל עפר מצד ימין,תכנס אליו ותמשיך כ 200 מטר. אתה תמצא אחלה חוף ללא תשלום כל שהוא.

יש עוד כניסה והיא הכניסה הראשונה שאחרי הכביש גישה לחוף כורסי ,אותו רעיון, יורדים ימינה מהכביש הראשי ואתה תמצא.

 

תהנה.

שום צבא שבעולם לא יעצור אותי מלעשות פרצלציה מהפרצוף של הקונצרטינה הזה...

פורסם

אם איזה רכב אתה?

 

הרכב איתו אתה בא יקבע האם החוף חינם או לא... (באמת)

אם תבוא עם טנדר ומעלה, השמיים הם הגבול (או המים)

פורסם

הכי טוב זה להיכנס עם רכב בין המטעים ולחפש חוף, כל אלה עם הגישה הנוחה בד"כ מלאים אנשים.

היה אחד עם כניסה מגשר אריק, נסיעה ליד 'צוק' קטן והגעה למקום מבודד אבל לפני כמה שנים קרס ה'צוק' הנ"ל בשל עודף מים.

בריאות לכולם!

פורסם

כמה עצוב,לא רק שכמעט ואין חפוי חינם ,אלה שלוקחים את הכסף עושים את זה לרוב לא לפי החוק .

גם אלה שישי להם רשיון ,לוקחים יותר ממה שמותר להם ,ועל דברים שלא מותר להם לקחת כסף.

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם
הכי טוב זה להיכנס עם רכב בין המטעים ולחפש חוף, כל אלה עם הגישה הנוחה בד"כ מלאים אנשים.

היה אחד עם כניסה מגשר אריק, נסיעה ליד 'צוק' קטן והגעה למקום מבודד אבל לפני כמה שנים קרס ה'צוק' הנ"ל בשל עודף מים.

 

היה אחד הטובים, לא ידעתי שהוא נפל...

באמת היה מפחיד לנסוע עליו.

 

בכל אופן, עם רכב קצת גבוה, ניתן להגיע לחופים דיי מדהימים שמעטים מכירים. רק צריך לעשות ניווטים במטעים או בשיחים ולקחת פלאפון כמובן, קל מאוד להתקע בפנים, מאוד!

פורסם

אצלנו באזור (בית שאן) יש הרבה אנשים שמחרימים את הכניסה לכנרת בגלל ההפקעה של ימה ששייכת לכולנו לטובת מס' יזמים.

אתה מוזמן להצטרף, ומצד שני יש הרבה מעיינות יפים באזורנו, פחות מ20 דקות נסיעה.

פרטים בה"פ

צביקי.

פורסם
היה אחד הטובים, לא ידעתי שהוא נפל...

באמת היה מפחיד לנסוע עליו.

 

בכל אופן, עם רכב קצת גבוה, ניתן להגיע לחופים דיי מדהימים שמעטים מכירים. רק צריך לעשות ניווטים במטעים או בשיחים ולקחת פלאפון כמובן, קל מאוד להתקע בפנים, מאוד!

 

אכן מאוד קל להתקע בפנים.......:roll:

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=154696

כל עוד מפרקים שם 6 תימניות בלילה...המטרה מקדשת את האמצעים!
:roflmao:
×
×
  • תוכן חדש...