Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7003 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קניתי את הרכב לפני מספר חודשים בכללי אני מבסוט ממנומ אבל יש לי 2 שאלות

1) חבר אמר לי שצריך להחליף קלאצ איך אני יודע שאני באמת צריך להחליף וכמה אמור לעלות

2) דבר שני כמה האוטו קטן כזה אמור לצרוך שקניתי אמרו לי 1-18 אני יודע שזה לא ראלי

 

ושאלה לא קשורה

הבנתי שכל שמספר הדלק גבוה יותר אז הוא נקי יותר

היום דלק 98ו 95 אותו מחיר אז עדיף לתדלק 98 ?

 

תודה רבה.

פורסם

לגבי השאלה הראשונה: צריכת הדלק צריכה להיות בכביש מהיר מהירות 90 קמ"ש 1 - 13,14 זה טוב. בעיר 1 - 11,12 זה טוב.

לגבי הדלק אז 95 מספיק בהחלט. 98 הוא לא יותר נקי האורטן יותר גבוהה ומה שמשתמע מכך. בצע חיפוש בפורום.

אם אינך מכיר את היסטוריית הטיפולים של הרכב בצע ישור קו כדי שתהיה בראש שקט.

לגבי הקלא"צ צריך לבדוק אם הוא לא מחליק כלומר: תשלב להילוך ראשון במקום שאין רכבים מולך ואנשים כמובן וזרוק אותו אם האוטו נכבה ישר אז הקלא"צ בסר אם לא נכבה ישר אז כניראה שהוא מחליק. בכל אופן גש למוסך אמין לבדיקה אמינה יותר.

בברכה.

Seat Leon ST 1.2 Tsi

פורסם

בדיקה שכזו, במוסך אמין, אמורה לעלות בדיוק כלום.

החלפת קלאץ', במידה וצריך, זה כבר עניין אחר.

יניב מיכאלי

-----------

קלאסיקה: סאאב 96V4 - שנת 1969

×
×
  • תוכן חדש...