Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7004 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, יצא לי לשמוע כבר מכמה אנשים שאם הרכב יושב בחנייה הרבה זמן ולא זז זה פוגע בו.

רציתי לדעת מה בדיוק קורה לו.

תודה מראש.

פורסם

גומיות מיתייבשות,

חלקי המנוע לא מקבלים שימון ,ובהתנעה הראשונה ייוצר בלאי מעל הנורמה הרגילה,

צמיגים מיתייבשים,בולמי זעזועים נמצאים בלחץ ולא יתפקדו כראוי ,

ועוד...

 

ירון מאיר

פורסם

תודה רבה.

משהו נוסף: אם אין לי אפשרות לנסוע תקופות זמן ארוכות, מה אני יכול לעשות?

וכמה זמן ללא נסיעה זה מתחיל להזיק לאוטו?

תודה שוב

פורסם

הרבה זמן זה יכול להיות שנה ויכול להיות גם 10 שנים ויותר.

התופעות יהיו שונות בשני המקרים ולכן הגדר למה כוונתך.

בכל מקרה צמיגי הרכב מתייבשים ונוצר עליהם לחץ קבוע באותו מקום כך שהם מתעוותים ויש להחליפם.

צנורות גומי ורצועות גומי מתייבשים ונסדקים ויש לבודקם ולהחליפם בהתאם.

משאבות בלם עלולות להתפס ו/או לנזול.

מנוע הרכב עלול להתפס ועוד צרות שונות ומשונות.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם

לשאלתך, אני מתכוון לפרקי זמן של עד חודש

ונניח שאני נוסע בו פעם בחודש, כמה אני צריך לנהוג כדיי למנוע שחיקה ובלאי כאלו?

תודה

פורסם

רצוי לתת למישהוא שיניע את מנוע המכונית כל כ 5 ימים לכמה דקות פעולה כך שמצבר המכונית יטען ויתרוצצו בכל המערכות מיים ושמנים. אם אותו אדם יוכל לבצע סבוב קצר כל כשבועיים, אז זה יהיה מצוין כי כך גם גלגלי הרכב יסתובבו וימנעו נזקי צמיגים וכו'.

בברכה - רפי לין :-)

×
×
  • תוכן חדש...