Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7005 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הייתי מבסוט על המערכת שלי, עד שנכנסתי לפורום וגיליתי:

 

- שיש לי צליל מתכתי כי לא בודדתי את כל האוטו בדיינמייט.

- שהסאב שלי לא מדוייק כי התיבה מרובעת.

- שהסאב שלי לא פאנצי' כי יש לו פורט.

- שהסאב שלי לא של קיקר.

- שהרמקולים האחוריים מעוותים לגמריי כי זה פיוניר.

- שהרמקולים האחוריים מיותרים.

- שאני לא נהנה מהסאונד ביכלל כי ה"במה" שלי מכוונת ביכלל למרכז הרכב ולא לנהג.

- שהקומפוננטים שלי לא יעילים כי הדלת לא מבודדת.

- שהקומפוננטים לא מדוייקים כי הם לא ברצפת הנהג מכוונים למעלה.

- שהקומפוננטים לא מיורל.

- שהטוויטר שלי לא מפזר את הסאונד כי הוא לא כיפתי.

- שכל הסאונד באוטו לא טוב כי החוטים לא עלו 200$ למטר.

- שתמיד יהיו לי רעשים כי אין לחוטים סיכוך מגנזיום.

- שתמיד יהיו לי רעשים כי אין לי את "שלושת הגדולים" (מי הגה את השם הזה?!).

- שכל הסאונד באוטו לא טוב כי ביכלל אין לי אקולייזר שמתכוונן עם בלו טוט' ו4 סוכני מוסד בכל פינה.

- שאני לא שומע את כל הצלילים כי המערכת לא 24ביט.

- הסאב חתוך גבוה מידי.

- הטוויטרים חתוכים נמוך מידי.

- והמידים חתוכים רחב מידי.

 

ואני שואל, מה היה רע לי לפני??

פורסם

לא היה רע.

היה לך טוב?

תחזור.

פה המטרה היא לשפר,לקבל וללמוד על מושגים חדשים שלא היית יודע "סתם ככה".

אם אין לך רצון לשפר, אתה יכול לקבל ידע.

ואם שני רמקולים של 6X9 של פיוניר 260W טובים לך? יצאת מורווח כי אתה לא צריך להוציא על הבור ללא תחתית הזה הרבה כסף.

 

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7005 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...