Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רנו ספורט לארץ - בשורות משמחות.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6816 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

וואי, איזה תמונות. לא שמתי לב עד עכשיו כמה ההפרש אדיר. החדשה פשוט נראית כמו ג'יפ ליד הישנה. והיא גם שוקלת בערך 200 קילו יותר. נורא ואיום...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

שום דבר הנמכה לא פותרת :twisted:, ובלי קשר לפי הביקורות בחו"ל היא מכונית מעולה ואני עדיין מצפה לנסיעת מבחן.

1969 Pontiac Firebird

:twisted:

בעבר:Honda Civic Type R, Renault Clio Sport, Peugeot 106 Rallye

פורסם

לא עניין של הנמכה - הקליאו החדשה בעלת גג גבוה משמעותית מזו היוצאת (ולא ששם הגג היה נורא נמוך, אם אני לא טועה).

 

היא לא מכונית רעה, הבעיה היא שהאופוזיציה גם השתפרה בהרבה. לפחות כאן, בניגוד לחו"ל, יהיה לה את יתרון המחיר - שם היא נמצאת מול הקופר S, הCTR, וכו'. כאן? הצחקתם את "קמור" ו"מאיר"...

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

נורא ואיום" - רוני אני איתך בהצדקה צרך התמונות, אבל גם אני למדתי על בשרי שיש הבדל בין תמונות למציאות.

סיאט לאון טורבו החדשה היא עדות לכיעור בתמונות ויופי במציאות.

 

ולכן, לחוות דעת סופית, אני אבקש לחכות לספטמבר ולמחני הנהיגה שבה.

אני לא מאמין שהיא תשתווה ל-"תלת-אופן" של ה-172 מבחינת הנאה בנהיגה ויכולת אמיתי לבחון את הנהג עצמו,

אך נראה לי שלא תשאיר אדיש אף נהג/חובב-הגה/בעל-צפתיה-חמה, כזה או אחר בישראל.

 

נקודה למחשבה.

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם

צצינו בכתבה שגם לפני שנתיים הבטיחו להביא את שתי המכוניות האלה

אפילו באוטומוטור 2006 הציגו את המגאן ספורט ואמרו שהיא תגיע לארץ ומאז נאדה...גורניש!

אבל מהשנה האחרונה הייבוא נראה כדאי מכמה סיבות

 

1) הציבור הישראלי של חובבי הרכב מודע לרכבים של רנו-ספורט.

2) בשנת 2006 עלו המכירות של הסופרטיביות.

3) לפני הנתוני מכירות של הספורטיביות ב-2006 כבר פחות קנו את האימפרזה טורבו/לנסר איבולושן ויותר קנו את ההוט האץ' (גולף GTI, איביזה קופרה, C2 VTS...)

 

וייתכן שקרסו רוצים להתחרות בצ'מפיון, בשנת 2006 נמכרו ותר מ-50 גולף GTI, כ-100 איביזה FR/קופרה, כ-20 ליאון טורבו ועוד כ-20 פולו GTI...גם קרסו רוצים כנראה חלק מהעוגה, הסיכוי להצלחה תלוי בתמחור של הרכבים במקרה שהפעם יגיעו.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

לפי התמונות החדשה ממש השמינה...

איזה תחת יא אללה!

:)

אבל היא גם התחזקה ככה שזה מאזן את הביצועים.

בכל זאת צריך לבדוק כדי להאמין.

ליום יום: Alfa Romeo 147 2.0 TS 2002 with 4 Koni & 30mm MAD lowering springs

לאישה: Alfa Romeo Mito Multiair 135HP 2014

לנשמה: Lancia Delta GTi.e 2.0 16v

פורסם

זה מה שאני חושש - שיש סיכוי טוב שזה לא מאזן. אולי בקו ישר, הביצועים יהיו דומים (וגם זה רק בזכות גיר קצר בהרבה), אבל בכל הקשור ליכולת דינמית, משקל זה רע. זה כמו לאזן את המלח בתבשיל עם הרבה סוכר...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

נראה לי מוכר כל העסק, נקווה שהפעם הם קצת יותר רציניים :roll:.

זה יהיה מבורך אם יביאו את שני הרכבים המאוד מוערכים האלה (גם המגאן קטפה המון שבחים).

המשקל כמובן קיבל קטילות רציניות על פגיעה קשה בהתנהגות ותוספת הכח הקטנה + גיר קצר מאוד זה הפתרון שלהם בשביל בסופו של דבר להגיע לנתוני נייר דומים מאוד לקליאו שלנו אבל מסתירים אמת קצת פחות ורודה. אבל מי יודע, אולי אני אקנה 8) (וגם המגאן אופציה טובה מאוד).

 

אחרי כמה שנים שייבשו אותנו בתחום הזה (לא רק קרסו) אני חושב שיש חור לא קטן (ולא לשכוח שהחור הזה גם מגיע עכשיו לשוק המשומשות) ב-hot-hatch איכותיים.

 

ניר

פורסם

דווקא לפי ביקורות מחו"ל, הקליאו ספורט היא מכונה לא רעה בכלל, גם מבחינה דינמית - למרות תוספת המימדים.

 

בכל מקרה, לתושבי הנכר שביננו שחפצים בקצת יותר יכולת דינמאית ואוהבים להתחרע ב - track days.

רנו ספורט חשבה עליכם ומציעה לכם אופציה לרכוש את ה- Clio Sport R27.

אמנם היא טיפה יותר יקרה ובאה במהדורה מוגבלת, אך היא גם עברה כיול מחדש שכולל בין היתר הנמכה והקשחת

מתלים והכי חשוב... מושבי רקארו ומדבקות F1 8)

 

בהמשך כרגיל, אמורה לצאת מהדורת ה- CUP שתעבור דיאטה די רצינית ואז יהיה מעניין לראות את היכולות שלה

יחד עם תוספת הכוח.

 

אך כאמור, לא בבית ספרנו :?

פורסם

המגאן ספורט היא מכונה די מחורבנת, כך לפי עיתונות זרה. מי שמצילה את המצב זו הR26, שזכתה בהשוואה בAutocar מול S3, GTI, VXR, ST וכו', וקוצרת שבחים רבים. על המגאן ספורט הרגילה, אין הרבה ביקורות טובות.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

להשמין אולי כן

 

אבל להשוואת קליאו RSI מונמכת עם קליאו ספורט סטנדרטית זה לא הוגן.

 

לגבי סוגיית הגודל, צריך לראות היכן נמצא CG בחדשה לעומת הדור הקודם. עד שלא יהיו לנו סרטוטי יצרן לא נוכל לשפוט.

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם

 

וייתכן שקרסו רוצים להתחרות בצ'מפיון, בשנת 2006 נמכרו ותר מ-50 גולף GTI, כ-100 איביזה FR/קופרה, כ-20 ליאון טורבו ועוד כ-20 פולו GTI...גם קרסו רוצים כנראה חלק מהעוגה, הסיכוי להצלחה תלוי בתמחור של הרכבים במקרה שהפעם יגיעו.

 

אני לא חושב שמישהו היום וקרסו בפרט יכולים להתחרות עם צ'מפיון בנוגע לסיאט אביזיה קופרה!.!.

ע"פ הכתבה של רועי צוקרמן מחיר הרכב ינוע ב-180K ואפשרי ליותר, בעוד קופרה על הכביש ב-140K.

והקופרה מפנקת מאוד- אתה לא מקבל רכב ערום (פרט לסטריאו), ביצועים מצויינים, מנוע חזק, התנהגות מדהימה.

וגם הוסיף את הפוזה שהרכב מעניק לנהג.

נ.ב

אני לא שולל את ההתנהגות,ביצועים,מנוע,פינוקים בקליאו.

* טעמה המר של איכות ירודה נשאר זמן רב לאחר שפג טעמו המתוק של המחיר הנמוך.

* ההתפשרויות של היום, הם הנורמה של המחר

פורסם

הקופרה תתחרה בקליאו ובמחיר הזה היא באמת מציבה לה פייט מצוין. אם אתם זוכרים, כשהגיעו האיביזה והקליאו ספורט הראשונות (2001) הראשונה עלתה 100K והשנייה 115K, ואז ההפרשים היו מספיק קטנים בשביל שחובבי הרכב יקנו גם הרבה קליאו, פשוט כי היא הייתה טובה יותר. הפעם, עם הפרש אפשרי של 40K, לקליאו בוודאי יהיו מעט קונים (שימו לב כמה מיני קופר יש בכבישים, למשל) וזה בלי קשר לאם היא תהיה טובה יותר מהקופרה או לא (לפי מבחנים מחו"ל היא טובה משמעותית, ולקופרה בוודאי שאין "התנהגות מדהימה").

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6816 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...