Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מצלמה בפסי הרכבת - דו"ח\שלילה ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6957 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

 

 

לפני מספר ימים חבר שלי סבור כי בעת שעבר את פסי הרכבת, נידלקו האורות והמצלמה

כביכול צילמה אותו, האם למישהו יש ניסיון בדבר? האם זה עלול לגרור למשהו חריף או

דו"ח ללא כלום.

 

אשמח לדעת מה העונש החמור ביותר שיכול להיות, ובנוסף לכך האם המצלמה מצלמת את

פרצוף האדם או את מספר הרכב.

 

תודה.

פורסם

המצלמה מצלמת את אחורי הרכב, ממש כמו מצלמת רמזור רגילה.

עד כמה שזכור לי, לאחרונה הועבר חוק לפיו חציית פסי רכבת כשהרמזור מהבהב דינה החרמת הרכב.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
לאחר כמה זמן מגיעה השלילה או הזימון לבית המשפט?

כמה חודשים

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
הוא סיכן את חייהם של כמה מאות נוסעי הרכבת.

שלילה זה עונש עדין מדי.

צודק ב100%, האמת שזה די חדש לי ולא שמעתי שיש מצלמות בפסי הרכבת, רעיון טוב לדעתי.

ליום יום: Alfa Romeo 147 2.0 TS 2002 with 4 Koni & 30mm MAD lowering springs

לאישה: Alfa Romeo Mito Multiair 135HP 2014

לנשמה: Lancia Delta GTi.e 2.0 16v

פורסם

בד"כ זה גורר את האוטו עם הרכבת.

 

הוא יחטוף שלילה לא קצרה וקנס כספי במשפט שיערך לו אחרי שיקבל זימון.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

יש מצלמה במפגש מסילת רכבת עם כביש 4 באיזור ביניימינה. זה המקום היחידי שאני מכיר, אולי שי עוד.

 

נשאלת השאלה, איך המצלמה פועלת ?

הרי אין כל התראה מוקדמת לפני שמופיע אור אדום במעבר רכבת.

האדום המהבהב הזה + התראה קולית על ידי צילצול מתחילים לעבוד כמה שניות לפני שהמחסום יורד.

לפעמים, כשנמצאים, נניח, 2 מטר לפני המסילה, ומופיע אדום + צלצול , חייבים לעבור באדום, פשוט אין שום אפשרות אחרת.

 

ברמזורים רגילים יש לנהג תמיד מספיק זמן לעצור, כלומר 3 הבהובים של ירוק וכמה שניות של כתום.

במעברי רכבת אין את הדברים האלו, וככל הנראה המצלמות, אם הן באמת מצלמות ולא הוצהו כ"דחלילים" מתחילות לצלם לאחר השהייה מסויימת, כלומר לפחות מס' שניות לאחר הופעת האדום ברמזור. יש למישהו פרטים יותר מדוייקים ?

 

 

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

ניתפס במצלמה בפסי רכבת



קיבל היום הזמנה לחקירה ,בית משפט ו 8 נקודות לא איבנתי בידיוק ,

הוא נהג חדש ,מה הוא צפוי לקבל במישפט?

 

צריך לקחת עורכי דין?

"היא עשוייה מחומר MDF ויש לה כונס אוויר.."

 

פורסם

עם הייה קנס של 700 שח אז לא כל כך שווה לקחת עו''ד.

הבעיה פה עם זה רק קנס או יותר מיזה?

"היא עשוייה מחומר MDF ויש לה כונס אוויר.."

 

פורסם

הדין על עברות הקשורות למסילת ברזל חצייתן ואי עצירה הוא:

הזמנה לדין, ונקודות בין 8 ל 10 נקודות.

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
הדין על עברות הקשורות למסילת ברזל חצייתן ואי עצירה הוא:

הזמנה לדין, ונקודות בין 8 ל 10 נקודות.

 

 

 

ל'

 

יש עבירות כמו עקיפה על פסי רכבת ששם זה גם מאסר בפועל.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

×
×
  • תוכן חדש...