Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7021 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני שכמה זמן סמתי לב רעשים בהגה,בדקתי את כמות השמן היה חוסר ועכשיו החלפתי את כל הנוזל היום (הגיע הזמן) והרעש עדיין יש

המשעבה ו צינורות נראים תקנים ונקיים.

האם צריך לנסועה כמה זמן עד שהכל יסתדר או שיכול להיות שהבעיה לא שם?

פורסם
איזה נוזל החלפת וכיצד?

AFT נראלי,(זה משה היה גם לפני שהחלפתי)

 

ע"י שעבה

 

הנןזל ליתר דיוק ATF-VA

פורסם
איזה סוג של רעש ומתי הוא בדיוק מתרחש?

בדיקה חזותית למשאבת ההידראולית והצנרת לא בדיוק אומרת שהם תקינים.

בזמן עמידה,רעש כאילו חיכוך ונראלי גם רעש של משעבה (אני לא בטוח)

פורסם

זה יכול להיות רעש של בולג'וינט, צנרת לחץ שנוגעת בגוף הרכב, משאבה הידראולית, הרצועה או מסרק ההגה עצמו.

כדאי שתגיע למוסך לבדיקה ואיתור התקלה.

פורסם
זה יכול להיות רעש של בולג'וינט, צנרת לחץ שנוגעת בגוף הרכב, משאבה הידראולית, הרצועה או מסרק ההגה עצמו.

כדאי שתגיע למוסך לבדיקה ואיתור התקלה.

במקרה יכי גרוע :

1.מזה יכול להיות?

2.מה העלות בערך?

3.ואם זה יכול לחקות קצת?

תודה...

פורסם

איו לי מושג מה זה יכול להיות ולכן לא אוכל להעריך גם עלויות, ואת זה כל מוסך יתן לך לאחר בדיקת הרכב.

לא כדאי לחכות, הגה זה מערכת בטיחותית.

×
×
  • תוכן חדש...