Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7030 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מקווה שתוכלו לפתור חלק מהבעיות

בעיה ראשונה - שלוקחים סביב לצד ימין מרגישים את האוטו רועד

 

בעיה שנייה - אחרי ההתנעה של האוטו מעביר להילוך אחורי אז הילוך נכנס במכה ולא חלק

 

בעיה שלישית - שהרכב על D ולא נוסעים(רמזור וכו') אז יש רעידות , בנוסף שמפעילים את המזגן אז הרעידות יותר חזקות

 

הרכב היה במוסך וזה הפחית את הרעידות

הוחלפו 3 מחזירי שמן

2 חגורות

תושבת מנוע עליונה

גומי לצינור מיים

מחזיר שמן אחורי(בין הגיר למנוע)

החלפת שמן + מותחים

תודה מראש חזי

פורסם

רעידות בסרק הן בדר"כ תוצאה של תושבות לא תקינות , בדר"כ מומלץ (אם כי לא חובה) להחליף את כל התושבות מנוע/גיר במכה , בגלל שתושבת אחת שחוקה עלולה להרוג את כל שאר התושבות

 

הגיר עצמו יכול גם הוא להוסיף לרעידות לעת זיקנה , גם המכה בהכנסה של הילוך מצביעה על גיר עייף

 

מה מראה אצלך הסל"ד בסרק כאשר הגיר ב D והמזגן פועל ?

 

לגבי הבעיה של הרעידות בסיבוב , באיזה מהירות , באיזה עוצמה איפה מרגישים את הרעידות (בהגה, בכל האוטו )נסה לפרט יותר ,

ערן בלגאן - נהג ליסינג מדופלם :roll:

פורסם

אז ככה הרעידות בסיבוב מורגשות בכל האוטו במהירות טיפה גבוה בוא נגיד בסביבות 40 -50 קמ"ש(אני מאמין שבמהירות גבוהה יותר ככה רעידות חזקות יותר)

הסל"ד עם אני לא טועה אז שהוא על D בלי מזגן הוא נמצא ב750 סל"ד

עם מזגן עוד לא בדקתי

פורסם

שלום, המכה בגיר בעת העברת ההילוך כפי שצויין יכולה להיגרם כתוצאה של גיר עייף ו/או תושבת גיר קרוע/סדוקה.

 

לפעמים לפי צבע שמן הגיר ניתן לאבחן את מצב הגיר עצמו, כפי שרואים בתמונה המצורפת מספרות האחזקה המקורית.

 

111vh8.jpg

 

 

 

סל"ד של 750 בהילוך D הינו מצב נורמלי.

 

רעידות כלליות בעמידה בהילוך הינה "מחלה" ידוע בדגמי BA 323 , הדבר נגרם עקב התיישנות תושבות המנוע.

במידה ומחליפים תושבות מנוע, יש לרכוש מקוריות בלבד וזאת מתוך ניסיון אישי וכללי.

 

בברכה,

גיורא.

פורסם

תודה רבה על התשובה בקשר לתושבת עכשיו בעיה שנייה

 

עכשיו הרעידות מגיעות רק בסיבוב ימינה במהירות של 50 ויותר קמ"ש

מרגישים את הרעידות בהגה בעצם כל האוטו רועד

פורסם

קצת קשה לאבחן רעידות כאלה דרך המחשב.

יש כמה אופציות

צירייה (מלווה בדר"כ גם ברעש אופייני)

מיסב של הגלגל מפורק

אחד מה"תפוחים" של ההגה גמור

ועוד כל מיני אופציות

בקיצור , צריך להרים את האוטו על ליפט ולבדוק מה קורה

ערן בלגאן - נהג ליסינג מדופלם :roll:

×
×
  • תוכן חדש...