Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבקש עזרה ברכישת roadster (התמקדות בפורשה בוקסטר)


gibsonlp
שימו לב! השרשור הזה בן 6223 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 188
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

איזה יופי.

עכשיו אני לא דואג איפה לשים את הנרתיק של המשקפי שמש :lol:

 

אבל האמת - אפילו התא הקטנטן הזה הוא הרבהההההההההההההההה יותר טוב מכלום 8)

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה חברים,

roy - בעיקרון אתה צודק לגבי הרצונות שלי מהרכב, העניין הוא שלאחרונה סדר העדיפויות שלי השתנה וכשרשמתי S2000 זה לא היה רק בגלל הגג הנפתח אלא גם בגלל היכולות שלה.

 

יבין - תודה, לקחתי לתשומת ליבי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

tt quatrro פתוחה יכולה להיות אופציה מעולה מכל הבחינות- לגביי בתקציב אפשר להתפשר על רכב עד 3 שנים על הכביש ואף פחות

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא הולך לשלם כ"כ הרבה כסף על רכב יפה שלא אופה.

תודה בכל מקרה.

 

 

קווטרו 225 לא אופה?

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מאמין שאני אומר את זה אבל... בנדר צודק :wink:

 

אל תהיה בטוח בכלל ש-TT קוואטרו היא לא מספיק מהנה. אולי היא לא תהיה מושחזת כמו S2000 אבל אני בכלל לא בטוח שזה מה שאתה מחפש. כדאי שתנסה לבצע נהיגה קטנה על כזאת לפני שתחליט.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אף אחת מהמכוניות המדוברות לא הולכת להיות נוחה באופן מיוחד, מדובר ברודסטרים.

זה לא אומר שאתה הולך לעבור מסכת עינויים כל פעם שאתה נכנס לאוטו, להפך, זה כיף לא נורמלי, פשוט תסדר את סולם העדיפויות שלך ככה שאתה מבין שרודסטרים הן לא מכוניות נוחות במיוחד, אין להן תא מטען גדול במיוחד, הן יותר רועשות מאוטו נורמלי וכל הבעיות הנ"ל נשכחות תוך שניה מהרגע שהנעת אותן.

 

שים שניה את סדרי העדיפויות המלאכותיים האלו בצד ולך לנהוג, רוב הטבלאות האלו נוצרו ע"י אנשים שמעולם לא היו בעלים של רודסטרים ולכן מנסים למצוא הגיון במקום שאין יותר מדי.

 

אם יש לך את התקציב, ה-S2000 היא הרבה מאוד אוטו ספורט בשביל לא יותר מדי כסף, גם המיאטה דומה רק קצת פחות חזקה (וגם פחות כסף).

עזוב אותך ממספרים כמו מומנט בסל"ד זה או אחר, גם המאזדה ובעיקר ההונדה זריזות מספיק.

תמיד אפשר גם לשפר.

 

הבוקסטר דווקא זכתה לשבחים רבים בסקרי אמינות בארה"ב מלבד הגג שהוכתר לחלק הבעייתי הרשמי של האוטו (וכמעט לכל אוטו יש כזה), אז כן, היא יקרה לאחזקה אבל היא גם אוטו מצוין.

 

מוטי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שמוטי מדגים זו בדיוק הבעיה של רבים מרוכשי הרודסטרים - כאלו ששמים את ההגיון בצד, ולא רואים את החוויה בעיניים של שימוש יום יומי. אז מגלים שלפעמים, מכונית רועשת ולא נוחה זה לא מתכון טוב להעביר בו 30 אלף קילומטרים לשנה בגוש דן. במיוחד לא אם אתה בא מA3, ומחפש איזשהו ערך מוסף מעבר לחוויית הנהיגה עצמה.

 

יש מכוניות שמתפשרות בעניין הזה (S2000), ויש כאלו שלא (נגיד סדרה 3 קבריולה).

 

ויש לא מעט אנשים, כמו רבים מבעלי המיאטות, שבשבילם האוטו הוא המטרה ובשביל זה מוכנים לסבול מאי נוחות, וונדליזם וחוסר פרקטיות. זו גישה שאני מכבד ומוקיר, אבל היא לא מתאימה לכל אחד, ועל אחת כמה וכמה מי שיש לו 300K, ומחפש מכונית לעשות בה קילומטראז' לא מועט (שבגוש-דן, מיתרגם להרבה מאוד שעות באוטו).

 

אותו הדבר תקף למכוניות כמו STI, למשל. לא סתם גם מזו (STI) וגם מזו (מיאטה) יש המון למכירה בכל רגע נתון, בלי פרופורציה למספר שלהן על הכביש. או שאתה בקטע שלהן, או שלא, ובניגוד לדברים כמו התנהגות ומנוע, את זה אי אפשר לשפוט על פי נסיעת מבחן, אלא רק לאחר זמן עם האוטו (או, להבדיל, נסיונם של אחרים).

רבים, רבים (כולל לפחות אחד שראיתי בפורום הזה ממש) קנו STI רק בגלל מה שהיא יודעת לעשות והתחושות שהיא מעבירה, בשביל לגלות קצת אחר כך שהיא קשה כמו אבן, רועשת כמו ג'מבו בהמראה, אוכלת דלק כאילו שיש לה מניות בBP ומושכת תשומת לב רעה, ושזה בכלל בכלל לא מסתדר לו עם חיי היומיום.

 

פעם הייתי מהסוג שזלזל בשיקולים פרקטיים, כיום אני יודע להעריך אוטו שלא ממאיס את עצמו או הופך את החיים ליותר קשים ממה שהם צריכים להיות.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא עד כדי כך קשה, אל תנפח את זה למשהו שזה לא.

אמנם לא יצא לי להיות בעליה של רודסטר דו מושבית, אבל כמו בכל דבר אחר בחיים אתה מוותר על משהו כדי לקבל משהו אחר.

זה לא שתנהג בגוש דן, ותחטוף התקף זעם בגלל הרכב בכל פעם שתניע אותו - אוקיי, אז הרכב דו מושבי, בעל תא מטען קטן - אלו החסרונות של הרודסטרים, ולדעתי שווה לספוג אותם ע"מ לקבל את ההנאה הנוספת.

זה שהרכב קצת יותר מרעיש, קצת יותר קשה, קצת יותר חד אלו לא חסרונות - זהו רכב ספורט, וכנראה שאם זה לא קורץ לך עדיף לך לקנות רכב משפחתי.

על כן ה"חסרונות" של הרודסטרים מול שאר מכוניות הספורט הם 2 מושבים ותא מטען קטן להפליא (כמו כן רק במקרה ויש לך צורך להסיע על בסיס קבוע יותר ממישהו אחד, ממה שהבנתי בינתיים אלו גיבסון ואשתו בלבד, ותאמין לי שתצליח לדחוף קניות מהסופר גם בתא מטען של רודסטר) - בתמורה לשני אלו אתה מקבל תמורה נהדרת לדעתי.

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איפה אמרתי שזה קשה? :roll:

זה לא קיצוני ובהחלט הייתי מסוגל לחיות עם מיאטה NC (כמעט; הגג נוגע לי בראש כשהוא סגור).

 

חוצמזה, לא צריך רכב משפחתי. יש דברים, כמו הEOS או הTT, שמשלבים בין העולמות.

ביתרונות של שתי אלו על כל דבר אחר כמעט אפשר להכניס את הDSG, שהופך (לדעתי) את השימוש בו בפקקים להרבה יותר כיפי, בלי לוותר על כלום מבחינת ביצועים.

 

יצא לי לסוע מספיק בS2000 בשביל לדעת שהיא לא מתאימה לכל אחד (אם כי היא מכונית נהדרת בזכות עצמה).

 

זה דיון אקדמי מבחינתי, אין כאן המלצה לכאן או לשם. שיסע ויראה.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מאמין שאני אומר את זה אבל... בנדר צודק :wink:

 

רוני

 

תתפלא מידי פעם בנדר יודע מה הוא מדבר

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6223 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...