Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבקש עזרה ברכישת roadster (התמקדות בפורשה בוקסטר)


gibsonlp
שימו לב! השרשור הזה בן 6221 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

קונדסון , לא שללתי את דבריך . להפיך , הבנתי אותם , אך לדעתי המעבר מהנעה קדמית לאחורית הוא לא כזה קיצוני כמו שאתם מציירים אותו .

 

בחורות בארה"ב קונות מיאטות ונוסעות איתן לקניון בלי לנסוע על הצד . אני חושב שנוצרה סביב העניין של הנעה אחורית הגזמה .

 

בסדר , הנעה אחורית . בסדר , אפשר לעשות דריפטים . בסדר , אפשר לנסוע על הצד .

 

אז אולי תתקל במצבים טיפה יותר מסובכים , אולי תהיה נטייה קשה יותר להחליק , אבל זה ממש לא קיצוני כמו שזה נראה .

 

אני לא חושב שהוא יחליק על הצד ביציאה מהסוכנות בגלל שהוא לא מיומן . שוב , בהנחה שהוא מפעיל את שיקול הדעת שלו ונוסע בהתאם למגבלות .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 188
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אם תסע כמו סבתא - אז לא, אתה אפילו לא תרגיש בהבדל בין סוגי ההנעה.

 

אבל כשתלחץ את הרכב קצת לעבר המגבלות שלו - אתה תראה תמונה אחרת לגמרי.

 

נכון, המיאטה היא "USER FRIENDLY" בהקשר הזה, ואתה בעצמך כתבת "בהנחה שהוא נוסע בהתאם למגבלות".

 

בגלל זה לדעתי היא מתאימה יותר כרכב הנעה אחורית ראשון.

 

השאלה מה יקרה כשהוא ימשוך את הבוקסטר או את ההונדה (סתם ככה בקו ישר) עם בקרת אחיזה מנותקת, והרכב לא יקבל אחיזה בצד אחד (רמז: הוא יסע בצורה מאוד עוקצנית על הצד), או מה יקרה כשהוא ירצה קצת להשתעשע עם הזנב אבל הזנב יברח לו יותר מהר משהוא יוכל לומר "אבראקדברא".

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה שהוא ינתק את בקרת האחיזה לפני שהוא ילמד את המגבלות ? אתה סותר את עצמך .

 

בדיוק כמו ש - roee כתב . אתה יכול לנסוע גם ב - M5 , אם תהיה אחראי ותפעיל שיקול דעת .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברוב הרכבים שאני נהגתי בהם, מע' בקרת האחיזה לא מאפשרת לך להגיע אפילו קרוב למגבלות לפי שהיא קוטעת את השמחה, וגם אם אתה מגיע "קרוב" אבל לא למגבלות עצמן, אין לך מושג האם הזנב של הרכב יוצא ליניארי ונחמד או במכה מטורפת.

 

תראה לי איפה סתרתי את עצמי.

 

אתה יכול גם לרכב על R1 כאופנוע ראשון. זו אכן סוגייה של אישיות. אבל ייקח לך הרבה זמן ללמוד רכב עם מגבלות גבוהות, ייקח לך פחות זמן ללמוד רכב יותר נשלט ואז לעבור לרכב הקיצוני וללמוד אותו.

 

הדיון הזה עקר מיסודו, אני הסברתי את מה שהיה לי להגיד לפותח השרשור, הוא כבר קיבל את ההחלטה.

 

קל מאוד להגיד "S2000 זה רכב שאפשר להתחיל איתו לנהוג על הנעה אחורית", השאלה אם באמת נהגת עליו (וכמו שצריך) כדי להגיד את המשפט הזה במצח נחושה ובביטחון מלא שגם מסתמך על עובדות אמיתיות.

 

עובדה שזה אחד ה-רכבים שיותר התרסקו בארץ הקודש.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מעוניין להכנס לויכוח מיותר , ואני לא רוצה לסטות מהנושא של השרשור , שכן לגיל הייתה כוונה מסוימת כשהוא פתח אותו .

 

הטענה שלי היא שניתן לרכוש רכב כמו ה - S2000 גם אם אתה לא מכיר את המגבלות . מה שכן - כדאי ללמוד את המגבלות ורק אח"כ לפעול לפיהן .

 

אני מעולם לא אמרתי שהמיאטה לא מהנה . להפך - יכול להיות שהיא אפילו יותר מהנה , מי יודע ? לא עליתי לא עליה ולא על ה - S2000 , אני מדבר אך ורק מנק' מבטי , וכיצד הדברים נראים לי .

 

המשפט שהכריע לדעתי את המטבע , הוא העובדה שהוא ציין שבעוד מס' שנים , הוא צופה שהוא יצטרף ספסל אחורי בשביל חבובון/ית ( ;) ) קטן/ה , ואם הוא לא ינצל עכשיו את ההזדמנות שיש לו , אני חושב שהוא עלול לחיות בתחושת פספוס .

 

נסיעת מבחן אחת על שתיהן שווה הרבה יותר מכל הודעה פה , רק ההרגשה שלו תכריע את הסף .

 

ושוב , אני מקווה שלא נפגעת מדבריי , ואם כן - לא זו הייתה כוונתי . :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא נפגעתי, זה בסדר :wink:

 

אני רואה שכתבת שלא נהגת על אף אחת מה"גרוטאות" כך שיקשה עלי להסביר לך מהו רכב קיצוני מעט (המיאטה) ומהו רכב קיצוני מאוד (ההונדה או הבוקסטר).

 

נכון שבתיאורייה כולנו נלמד את הרכב ואז נתקרב למגבלות, אבל באותו עולם מושלם גם כולנו מחבקים עצים ומלטפים סוסונים.

 

במציאות, אתה תיכנס לסיבוב (לצורך העניין קנית S בדגמים ללא בקרת האחיזה), תתן גז (מעט) מוקדם מדי, האספלט יהיה (מעט) חלק יותר ממה שהערכת, ומה שבמיאטה עלול להיגמר בהיגוי יתר שיתוקן במהרה, יכול להיגמר בהונדה או בבוקסטר בספין לתוך מדרכה.

 

פה נעוץ ההבדל.

 

כשקונים רכב קונים את מה שמתאים, לא את מה שיכולים.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קונדסון, אני חושב שאתה מגזים קצת - אף אחת מהן (גם לא הבוקסטר) נחשבת לחזקה במיוחד. חזקות, כן, אבל בקנה מידה מודרני, הן בקצה התחתון של הסקאלה.

 

בS2000, מתחת לתחום היעיל, אין יותר מדי - זה לא שאתה צריך לנהוג בפחד. אם תתן גז בכוונה, האוטו יוציא את הזנב בכוונה, and all is well. תתרגל על מגרש לפני שאתה לוחץ. תצרף לזה נטייה לתת היגוי, בלמים מעולים, ורמת אחיזה כללית גבוהה וקיבלת מכונית די בטוחה.

 

ברוב המקרים עם ספורטיביות, הבעיה אינה במכונית, אלא בנהג וציפיותיו מהמכונית. כדוגמא עדכנית, קחו את שרשורי האימפרזות - אנשים בטוחים שבגלל הAWD המגבלות פשוט לא קיימות. אז לא. מי שיודע לנהוג, ידע לנהוג בכל אוטו, עם הנעה קדמית, אחורית, או כפולה, ולכל הפחות ירחש לו את הכבוד הראוי.

 

אני בטוח שהחבר גיבסון ידע לקחת דברים בצורה הראויה והשקולה המתבקשת ואף להעזר בשירותי בית ספר כלשהו, ועל כן, זה non issue.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים עם קונדסון לגבי סדר נסיעות המבחן - קודם מיאטה אח"כ S2000. אני, לדוגמא, סירבתי לעשות נסיעה על האיוו 9 לפני שקניתי את ה- S2000. זה די ברור שאיפשהו תתאכזב מהמנוע ותוותר על המיאטה מהסיבה הלא בהכרח נכונה.



 

לגבי נהיגת מגבלות - אין בעיה ביום יום לנהוג על ה- S2000 כל עוד תעמוד בפיתוי לא לכבות את ה- VSA (בקרת האחיזה). זו מערכת מעצבנת והורסת אבל רק אתמול היא שוב הצילה אותי (צמיגים לא במצב משהו + כבישים לא סלולים משהו = אף מופנה לכיוון רכב בנתיב ליד). בג'ימקנות ונהיגת עיר זה בכלל נון-אישו - המיאטה הרבה יותר כיפית (לפחות מול ה- S2000 המתסכלת בכיולה הסטנדרטי).

 

מצד שני, נהגתי אתמול בלילה על כביש שאני מאוד מאוד מכיר (כביש 38 בקטע בין צומת האלה לבית שמש) ואין לי ספק ששם ה- S2000 לא רואה את המיאטה. אומנם ה- VSA היה דלוק, אבל הוא נכנס לפעולה רק בסיבוב אחד כאשר שאר הסיבובים נלקחו ממש על קצה היכולת של הרכב (ההרגשה הייתה של דריפט מאוד מאוד נשלט כמעט בכל סיבוב).

 

אני הייתי הולך על מיאטה ומחליף אותה ב- S2000 אחרי, נאמר, חצי שנה\תשעה חודשים. ירידת הערך של המיאטה נראה לי די מתקזזת עם ירידת הערך והוצאות הדלק של ה- S2000 (ביום שנסעתי לערד הוצאתי 850 ש"ח על דלק).

 

 

 

I always get confused between the sound of a Sopwith Camel, and the sound of a malodorous runt wasting everybody's time

http://www.pavius.net

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המיאטה הפכה להיות הסובארו DL של חובב ההגה - S2000 כמעט ואין (והמעט שיש, בסכנת הכחדה תמידית).

 

אני לא טוען שהמיאטה פחות טובה דינמית (כי היא לא; בהרבה מובנים, על הכביש הציבורי היא טובה יותר), אבל למיאטה אכן אין שום X-factor בניגוד לS2000. ואם אתה מוכן לעשות את הפשרות, הS2000 היא פשוט המכונית המגניבה יותר.

 

אני, בניגוד לעמיתיי המלומדים, לא חושב שיש בעיה ועשירית בעיה גם שהרכב הנעה אחורית הראשון שלך יהיה M5, כל עוד אתה נוהג עם שיקול דעת ובקרת יציבות מחוברת. לא מיאטה ולא S2000, וגם לא בוקסטר, יסכנו אותך כל עוד אתה משאיר את הגננת איתך באוטו.נסעתי במכונית עם ה"גננת" והיא אפילו לא חזקה (מרצדס דיזל ) וכשהכביש חלק (שמן פתאומי) , אז רק מזל/יכולת יוציאו אותך מזה , ועם כול הכבוד ,ממה שאני יודע על ההונדה רצועת הכוח שלה היא כזו שאתה תהיה ביותר מידי כוח כשזה יקרה לך

 

אני לא בעד הS2000 לשימוש יומיומי, היא hardcore, אבל זה לא שהמיאטה טובה עשרות מונים - היא טובה קצת יותר, אבל מאבדת המון בייחוד ובתחושות.למה אתה מתכווין בזה ? אם תוכל להרחיב שגם אני אבין אודה לך מאוד

אני יודע שאני לא ארצה לחיות עם אף אחת מהן. הS2000 פשוט ממוקדת מדי ובולטת מדי, המיאטה אנמית את האנמיות ניתן לפתור ע"י מעט שיפורים , האם זה נכון ? וצפופה. ההונדה לא צפופה ? אני פשוט לא יודע לא נסעתי באף אחת מהן , אבל ישבתי במיאטה והיא מצאה חן בעיני

 

 

יש לעניין הזה הרבה צדדים (ואי לכך הפוסט הלא-קוהרנטי שכרגע קראתם). כדאי שתיקח נסיעת מבחן על שתיהן ואז תבין הכל.

בתודה וברכה יהודה

בברכה יהודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6221 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...