Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8344 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ספר השיאים של גינס הכתיר את הפורד F-150 SVT Lightning בתואר:

"World's Fastest Production Pickup Truck" באופן רשמי.

 

20030819100742SVTLightning_5.jpg

Busted :twisted:

 

מאז הצגתו ב-99', ה-svt lightning נחשב כפיק-אפ המהיר ביותר אך לא באופן "רשמי".

הגיע הזמן לבדוק את העניין, לא?

פורד ארגנו בשיתוף ובאישור המוסד המפורסם של גינס מדידה רשמית להוכיח כי ה-lightning הוא

אכן הפיק-אפ הבהמתי האולטימטיבי.

כסף, תדמית, כבוד ועוד הרבה כסף מעורבים בעניין הזה, היות וכולנו יודעים מה הגבר

האמריקני הממוצע אוהב לראות בחניה. נתוני המכירה של ה-F150 הם הוכחה חיה ונושמת לעניין.

 

01light.jpg

burning rubber

 

המדידה התבצעה באתר ניסויים רשמי של פורד במישיגן, במסלול אובלי באורך 8 ק"מ.

המדידה שהתבצעה עבור ספר השיאים של גינס, התבצעה עם פיק-אפ סטנדרטי לחלוטין

שהוסרה לו אנטנת הרדיו ומראות הצד קופלו (אווירודינמית מקסימלית או מה? :wink: ).

ל-Lightning נמדדה מהירות מירבית של 237 קמ"ש במדידה רשמית.

 

הבהמה הזו מבצעת את המוטל עליה בסיועו של מנוע V8 בנפח 5.4 ליטרים, עם שני שסתומים

לכל צילינדר. ה-V8 מפתח 380 כ"ס ב-4750 סל"ד בלבד, בסיועו של מגדש על מתוצרת

Eaton, שלהם שיתוף פעולה ותיק ביותר עם פורד.

הכוח נמסר לגלגלי ה-18 אינץ' הנעולים בצמיגי GoodYear F1-GS בעזרת תיבה אוטומטית

בסיסית עם 4 הילוכים בלבד, לציר האחורי.

הצמיגים אגב הם במידה 295/45ZR18. צריך להוריד את כל המומנט לכביש איכשהו, לא?

 

lighthandling_415x275.jpg

תוקף פניות?

 

f150.jpg

מה עם איזה ריקוד ישבן קטן? מה לא?!

 

ה-lightning משתרע לאורך 5.28 מטרים ורוחבו 2.02 מטרים. 380 סוסיו אחראים

להזיז 2.12 טונות, ללא מטען. :wink:

התאוצה למאה אורכת 5.8 שניות והמהירות המירבית המוצהרת היא 230 קמ"ש וכאמור,

הבהמה הזו מסוגלת ליותר.

 

lightningseats_415x321.jpg

העיקר שיש מקום לילד במרכז

 

32 אלף דולרים יקנו לכם את הצעצוע הזה בארה"ב, בייחוד אם אתם צריכים להקפיץ את כל

המצרכים שלכם מה-K-Mart הקרוב לפרבר שלכם.

מקום לחבילות חציר, טרקטורון ומכסחת דשא יש אמנם, אך אני בספק לגבי הלקוחות

שאכן ישתמשו בו למטרות כאלו.

 

בקרוב באולמות התצוגה של דלק מוטורס? לא, תודה.

פוקוס חמה - RS או ST170 - בבקשה. :D

MCS 2008

פורסם

אמריקאים דבילים... בחיים אני לא אבין אותם.

 

לוקחים רכב עבודה פרקטי כמו טנדר והופכים אותו לרכב ספורטיבי,

 

זה כמו לקחת מכנסי עבודה פרקטיות כמו ג'ינס ולהפוך אותם לאביזר אופנה... :shock:

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם

טוב זה אכן הצעצוע שכל אמריקני ממוצע יתלהב ממנו.. זה מה שהם אוהבים, אני מניח שיש בזה מידת כיף..

טנדר גדול, חזק והרבה מקום לכוסיות 8)

 

נשמע דוקא כיף - אנחנו עם המחירים שלנו, מחירי הדלק והכבישים הפיציים לא מסוגלים להבין את זה :(

פורסם
זה כמו לקחת מכנסי עבודה פרקטיות כמו ג'ינס ולהפוך אותם לאביזר אופנה... :shock:

:lol: לך תבין...

נשמע דוקא כיף - אנחנו עם המחירים שלנו, מחירי הדלק והכבישים הפיציים לא מסוגלים להבין את זה

אני דווקא מבין. (אני לא היחיד, אני משער... :wink: )

פשוט דברים כמו הגה מתקשר, התנהגות כביש (בכלל) ואוטו מתומצת ומרוכז

עושים לי את זה, בניגוד לכוח ברוטאלי בקו ישר. :roll:

לפיק-אפ אין דברים כאלו: ניהוג של משאית קלה לא עושה לי את זה, סליחה.

 

כבישים פיציים? כביש אספלט מפותל במינון הנכון עם האוטו הנכון - זה כל מה שצריך. :D

MCS 2008

פורסם

לא מסכים

 

יש כמה סוגים של כייף

 

יש כאלה שהכייף שלהם זה סתם היגוי יתר מטורף ובלתי נשלט ע"י עודף כוח בגלגלים האחוריים

 

אני לא הייתי מתנגד לסיבוב עליה.....

 

חוץ מזה יש מקום לקארטינג מאחורה ( כבר סיבה מספיק טובה )

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם
זה כמו לקחת מכנסי עבודה פרקטיות כמו ג'ינס ולהפוך אותם לאביזר אופנה... :shock:

:lol: לך תבין...

נשמע דוקא כיף - אנחנו עם המחירים שלנו, מחירי הדלק והכבישים הפיציים לא מסוגלים להבין את זה

אני דווקא מבין. (אני לא היחיד, אני משער... :wink: )

פשוט דברים כמו הגה מתקשר, התנהגות כביש (בכלל) ואוטו מתומצת ומרוכז

עושים לי את זה, בניגוד לכוח ברוטאלי בקו ישר. :roll:

לפיק-אפ אין דברים כאלו: ניהוג של משאית קלה לא עושה לי את זה, סליחה.

 

כבישים פיציים? כביש אספלט מפותל במינון הנכון עם האוטו הנכון - זה כל מה שצריך. :D

 

תשמע אבל הכבישים שלנו פיציים.... כעובדה המסלולים שלנו קטנים הרבה יותר משל האמריקאים

אם תראה פעם explorer נדירה שאיזה מישהו פעם קנה תבין את ההבדל ועד כמה הוא משמעותי המכוניות האמריקאיות ענקיות!

 

ובקשר למכנסי הג'ינס אתה אומר את זה כאילו לא כולם הולכים עכשיו עם ג'ינס כי זה באופנה

 

אני בהחלט יכול להבין את האמריקאים המכונית הזאת זה פשוט כיף... ודרך אגב נסעתי על כזאת אבל הרגילה F150 וזה אוטו מאוד נוח וזה שאני מכיר נוסע איתו כאוטו של היום יום תאמין לי מבחינת נוחות הוא עולה על כמעט כל המכוניות בארץ מתחת ל200 אלף שקל

למה? ככה!

פורסם

ואני חשבתי שאתה מתכוון לספר לנו על פיקאפ איכותי שעשית אתמול ב"לנסקי" (או פאב פיקאפ אחר...) :lol:

אני מאוד אוהב את הטנדרים הענקיים האלה... כמו שיאשה אמר, זה כיף מסוג אחר.

לשבת מעל כולם, במקרה הזה גם מהיר מהרוב, מרווח עצום - כיף. מסוג אחר.

:-)

פורסם
זה כמו לקחת מכנסי עבודה פרקטיות כמו ג'ינס ולהפוך אותם לאביזר אופנה... :shock:

:lol: לך תבין...

נשמע דוקא כיף - אנחנו עם המחירים שלנו, מחירי הדלק והכבישים הפיציים לא מסוגלים להבין את זה

אני דווקא מבין. (אני לא היחיד, אני משער... :wink: )

פשוט דברים כמו הגה מתקשר, התנהגות כביש (בכלל) ואוטו מתומצת ומרוכז

עושים לי את זה, בניגוד לכוח ברוטאלי בקו ישר. :roll:

לפיק-אפ אין דברים כאלו: ניהוג של משאית קלה לא עושה לי את זה, סליחה.

 

כבישים פיציים? כביש אספלט מפותל במינון הנכון עם האוטו הנכון - זה כל מה שצריך. :D

 

תשמע אבל הכבישים שלנו פיציים.... כעובדה המסלולים שלנו קטנים הרבה יותר משל האמריקאים

אם תראה פעם explorer נדירה שאיזה מישהו פעם קנה תבין את ההבדל ועד כמה הוא משמעותי המכוניות האמריקאיות ענקיות!

 

ובקשר למכנסי הג'ינס אתה אומר את זה כאילו לא כולם הולכים עכשיו עם ג'ינס כי זה באופנה

 

אני בהחלט יכול להבין את האמריקאים המכונית הזאת זה פשוט כיף... ודרך אגב נסעתי על כזאת אבל הרגילה F150 וזה אוטו מאוד נוח וזה שאני מכיר נוסע איתו כאוטו של היום יום תאמין לי מבחינת נוחות הוא עולה על כמעט כל המכוניות בארץ מתחת ל200 אלף שקל

 

הוא אולי יותר נוח בחו"ל. לדעתי רכב כזה בארץ יקפץ על הכביש בצורה :? . יותר נוח מכל רכב מתחת ל200K? בוא נראה... C5? מונדיאו? שלא נזכיר קסנטיה משומשת... אין סיכוי שלרכב כזה יש מתלים רכים כל כך.

 

אני מסכים שיש כייף ברכב כזה... מה לעשות גם כוח זה כיף אפילו שאין יכולת לפנות... כמובן שעדיף את השילוב.. גם כוח, גם יכולת לפנות.

 

גיא, נזכר בXית :roll:

פורסם

לדעתי זה דיי כייף שהרכב הוא מוגזם

 

כייף לקחת סיבוב חד מאוד רק ע"י לחיצה על הגז ולא עזיבה....

 

רכב מתפרע זה כייף , שלא יחמיא לי שאני נהג טוב

 

זה מאתגר

 

לא הייתי מעדיף את זה על רכב מונמך ומוקשח ועם עדר סוסים מרשים , אבל לרכב מונמך אין יכולות נשיאה לעבודה...

 

וחוץ מזה , כל אחד והטעם שלו

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם
לא הייתי מעדיף את זה על רכב מונמך ומוקשח ועם עדר סוסים מרשים , אבל לרכב מונמך אין יכולות נשיאה לעבודה...

וחוץ מזה , כל אחד והטעם שלו

בהחלט :!:

ושאף אחד לא יבין אותי לא נכון.

הייתי מת לעשות סיבוב על הבהמה הזו.

V8 אמריקאי עם טונות של מומנט אינם דבר של מה בכך. ההיפך הוא הנכון.

אני אומר זאת עם כל הדחייה שיש לי כלפי המכוניות של הדוד סם... :roll:

MCS 2008

פורסם

נשמע כיפי.

 

מי שתוהה על מה מדובר שיבקש סיבוב מחבר עם סונומה 4.3 ויתחיל להבין... (אפשר גם חבר עם קמארו 5.7...)

_\"""""""/_

0|||||||0]

|_|-+-|_|

פורסם
נשמע כיפי.

 

מי שתוהה על מה מדובר שיבקש סיבוב מחבר עם סונומה 4.3 ויתחיל להבין... (אפשר גם חבר עם קמארו 5.7...)

 

סונומה זה טעימה על קצה הלשון של הרכב הזה...

 

 

האמת שאני בצבא עוד זכיתי "להנות" מסונומה וונדורה שהיו לנו ביחידה.

 

הסונומה יותר כיפית, מסוכנת (תנסו לקחת קטע S במהירות 90 עם סונומה מלאה אוכל מבסיס מזון ונוסעת על בלמ"ז סגור עד הסוף - לא מומלץ לבעלי לב חלש), ונטולת הרגשה כל שהיא בהגה.

 

אבל....

 

תפנו את ההגה בעמידה ופשוט תתנו מכת גז עד הסוף :twisted:

 

 

הרמן, שנזכר בשירותו הצבאי.

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם
נשמע כיפי.

 

מי שתוהה על מה מדובר שיבקש סיבוב מחבר עם סונומה 4.3 ויתחיל להבין... (אפשר גם חבר עם קמארו 5.7...)

 

סונומה זה טעימה על קצה הלשון של הרכב הזה...

 

 

האמת שאני בצבא עוד זכיתי "להנות" מסונומה וונדורה שהיו לנו ביחידה.

 

הסונומה יותר כיפית, מסוכנת (תנסו לקחת קטע S במהירות 90 עם סונומה מלאה אוכל מבסיס מזון ונוסעת על בלמ"ז סגור עד הסוף - לא מומלץ לבעלי לב חלש), ונטולת הרגשה כל שהיא בהגה.

 

אבל....

 

תפנו את ההגה בעמידה ופשוט תתנו מכת גז עד הסוף :twisted:

 

 

הרמן, שנזכר בשירותו הצבאי.

 

:shock: בדיוק איך שהזכרתם את הסונומה נזכרתי...

לחבר שלי יש סונומה 98 4200 בנזין.... עכשיו הוא קיבל אותו לא מזמן

כאשר עליתי עליו פעם ראשונה הייתי בטוח זה יהיה טנק שהיה רוצה לעשות 20 שניות מ0-100 אבל חבר שלי שהתעצבן שאני מזלזל בטנק שלו הבהיר לי יפה שהאוטו הזה נותן פתיחות ממש יפות... יענו האוטו הזה נוסע מהר! בלי שאתה מרגיש אתה על 100 לא צריך בכלל לדעת בגז... אי אפשר לנסוע בכלל במהירות החוקית בעיר זה מפחיד :twisted:

למה? ככה!

פורסם
זה כמו לקחת מכנסי עבודה פרקטיות כמו ג'ינס ולהפוך אותם לאביזר אופנה... :shock:

:lol: לך תבין...

נשמע דוקא כיף - אנחנו עם המחירים שלנו, מחירי הדלק והכבישים הפיציים לא מסוגלים להבין את זה

אני דווקא מבין. (אני לא היחיד, אני משער... :wink: )

פשוט דברים כמו הגה מתקשר, התנהגות כביש (בכלל) ואוטו מתומצת ומרוכז

עושים לי את זה, בניגוד לכוח ברוטאלי בקו ישר. :roll:

לפיק-אפ אין דברים כאלו: ניהוג של משאית קלה לא עושה לי את זה, סליחה.

 

כבישים פיציים? כביש אספלט מפותל במינון הנכון עם האוטו הנכון - זה כל מה שצריך. :D

 

תשמע אבל הכבישים שלנו פיציים.... כעובדה המסלולים שלנו קטנים הרבה יותר משל האמריקאים

אם תראה פעם explorer נדירה שאיזה מישהו פעם קנה תבין את ההבדל ועד כמה הוא משמעותי המכוניות האמריקאיות ענקיות!

 

ובקשר למכנסי הג'ינס אתה אומר את זה כאילו לא כולם הולכים עכשיו עם ג'ינס כי זה באופנה

 

אני בהחלט יכול להבין את האמריקאים המכונית הזאת זה פשוט כיף... ודרך אגב נסעתי על כזאת אבל הרגילה F150 וזה אוטו מאוד נוח וזה שאני מכיר נוסע איתו כאוטו של היום יום תאמין לי מבחינת נוחות הוא עולה על כמעט כל המכוניות בארץ מתחת ל200 אלף שקל

 

הוא אולי יותר נוח בחו"ל. לדעתי רכב כזה בארץ יקפץ על הכביש בצורה :? . יותר נוח מכל רכב מתחת ל200K? בוא נראה... C5? מונדיאו? שלא נזכיר קסנטיה משומשת... אין סיכוי שלרכב כזה יש מתלים רכים כל כך.

 

אני מסכים שיש כייף ברכב כזה... מה לעשות גם כוח זה כיף אפילו שאין יכולת לפנות... כמובן שעדיף את השילוב.. גם כוח, גם יכולת לפנות.

 

גיא, נזכר בXית :roll:

 

אחי ה150 יודע פחות רכה... נסעת ב Dodge RAM? זה מניסיון של חרישה של חצי ארה"ב אני יכול להגיד לך נוח אבל אחוש נוח! וכן מבחינת נוחות נסיעה הוא לוקח את הC5 לדעתי האוטו נוסע מדהים ואיזה מנוע יאללה 4.7 מגנום משהו חיה יענו הם שילבו סטנדרט נוחות אמריקאי בטראק מה שנקרא... המושבים זה ספות ממש ואתה יושב גבוהה... זה פשוט שילוב של כמה דברים שאני ממש אוהב במכונית הזאת

למה? ככה!

פורסם

מהנסיון שלי עם בהמה כזו על כבישי ארצנו, במהירויות נמוכות על שברי אספלט נוסח ר"ג המתלים מגהצים מהמורות באופן מדהים (המדד שלי להשוואה היא לא C5 אלא מרצדס). כבישים מהירים היא גם מגהצת בקלות. הבעיה מתחילה בכבישים גליים, או מחורצים, או כל הפתעה אחרת מבית מדרשו של מע"ץ.

רב המכוניות האמריקניות החדשות שאני נסעתי עליהן הרבה פחות קופצניות (הכל יחסי כמובן) מהמפלצות של פעם, כמו פורד קראון ויקטוריה ודומיו.

 

בניגוד לארה"ב ששם המבחר שונה ואיכות הכבישים שונה, (ובעיות החניה לעיתים שונות...) בארץ צריכים סוג מסויים של דפיקות כדי לרכוש בהמה אמריקנית מגודלת לשימוש יומיומי.

 

יניב

Excursion1.jpg

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

×
×
  • תוכן חדש...