Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7058 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום :|

 

בדקתי פה בפורום במנוע חיפוש היה די תשובות בקשר לווירוסים וכאלה אבל לא עזר לי.:|

 

מאתמול המחשב שלי מלא בווירוסים והוא איטי ניסתי בad awareו ולא עזר לי וגם תוכנת האנטי ווירוס kaspersky

 

יש משהו שיכול לעזור יותר טוב לנקות ממש את כול הווירוסים במחשב?

 

תודה על העזרה שי.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם
ביצעת את הניקוי במצב בטוח ?

 

אם לא - שלב NOD32 ו - ADAWARE במצב בטוח , התוצאות מובטחות . ;)

 

בהצלחה .

 

תודה אנסה במצב בטוח ואשלב גם את nod32 יש לך קישור במקרה להורדת התוכנה?

תודה.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

אני לא ממש מבין בהסרת וירוסים, אבל ברגע שהאנטיוירוס שלי (AVG) מראה שיש לי וירוס ולא מצליח להיפטר ממנו, אז אני נכנס לגוגל ורושם את שם הוירוס. כנס לאיזשהו אתר עם הסברים להסרה ותלך לפי השלבים המוסברים.

פורסם

יש תוכנה שנקראת SPY SWEEPER.

התוכנה מוצאת בקלות יחסית כל מיני נבלות, אבל כשאתה רוצה להיפטר מהם צריך לשלם.

אז קניתי אותה באקספרס דרך "קאזה"...

ניפטר מהווירוס שהיה לי תוך דקות.

זה היה ספייוור מעצבן במיוחד, לא נורטון ולא אדאוור עזרו. והוא הפריע לי בכל האפליקציות והמישחקים עם חלון קטן של פירסום.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

עידכון: המחשב עדיין איטי למרות שעשיתי במצב בטוח תוכנות ווירוסים nod32 וכנראה יש לי ווירוסים שלא יוצאים.:evil:

זה ווירוס שאפילו nod32 לא מצליח להוציא יש משהו אחר?

 

וקופץ לי כול הזמן אתר של אנטי ווירוס בשם win antivirus pro 2007

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם
איך אני ניכנס למצב בטוח אם יש לי מקלדת אלחוטית? כי אם אני מנסה ללחוץ F8 בזמן שהמחשב עולה אז המקלדת עדיין לא פעילה

 

זה עונשם של חובבי הפוזה ;-)

 

 

אביעד. (שמקליד יותר מהר על מקלדת QUANTUM בת 5 של 3$ מאשר על הארגונומית של מיקרוסופט בבסיס ;-))

×
×
  • תוכן חדש...