Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7074 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

 

אני צריך מידע לגבי 206CC 1.6 אוטומטית.

האם לרכב יש בעיות עם הגג הנפתח הקשיח ?

אשמח גם לדעת אם הביצועים שלה בפועל מספקים, והאם יש מקום במושב האחורי ל-2 אנשים ?

מהם עלויות האחזקה השוטפות שלו, כמו ביטוח, צריכת דלק וכו'.

 

לגבי המנוע והתיבה אני יודע שהם משמשים גם את הדגמים האחרים של פז'ו.

 

תודה מראש.

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם

אוכל לענות לך בוודאות רק לשאלה אחת- המושב האחורי לא מתאים לשני מבוגרים. או אחד "לרוחב" או שני ילדים או מבוגרים שגובהם פחות מ 1.5 מ

...Our necessities are few but our wants are endless

פורסם

אז כנראה שמרווח הרגליים שם ממש קטן.

פחות טוב ממה שחשבתי.

 

לגבי ביצועים, כמובן שה-2.0 ידנית חזקה יותר.

אבל אין אותה עם גיר אוטומטי.

 

אם מישהו יכול עוד להוסיף, בשמחה.

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם

ביצועים של משפחתית ממוצעת , לא יותר.

המושב האחורי מתאים אך ורק לילדים! וגם זה אם הם לא גדולים במיוחד ומוכנים להדחק.

 

והתנהגות ? על ה1.6 אני לא יודע - אבל אני לא אשכח את הפעם הראשונה שנהגתי ב2000, אפשר לסכם את זה ב2 מילים - תת היגוי.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

הרכב אמין יחסית .

 

כמו כל 206 רגילה .

 

שמעתי תלונות על רק על הגג הנפתח שבמס' מכוניות החליט לא לעבוד .

 

ה 1.6 בגיר הידני די חסכוני יחסית למרות משקל גבוה יחסית .

 

ההתנהגות מעל למצופה . טובה מאוד ביחס למשקל ותצורת הבודי . הישבן מאבד בלינאריות וחוזר לאחוז רק כאשר תחפוץ . ( כמובן שתצטרך מלבד הרצון להפסיק את החלקת הישבן גם לבצע פעולה כמו הדבקת דוושת הגז לרצפה )

 

מושבים אחוריים ?

 

תשכח מזה .

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

הרכב פיצפון! אני בחור לא קטן שמגרד את המטר 87-86 והרגשתי כמו סרדין בפחית אחרי כמה דקות מאחורי ההגה. כמו שכבר נאמר המושב האחורי בגדר תאוריה בלבד והביצועים ב1.6 אוטומטית לא ממש עונים להגדרת המילה "ביצועים" הרכב מרגיש איטי ומסורבל המנוע אכן זהה למנוע ה1.6 ב206 אבל משקל הרכב ממש לא. לדעתי במידה והמעוניין הוא בעצם מעוניינת שרוצה רכב יפה עם פוזה ולטובת הגעה מנקודה א' לב' בסטייל שתלך על זה. לצערי לא אוכל לעזור בשאר הנתונים עקב התרשמות שיטחית וראשונית מהרכב בלבד.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

תודה ליביו ויאשה.

 

 

לדעתי במידה והמעוניין הוא בעצם מעוניינת שרוצה רכב יפה עם פוזה ולטובת הגעה מנקודה א' לב' בסטייל שתלך על זה.

 

כמעט פגעת בול, פיספסת רק בקטע של מין הנהג :lol:

האוטו בשביל אחי הגדול.

שימו לב שבהודעת הפתיחה לא ציינתי כלל מילים כמו התנהגות כביש, כי זה לא מעניין אותו ונהיגה בראלי היא סיוט בשבילו.

 

בשבועיים האחרונים התקשרנו להרבה בעלי 206CC, כשברוב המקרים האוטו הוא של בחורה.

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם

לדעתי זה אוטו נשי לחלוטין, אבל היי, לדעתי גם המיאטה נשית :-P

בכל אופן האוטו מלא בפוזה ואם אחיך לא בחור גדול מימדים או בעל כוונות להסיעה במושב האחורי יצור אנושי בוגר האוטו אמור לעשות את העבודה. בהצלחה בבירור שאר הפרטים הטכניים.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם
לדעתי גם המיאטה נשית :-P

 

בשקט, שמוטי לא ישמע אותך :lol:

 

 

תודה ידידי, היא ללא ספק תעשה בשבילו את העבודה.

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

×
×
  • תוכן חדש...