Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7097 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

 

יש לי במערכת שלי צ'יינג'ר , אך מכייון שהוא אולד פאשן, והוא לא קורא MP3, ורוב הדיסקים שלי MP3, אני מחפש HU חדש של פיוניר, שישלוט על מחליף הדיסקים (גם של פיוניר)

 

ההגברה הפנימית של הHU שלי היום היא 45X4, אני רוצה אחד שישלוט על הציינג'ר יקרא MP3, ושיהיה לו הגברה של 4X50.

 

הוא יכול להיות גם יד שניה, אבל אני מעדיף חדש.

 

התקציב יכול להתגמש 100 ש"ח למעלה, אך לא יותר.

 

 

תודה מראש

ניב :)

מבולבלים? גם אנחנו.

פורסם

שוב שלום!

 

עשיתי חיפוש קטן בזאפ ומצאתי את הדבר המאוד משתלם הבא :

 

http://www.adisound.co.il/pl_product~2850~73~0.htm איך הדגם הזה של פיוניר?

הוא שולט על מחליף דיסקים ויש לו הגברה 450.

החנות קרובה מאוד לבית, והמחיר ממש ממש טוב.

 

החסרון היחיד זה שאין לו כפתור MUTE ואין לו כפתור ווליום רטורי (מה זה בדיוק?)

מבולבלים? גם אנחנו.

פורסם

הכפתור MUTE זה לא כזה קריטי אני לא מבין למה אנשים מתייחסים לזה בכלל.

אתה לוחץ PAUSE וזהו מה הבעיה.

 

בקיצור, מכשיר מאוד נחמד. לפי דעתי תמורה טובה למחיר, יש אותו לחבר שלי והמוזיקה אצלו נשמעת די סבבה.

כפתור ווליום רוטורי אפילו בלי להאתמץ אפשר להבין שאין לו את הגלגל של הווליום (שולט גם על פונקציות אחרות)

גם לא קריטי, פשוט ללחוץ כמה פעמים על כפתור וזהו.

 

הכול תלוי בדרישות שלך מה אתה מצפה מהרדיו דיסק, אני במקומך הייתי מוכר את הצ'יינג'ר ובכסף הזה מוסיף לתקציב לרדיו דיסק

וקונה משהו ברמה יותר גבוהה.

 

בהצלחה.

פורסם

אני לא יכול להפרד מהצ'יינג'ר :) אני פשוט חייב אותו באוטו כי יש לי מלא דיסקים.

בכל מקרה, הבנתי שה2850 הוא התמורה הכי טובה לכסף.

 

כמה בערך עולה הרכבה?

 

ועוד שאלה - מצאתי קומפוננט של PYLE ב300 ש"ח, האם לקנות אותו או לא?

אין לי הרבה כסף להשקיע על מערכת וקומפוננט ב300 ש"ח נשמע מעולה.

 

אני חייב לציין שזה קומפוננט 4 אינץ' ללנסר 92, כי רק 4 אינץ' מתאים לאוטו.

 

תודה

מבולבלים? גם אנחנו.

פורסם

עשה לעצמך טובה אל תבזבז סתם את הכסף

תנסה להכניס 5.25

ותקנה מוראל בעוד 50 שקל

evo 8

אךךךךךך תענוג של מפלצת

פורסם

את ה2950 מיותר לקנות.....חבל להוסיף 200 ש"ח סתם שאין שיפור רציני.

 

ו"זמבו" , לא הבנתי איך ההודעה שלך קשורה לת'רד :)

מבולבלים? גם אנחנו.

פורסם
את ה2950 מיותר לקנות.....חבל להוסיף 200 ש"ח סתם שאין שיפור רציני.

 

ו"זמבו" , לא הבנתי איך ההודעה שלך קשורה לת'רד :)

ישנו שיפור רציני. יש כניסת AUX מקדימה בפנל , ועוד פונקציות .

למכירה מגבר פולס אודיו 4 ערוצים ba-2900-הקלק

פורסם

ואז דרך הכניסת AUX אני יכול לחבר אליו נגן MP3?

עם כן, אז זה משהו :p

 

הכל קשור לתקציב - עם ישאר לי כסף לשדרג, בשמחה אני יעשה זאת :)

 

יש משהו בקתציב של ה2850 שנותן תמורה יותר טובה לכסף?

 

תודה

ניב

מבולבלים? גם אנחנו.

פורסם

לדעתי במחירים האלה כדאי ללכת על מכשירים יד שניה ואז אתה מקבל מוצר הרבה יותר איכותי.

 

לגבי הקומפוננט ב-300 ש"ח של פייל אל תיקח תחסוף עוד 100-200 ותקנה משהו סביר יותר.

גם אני אוהב ללחוץ Ctrl+W

:twisted:

פורסם
ואז דרך הכניסת AUX אני יכול לחבר אליו נגן MP3?לא רק אמפי שלוש, כל דבר שתרצה כגון דיוידי וכו'. אני ממליץ לך לשקול אותו, או לפחות לשקול מכשיר יד שניה כפי שנדב הציע.

עם כן, אז זה משהו :p

 

הכל קשור לתקציב - עם ישאר לי כסף לשדרג, בשמחה אני יעשה זאת :)

 

יש משהו בקתציב של ה2850 שנותן תמורה יותר טובה לכסף?

 

תודה

ניב

5 תווים.

למכירה מגבר פולס אודיו 4 ערוצים ba-2900-הקלק

פורסם

יש לו כניסת AUX? הוא ישלוט על צ'יינג'ר של פיוניר?

 

חשבתי לקחת את ה2850, כי לא ניראה לי שאני אשתמש ביציאת AUX, וחבל על ה150 שקל שמשלמים כאן, אני מעדיף לשדרג עם זה את הקומפוננט.

 

איזה קומפוננט 4 אינץ' אני יכול לקנות עד 500 שקל?

 

 

תודה

ניב

מבולבלים? גם אנחנו.

×
×
  • תוכן חדש...