Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב לנכה משהב"ט ב- 225K ומעלה


BMW
שימו לב! השרשור הזה בן 6319 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם.

חבר טוב שלי, נכה צה"ל, קיבל השבוע אישור לרכישת רכב בסכום של עד 225K כזכאות על היותו נכה צה"ל.

 

הסכום ניתן במלואו, ללא אפשרות החזרים במקרה של רכישה זולה יותר.

במקרה של קניית רכב מעל התקציב הנ"ל יצטרך החבר להוסיף את הסכום מכספו שלו (אין לו בעיה נראית לעין לתוספת סבירה לרכב טוב יותר).

 

-הרכב חייב להיות בעל תיבה אוטומטית.

-הרכב חייב להיות משוייך לסגמנט המנהלים (פאסאט/אקורד) מינימום ועד לקבוצת הסלון (קאמרי).

-עדיפות לאיבזור מירבי (כנ"ל באביזרי בטיחות).

-ביצועים-כממוצע ברכבים כאלו.

 

*כמובן שמדובר על רכב חדש בלבד מהסוכנות.

 

אופציות ראשנות שעלו (דעות, חסרונות ויתרונות יתקבלו בברכה מבעלי ניסיון):

1.פאסאט (גרסת הייליין או טופליין)

2.אקורד אקזקיוטיב 2.4

3.קאמרי

 

אשמח לקבלת דעות והצעות.

תודה,

אמיר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם הבחירה הייתה שלי, ובהתחשב בפרמטרים שהצבת, אני הייתי בוחר באלפא 159 (מאמין שתהיה תוספת במחיר).

היא הרבה יותר מיוחדת ואינדבידואלית משאר המכוניות, מאובזרת לא רע, ומבצעת באופן נאה.

 

מבין שלשת המכוניות, כנראה שהייתי בוחר בפסאט, אבל אין לי הרבה ניסיון איתן (עם הקאמרי בכלל לא) ככה שלגבי נושא זה תמתין לחכמים ממני.

PUG-306 XSI MK2

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פאסאט מבין השלושה. רכב מהודר,גדול ובתקציב המדובר אני חושב שניתן לקנות את הגרסה

המאובזרת ביותר, עם מנוע 2.0L 150 כ"ס.

 

אפשרות מיוחדת היא ה159. לאחרונה שווקה עם תיבה אוטומטית- אך אני חושב שהתוספת תהיה

למעלה מ50 אלף שקל. באותו סכום פחות או יותר עם סדרה 3 החדשה ואאודי A4, וכאן כבר

זה תלוי בהעדפה האישית של הרוכש.

1.8T 8)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה-159 לא באה בחשבון, בטח שלא עם גיר הסלספיד, ובטח לא בהמתנה לאוטומט ותוספת מחיר רצינית.

עד כמה משמעותי הטורבו ב-FSI מול המנוע הלא מוגדש? (צריכת דלק- ביצועים?)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

159 אוטומטית הרבה מחוץ לטווח המחיר.

 

הפאסאט ואקורד שתיהן ראויות ביותר, הפאסאט יותר לחובבי הרכב הגרמני המוצק, האקורד מרגישה יותר קלילה ולטעמי מהנה יותר לנהיגה. נסיעת מבחן מומלצת על שני הרכבים הללו.

 

לקאמרי אין יותר מדי מה לתרום פה לדעתי, אלא לחובבי הטעם האמריקאי עבורו היא בנויה - מכונית רכה, גדולה וחסרת שאר-רוח, תודה לאל עם איכות של טויוטה ולא של רכב אמריקאי אבל זה בערך היתרון היחיד שלה.

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם מבחינת איבזור הקאמרי שוות ערך לפאסאט בגרסת ההיליין ולאקורד בגרסת האקזקיוטיב(2.4 ליטר)?

פחות?יותר?

 

במבט חטוף בשני הרכבים הפאסאט נותנת הרגשה הרבה יותר יוקרתית וטובה. אני לא בקיא

ברשימת האבזור בשני הרכבים אבל תהיה בטוח ששתיהן מאובזרות טוב מאוד וההבדלים לפי

דעתי באים לידי ביטוי בעיצוב ובהרגשה הכללית שסביבת הרכ נותנת לנהג. אני באופן אישי מעדיף

את הפאסאט.

 

הנה מבחן רכב לפאסאט טורבו- http://www.auto.co.il/content/exams/CarTestDetails.asp?ExamManufactur=27&id=283&CG=0&Ref=1&i=1

1.8T 8)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפאסאט הוא הרכב הטוב ביותר והמפנק ביותר שהוא יוכל למצוא בטווח המחירים הנ"ל.

תא נוסעים מרווח מאוד, בנוי היטב, מאובזר היטב בגרסאות המפוארות(גם בגירסה הבסיסית לא חסר שום דבר), מושבים נעימים ונוחים.

מבחינת המנוע הפאסאט גם לא מאכזבת עם מנוע הFSI שלה, בעל 150 כ"ס אשר משודך לתיבת הילוכים טיפטרוניק בעלת 6 הילוכים(היחידה בקבוצה). הביצועים בהתאם. החיסרון היחידי, לטעמי, הוא זה שפולקסווגן ממליצה על דלק 98(מה שיביא לעלויות אחזקה גבוהות מהממוצע).

בסה"כ הפאסאט מאוד נעימה, מאוד נוחה, הקנייה המשתלמת ביותר בקבוצה, ואין ספק המשתלמת ביותר מבין ה-3.

עד כמה משמעותי הטורבו ב-FSI מול המנוע הלא מוגדש? (צריכת דלק- ביצועים?)

 

מאוד משמעותי.

כולם יודעים מה טורבו עושה למנוע, כל מנוע אשר יהיה.

במקרה של הפסאט הוא מוסיף לה 50 כ"ס, ובעיקר עוד 8 קג"מ בערך(28 סה"כ), מה שהופך את הפאסאט "לטיל", ביחס למקובל בקבוצה כמובן.

למרות זאת, גם עם מנוע הFSI האטמוספרי לא תרגיש במחסור בכוח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Johava כתב:

אם הוא הולך על פאסאט אז כדאי שגם יבדוק את הסקודה סופרב 2.8T V6.

המלצה גרועה, חד משמעית.

למה לבנאדם ללכת לקנות רכב המבוסס על פאסאט משנות ה-90, כשא יצא כבר דגם חדש בעל רצפה חדשה משנת 06??

הפאסאט החדשה עולה על הסופרב בכל אלמנט אפשרי, אולי למעט מרווח(גם שם הפאסאט לא מאכזבת, אך ביחס לסקודה גם סידרה 5 של ב.מ.וו לא מרווחת).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם הוא הולך על פאסאט אז כדאי שגם יבדוק את הסקודה סופרב 2.8T V6.

לא קיימת סופרב 2.8T.

אכן ישנה 2.8 V6 בנזין. בגדול, הסופרב מיושנת ביחס למתחרות והיא פאסאט הקודמת בתוספת 10 ס"מ למושב האחורי.

Veni Vidi Vici

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

החיסרון היחידי, לטעמי, הוא זה שפולקסווגן ממליצה על דלק 98(מה שיביא לעלויות אחזקה גבוהות מהממוצע).

גם מאזדה ממליצה ב-6 לתדלק 98. גם אני יודע ש-98 יותר נקי מ-95, ובמנועים מסויימים גם בא לידי ביטוי.

השאלה אם חובה לתדלק 98 (כמו ברכבים עם יחס דחיסה גבוה למשל) או שמומלץ לתדלק 98 אבל גם ב-95 הרכב יסע.?!

 

אני בעל פאסאט 06 ומרוצה מאוד מהרכב .

ולמרות זאת הייתי ממליץ ללכת על הקאמרי!

למה? על סמך מה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6319 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...