Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7094 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב:)

לאחר ולא מצאתי תשובה בחיפוש הנה הבעיה:

 

הרכב: סוזוקי איגניס 1300 אוטומט שנת 2004 40k ק"מ.

 

הבעיה: לאחר שהמנוע חם, בעת עצירה הסל"ד נופל כמעט תמיד לאיזור ה300 הרכב רועד למס שניות מעצבנות ולאחר מכן מתאזן שוב ל650 700 סל"ד. כמו שאמרתי מעצבן ולא נעים.

 

הרכב לאחר טיפול.

 

במוסך המרכזי של סוזוקי נבדקו: מחשב מנוע+גיר=תקין.

4 גאזים=תקין.

היה חשד לשסתום egr אבל נשלל.

 

הבוחן הראשי נהג ברכב וטען : "זה בסדר תחיה עם זה"

 

דעתכם ורעיונות בבקשה?

יובל

פורסם

בעיה דומה שהייתה לחברה שלי בפג'ו 306 נפתרה ע"י החלפת מחשב מנוע

מה שאני אומר זה לך לחוות דעת נוספת

STI לגוף ולנשמה....

פורסם

אני מנתניה אבל מוכן להגיע לחיפה על מנת לפתור את התקלה שכבר משגעת אותי!

אתה מדבר על "מצת-אור" רפי?

יובל

 

אני לא מבין למה להחליף מחשב מנוע אם הוא נמצא תקין.

בכל מקרה מכיוון והרכב עדיין באחריות (חודש אחרון) , אנסה שוב את המרכזי אולי הם יתאמצו

יותר ויהיו יצירתיים.

פורסם

אם הרכב באחריות - אל תוותר עד שתתוקן התקלה במלואה. גש למוסך מורשה היבואן ודרוש תיקון של התקלה. הרכב לא הגיע כך מהמפעל ותקין זה בטוח לא.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

דניאל:

אכן אני לא בטוח שבמוסך המרכזי עברו על כל האפשרויות המצוינות במאמר.

לצערי אני לא יכול לבא ולהגיד להם מה לעשות...

עדכונים בהמשך

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

שלום,

קצת באיחור אבל כמו שהבטחתי עדכון:

 

היום הייתי במוסך המרכזי של סוזוקי ובוצע פירוק וניקוי בית מצערת

תוצאה: אין שינוי הבעיה נשארה :twisted:

עלות: 185 ש"ח כולל מע"מ , לא כולל :זמן שלי+דלק+סמבוסק גבינה קולה ועיתון...

מה עושים?

רעיונות?

יובל

פורסם

שלמתי משום : "ניקוי בית מצערת לא כלול באחריות"

אני מקווה שמנוע הצעדים נבדק. הם לא בדיוק נותנים לגשת ולראות.

אני פחות או יותר צריך לסמוך עליהם ומה לעשות ואני לא.

 

כרגע מחפש בעל מקצוע רציני שיתן חוות דעת,

יובל

פורסם

אם כך דבר והתייעץ קודם עם דני מ"מצת אור" ואולי יהיה כדאי לך לגשת אליו ואתה לפחות בטוח שהמכונית נמצאת אצל מקצוען שיש לו גם לב ומוח.

"מצת אור", דרך יפו 100 חיפה, טל' 04-8535106 או 04-8525366 או 04-8511494.

נא עדכננו בתוצאות.

בהצלחה ובברכה - רפי לין :-)

×
×
  • תוכן חדש...