Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8363 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תגידו לי בבקשה כמה בערך עולה כל אחד מהמנועים האלו מפירוקיה או ביבוא מחו"ל ?

2000 סמ"ק 16V של מגאן קופה?

2000 סמ"ק טורבו של רנו 21?

 

 

תודה

פורסם

מנוע "F" של מגאן קופה עולה 5000 עד 6000 שקלים - לא כולל צמה.

 

מנוע של רנו 21 QUADRA עולה 7000 שקלים ללא המגדש.

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם

איך אתה מסביר את זה שהמנוע של ה21 בלי הטורבו שהוא יותר חלש מהמנוע של המגאן עולה יותר ממנו?

 

אני מבקש תשובות רק מאנשים שיודעים בטוח

פורסם
איך אתה מסביר את זה שהמנוע של ה21 בלי הטורבו שהוא יותר חלש מהמנוע של המגאן עולה יותר ממנו?

 

היצע וביקוש....

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

מאותה סיבה שמנוע של רנו "אלפין" נמכר היום ב12 אלף - והוא "רק 1400 עם הזרקה מכאנית".

 

 

מחירי מנועים לא נקבעים לפי ההספק.

 

 

הם נקבעים לפי דרישה.

 

 

ברמת העיקרון מנועים מגיעים לארץ דרך LOOP בחוק -שמאפשר להביא אותם במחירי ריצפה.

 

 

אלא אם מוכר המנוע בחו"ל יודע שמדובר במנוע מבוקש - לדוגמא מנועי SR20,מנועי קוזי,מנועי MI,וכו וכו.

 

למוכר המנועים ממש לא אכפת אם המנוע חלש יותר "כי אין עליו טורבו"-בעיקר מכיוון שהוא עצמו פירק את הטורבו וישמח למכור לך אותו במחיר מציאה.

 

מנועי מגאן 2000 הרבה יותר קלים להשגה-עוד יש הרבה על הכבישים ,שמתרסקות בלי עין הרע.

 

רנו 21 קוואדרה יש אולי עוד 1000 בעולם-ולא מדובר על מכוניות שהולכות לילדים שמרסקיםאותן-אלא לאוכלוסיה יותר בוגרת ,שנוטע לשמר את הרכב.מה שתורם למחירים הגבוהים.

 

 

 

ד"א - סתם למען הידע הכללי,מנועי קוואדרה לא מגיעים בנפח 2000.הבלוק מגיע בנפח 1700 סמ"ק.

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם
למה שירצו מנוע יותר חלש ויתר ישן ביותר כסף?

 

1 כי עם השיפורים הנכונים יש למנוע 250 כ"ס ללא השקעה גדולה. מנוע מגאן 2000 שהושקעו בו כ10K יוציא כ180 כ"ס.מנוע 21 שהושקע בו הכום הנ"ל יוציא 250.

 

קפיש?

 

 

2 למה שירצו?

 

מאיפה לנו לדעת?

 

אתה זה ששאל כמה עולים המנועים.

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם

אבל עוד פעם, אני לא מבין איך זה שהדרישה למנוע חלש יותר ביותר כסף היא רבה יותר?

מישהו יכול להסביר את זה?

 

ומה המנוע של המגאן לא יגיע ליותר עם אותהם השיפורים? ניראה לי שכן

פורסם
אבל עוד פעם, אני לא מבין איך זה שהדרישה למנוע חלש יותר ביותר כסף היא רבה יותר?

מישהו יכול להסביר את זה?

 

 

:shock::shock::shock:

 

זה כבר מוגזם...

פורסם
אבל עוד פעם, אני לא מבין איך זה שהדרישה למנוע חלש יותר ביותר כסף היא רבה יותר?

מישהו יכול להסביר את זה?

 

ומה המנוע של המגאן לא יגיע ליותר עם אותהם השיפורים? ניראה לי שכן

 

תגיד לי, אם יש לך כזה ידע רב שאתה לא סומך על אחד מהמומחים של הפורום,

אז למה אתה שואל כאן :?::mad:

If you treat your car like a racing car, then it will develop expensive racing problems

If it's stupid but it works, it isn't stupid.

פורסם
למה שירצו מנוע יותר חלש ויתר ישן ביותר כסף?

 

1 כי עם השיפורים הנכונים יש למנוע 250 כ"ס ללא השקעה גדולה. מנוע מגאן 2000 שהושקעו בו כ10K יוציא כ180 כ"ס.מנוע 21 שהושקע בו הכום הנ"ל יוציא 250.

 

קפיש?

 

 

2 למה שירצו?

 

מאיפה לנו לדעת?

 

אתה זה ששאל כמה עולים המנועים.

 

 

תומר/כל אחד שמבין עניין

 

לא עדיף להכניס כבר מנוע של 172?

האם אפשרי?

וכמה מבחינה עלותיתיעלה מנוע כזה מול הנ"ל.

פורסם
אבל עוד פעם, אני לא מבין איך זה שהדרישה למנוע חלש יותר ביותר כסף היא רבה יותר?

מישהו יכול להסביר את זה?

 

ומה המנוע של המגאן לא יגיע ליותר עם אותהם השיפורים? ניראה לי שכן

 

או קיי.

 

ככל הנראה למישהו (או משהו?!?!) יש קשיים מסויימים בהבנת הנקרא - אז בואו ,ילדים,נעבור על הכל מ-ה-ת-ח-ל-ה (אפשר מוזיקה של טלויזיה חינוכית??)

 

1 אתה לא מבין? אנחנו מופתעים....

 

2 נחזור במיוחד בשבילך....למנוע קוואדרה יש פוטנציאל להוציא יותר כוח.

 

כלומר ,בעיברית שגם אתה תבין: מנוע זה לשים טורבו גדול,להעלות גדישה,דלק,חזק הרבה הרבה,רייסים.

 

3 לא.ככל הנראה אף אחד לא יכול להסביר את זה.לא לך בכל אופן-כי אני שם לב שכמה כבר הסבירו -וללא הצלחה.

 

4 אתה צודק! מנוע מגאן יגיע ליותר עם אותם שיפורים! נתחיל בהעלאת גדישה...

 

אוי!! ל-ע-ז-א-ז-ל!! אין למגאן אופציה להעלאת גדישה!!!!!! אני בהלם!!!! אין למגאן טורבו!!!!!

 

 

 

שיט.....

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם

אהלן K&N.אין ספק שלשים מנוע של 172 יהיה כדאי.

 

מי יודע בכלל כמה עולה דבר כזה? אני לא טורח לברר-כי משום מה יש לי תחושה שידידנו לא עומד להשתיל מנוע כזה....

 

אבל אנחנו נמנעים מלעשות זאת -בעיקר מכיוון שהבחור עדיין לא "סיפר" לנו באיזה אוטו הוא מתכוון לבצע את הפרוייקט הגרנדיוזי הזה (בטח ב205 GTI שלו....

 

מה...

 

לא?

 

אין לו 205 GTI?

 

מה זאת אומרת אוטו של אימא?!?!

 

אה...

 

הבננו...

 

יש לך חבר שיש לו מכונית ספורט...

 

א-הא....

 

ונהגת עליה הרבה...

 

ואתה נהג פצצות...).

 

:lol:

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם

 

4 אתה צודק! מנוע מגאן יגיע ליותר עם אותם שיפורים! נתחיל בהעלאת גדישה...

 

אוי!! ל-ע-ז-א-ז-ל!! אין למגאן אופציה להעלאת גדישה!!!!!! אני בהלם!!!! אין למגאן טורבו!!!!!

 

 

 

שיט.....

 

ומה אי אפשר להתאים למגאן טורבו?

זה שאין לו קיט מהחברה זה אומר שאי אפשר לבנות לו?

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8363 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...