Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7126 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

מי שזוכר אני הבעלים הגאים מאוד של 2 vmax 15 אינטש (1200 אראמאס כולל)

בעזרת אלי היקר בנינו תיבה כפולה לשניהם כי עד עכשיו הם ישבו בתיבות לא מקוריות וכל אחד בנפרד! (וזה תודות לאוטופרט כמובן....)

בקיצור רציתי לדעת האם אמורה להיות מחיצה באמצע התיבה או שמא התיבה צריכה להשאר פתוחה מבפנים?

 

 

תודה מראש!

קובי.

"נשים זה כמו חנייה,או שהן תפוסות או שהן שמורות לנכים"

"עדיף כלב חבר מחבר כלב"

KOBY

פורסם

צריכה להיות מחיצה.

הדרייברים לא זהים ומתנהגים קצת שונה. זה עלול לגרום לעיוות בסאונד המתקבל ולנזק מכני לסאב\ים.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

דרייברים הכוונה לסאבים???

 

זה 2 סאבים אותו דבר! ושניהם על אותו המונובלוק! ככה ששתיהן דופקים בדיוק אותו דבר....

 

אני צודק???

 

קובי.

"נשים זה כמו חנייה,או שהן תפוסות או שהן שמורות לנכים"

"עדיף כלב חבר מחבר כלב"

KOBY

פורסם

קובי,

 

למרות שהסאבים זהים, אני עדיין בדעה שצריך להוסיף מחיצה בתיבה.

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

פורסם

אתה חייב מחיצה כמו שאיתמר כבר כתב לך, אחרת יהיו לך עיוותים, הסאבים לא ידפקו באותו הקצב ויהיו לך בעיות כאלו ואחרות. שווה להסתכן בשביל מחיצה? תשלים את התיבה ותהנה ממנה.

 

גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
אתה חייב מחיצה כמו שאיתמר כבר כתב לך, אחרת יהיו לך עיוותים, הסאבים לא ידפקו באותו הקצב ויהיו לך בעיות כאלו ואחרות. שווה להסתכן בשביל מחיצה? תשלים את התיבה ותהנה ממנה.

גיא.

 

כמו שכבר נאמר כאן, אני לא אחזור על זה שוב, רק רוצה להסביר למה צריכה להיות מחיצה: כל סאב מהשניים צריך נפח משלו, למשל אם הסאב צריך נפח של 30 ליטר ואתה שם אותו בתיבה גדולה יותר, כאן כנראה יש תיבה של 60-70 ליטר, אז אתה יכול לתאר לעצמך שזה לא ממש חכם לעשות. עכשיו, כאשר כל סאב "יושב" בתיבה נפרדת יש לך אפשרות לשחק עם פאזות של כל רמקול בנפרד לעומת התיבה הפתוחה מבפנים לשניהם...

פורסם

הסאבים לא ידפקו באותו קצב?

הייתי חצי שנה עם ארבעה סאבים שחלקו את אותו האוויר ואת אותו המונו

 

לא הייתה לי שום בעיה עם באס.

 

הסיבה היחידה , ואני אגיד את זה בפעם ה 1000 [אפילו שאין לי 1000 הודעות]

הסיבה היחידה ששמים מחיצה בין מספר גבוה מ1 של סאבים

היא על מנת להגן על הדרייברים האחרים במקרה שאחד הסאבים נשרף\נתקע.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

הסיבה היחידה ששמים מחיצה בין מספר גבוה מ1 של סאבים

היא על מנת להגן על הדרייברים האחרים במקרה שאחד הסאבים נשרף\נתקע.

 

וזו בדיוק הסיבה מדוע עליו לשים מחיצה.

פורסם

טוב חברים היום נבנתה התיבה והכל מוכן, חיבור קל בדק שהכל עובד כמו שצריך!

דפקו ממש יפה אבל על מגבר מעפן לכמה דק'....

מחר הם יותקנו באוטו שלי (סיויק 97) על המונובלוק שלי ונראה מה יהיה.

תודה לכל מי שטרח לעזור לי, ותודה מיוחדת לאליקו על התכנון... למרות שקצת זייפת בכמה סנ'!

 

אבל שטויות....:wink:

 

קובי.

 

נ.ב

אגב בסוף עשיתי ללא מחיצה!

"נשים זה כמו חנייה,או שהן תפוסות או שהן שמורות לנכים"

"עדיף כלב חבר מחבר כלב"

KOBY

פורסם

אני אחדד קצת.

אין שום רמקול בעולם שזהה לחלוטין לרמקול אחר.

רמקול הוא מוצר עדין ומדוייק שרובו מורכב בעבודה ידנית.

 

כשקונים דרייברים בודדים לרמקולים יש מושג שנקרא matched pair, מה שאומר שזוג רמקולים די דומים אחד לשני, בתקן של אחוז סטייה מסויים.

ז"א שהרמקולים נבדקו במעבדה ויצא שההתנהגות שלהם די דומה, כך שהם מתאימים לשימוש ביחד והסאונד שלהם יהיה דומה.

 

אם זוג סאבים לא יהיו זהים - עלול להיווצר מצב שלסאב אחד יהיה XMAX יותר גדול, מה שעלול לגרום לו או לסאב השני נזק.

ברגע שיש מחיצה בין הסאבים (=כל סאב מקבל תיבה אטומה משלו) אין חשש לגרימת נזק מכני לסאבים בגלל תנודות האוויר.

 

אם כבר בנית תיבה, למה לא הוספת מחיצה?

 

איתמר.

 

עריכה: הוספתי דוגמה לתעודת בדיקה של Matched Pair.

Picture 002 (Large).jpg

Picture 004 (Large).jpg

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

איתמר , סאבוופרים הם הרבה יותר סלחניים בעניין הזה מטוויטרים.

 

רוב התיבות שאני מכיר בנויות על העקרון ששני הסאבים או יותר חולקים את אותו הנפח

 

למה לא לשים שני תיבות וזהו ?:p

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

אלי - אני עדיין בהלם מזה שאתה הצלחת להחזיק חצי שנה מעמד בלי לעשות שינוי ברכב - וואו!

 

למה לא להביא סאב אחד של 18 אינטש ולגמור עם זה?

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אין כלום בארץ שאני רוצה

ומה שאני רוצה , שוקל כמו משאית

ואפילו שיש לי את הממון להביא

זה לא משתלם מהרבה סיבות

אז מחכים :) ומחכים , ומחכים , ומחכים

בסוף אני אמלא את הרכב בדרייברים 6.5 :)

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

בכל מקרה, אם שני סאבים או יותר מחוברים למונו אחד ויחיד

במקרה שהם מחוברים בטור , כאשר סאב אחד ישרף , המונו יראה פתאום התנגדות נמוכה יותר

גם אם זה לזמן קצר

ואז יקרה אחד מהבאים

מונו נשרף

סאב שני נשרף

 

זה באמת משנה ?

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

×
×
  • תוכן חדש...