Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7191 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רוצה לרכוש בעתיד הקרוב את הסאב הנ"ל וממש בא לי לבנות סוף סוף תיבה לבד.

אין לי את הספר שלו בכלל. אם מישהו יודע מה המידות יצרן של התיבה הפתוחה שלו, בבקשה שיכתוב לי.

 

תודה רבה

פורסם

כנס לאתר של קיקר

kicker.com

יש שמה את כל הפרטים שתרצה על סאב כולל מידות תיסה וגרפי היענות של תיבות.

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

פורסם

אין לי כך כך מגבלות הייתי אומר

המטען לא כזה קטן אבל גם לא כזה ענק.

לא משתמש בו לשימוש יום יומי ככה שלא יפריע כל כך סאב שיהיה טיפה גדול.

בקשר לתיבה עצמה אני רוצה פתוחה.

יש לך מה להציע לי?

פורסם

את האמת שרק הסתכלתי בזה לא התמקדתי יותר מידי...כי אני גם לא מבין בזה כל כך.

אני רוצה לבנות עם חבר בנוסף לנגר.

אם אתה יכול על הדרך להסביר לי על התיבות שם זה יהיה מעולה.

 

תודה

פורסם

תסבירו לי בבקשה איך הולכים במידות

יש בדף 9 תיבה 63.7 ליטר

לא הבנתי כלום. כלומר מה המידות? כמה על כמה? ומה בדיוק? קיר A כמה? B כמה? C כמה?

 

תודה.

פורסם

אני מצטער שאני נדחף פה.

 

למה קיקר CVR?????

יש לך במחיר שלו סאב הרבה הרבה יותר טוב ועולה 200 שקל עם קופסא מקורית של היצרן או אותו מחיר בלי.

זה הPHASE SX 12 שיש לי באוטו.

אני פשוט מת מכל אלו שקונים את ה CVR הם פשוט לא שמעו את ה פייז ואין להם מושג מה הם עושים.

סאב של 92 dB לעומת 86.7 , ב 220W RMS לעומת 400!!!.

עם סליל של 2 אינץ' ממברנה מקרטון ופשוט נשמע פי אלף יותר טוב.

אל תזרוק סתם כסף . והוא לא צריך גם תיבות עצומות כמו זה.

פורסם

הCVR שלי נמצע בתיבה מאוד קטנה של 28 ליטר בערך

 

אפשר להשיג ממנו טיפה דיוק

אבל לא יותר מזה

 

לעומת זאת יש לי גם תיבה פתוחה ששם הסאב הזה גם בהגברה מאוד נמוכה (שים לב באתר של קיקר שם ממליצים על הגברה מקסימלית בתיבה פתוחה של 300RMS)

בתיבה פתוחה הסאב הזה פשוט הורס כל איזון עם הסט הקידמי

 

לתיבה אטומה על מנת להגיע לSQ לא הייתי קונה סאב כזה

×
×
  • תוכן חדש...