Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7207 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

אני רוצה לקנות סאב ומגבר יש לי פיזו 206 וידוע שיש ברכב הזה ארגז קטן

איזה סאב ומגבר שווה לקחת ואם אני צריך עוד משהו ?

פורסם

gti206,

 

1. תפרט בבקשה מהם יתר רכיבי המערכת שיש לך ברכב.

2. האם אתה מעוניין ב - SQ או SPL?

3. מהו התקציב שאתה מעוניין להשקיע?

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

פורסם
gti206,

 

1. תפרט בבקשה מהם יתר רכיבי המערכת שיש לך ברכב.

2. האם אתה מעוניין ב - SQ או SPL?

3. מהו התקציב שאתה מעוניין להשקיע?

 

שלו.

באמת אין כלום חוץ פיוניר 7750 ופיוניר 6X9 הסידרה הכחולה .

השאלה מה אני צריך .?בקשר לתקציב אני לא מחפש משהו מפוצץ

תסביר לי מה הכוונה SQ לה SPL בבקשה ?

פורסם

gti206,

 

על פי מה שכתבת שיש לך כבר ברכב, רצוי שתוסיף: זוג קומפוננטים מקדימה, סאב ומגבר/ים שיפעילו את המערכת. מבלי שתכתוב מהו התקציב ומהם העדפות הסאונד שלך, יהיה קשה מאוד להמליץ לך על מוצרים.

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

פורסם
gti206,

 

על פי מה שכתבת שיש לך כבר ברכב, רצוי שתוסיף: זוג קומפוננטים מקדימה, סאב ומגבר/ים שיפעילו את המערכת. מבלי שתכתוב מהו התקציב ומהם העדפות הסאונד שלך, יהיה קשה מאוד להמליץ לך על מוצרים.

 

שלו.

אני לא יודע כמה צריך לשקיע תכלס שומעים פיצוץ אבל אני רוצה שישמעו טוב ונקי .

אני יודע שסאב אני צריך 10 אינצ ולא 12 ותיבה אני צריך 32 ליטר שזה נכנס בול (ראיתי המפרט של הפיזו מיוזיק משיאן) אבל צריך לדעת איזה סאב לקנות איזה מגבר טוב ולא משהו דפוק

מוזיקה אני שומע כמעט הכול חוץ מטראס וממזרחי איכס .

×
×
  • תוכן חדש...