Jump to content

gti206

  • הודעות

    35
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי gti206

  1. שלום לכולם אני מחפש מגבר דגם MAC AUDIO וגם מכשיר של JVC דגם JVC KDAVX2
  2. שלום לכולם , אני מעוניין להחליף את הפנסים שלי הפיזו 206 השאלה הנשאלת איזה קסנון אני יכול לשים שהיה מאושר בידי משרד הרישוי או מכון התקנים ושלא יסנוור מכוניות אחרות .
  3. שלום לכולם מחפש איינגל אייז וכונס אוויר לפיזו 206 שנת 2005
  4. מה שרשום בכותרת בלי הרבה להוסיף החלפה על גנטים "14 185-65-14 שמתאמים לפיזו המחיר המתבקש הוא 1600 שקל הגנטים באים עם צמיגים 195-55-15 לא יורד המחיר .. טלפון 0523971866 נא לא להתקשר בשבת .ולהתקשר אחר השעה 5 הערב תודה רבה
  5. שלום לכולם יש לי על האוטו את הפנסים השחורים אבל אני מחפש לעשות החלפה על הפנסים LED אני מוכר אותם ב ...
  6. שלום לכולם אני מחפש מקום שעושה מדבקות רשת באיזור רמת-גן, בני-ברק ופ"ת
  7. שלום לכולם מחפש לקנות סאב "8 אם תיבה או בלי תיבה + מגבר 5 ערוצים שהיה במחיר סביר
  8. שלום לך ככה בטיפול טיימינג +טיפול רגיל אם אתה הולך למוסך מורשה שלח פיזו ולא איזה חפר עושים ככה מחליפים את הרצועה טיימינג שעולה בסביבות 500 שקל ועושים בדיקת בלמים אם צריך מחלפים ואם לא אז לא . לא מחליפים שמן או פילטר שמן זה עושיפ בטיפול הבא . אם אתה שואל אותי איך אני יודע עכשיו עשיתי טיפול כזה אבל גם לי הלך המצבר (השעוניים התיחילו לרצד ) והחלפתי מגבים אחורים וקדמיים ותאמין לי יצאתי בנזק . אם יש לך הוא את הכרטיס של פיזו אז יש לך הנחה רק שתידע וזה מאווד עוזר .
  9. הצעה הכי ידידות שלי המוסך המרכזי ב בני-ברק תיסע מחר על הבוקר תהיה לפני שבע בבוקר הכי טוב . אני עושה את הטיפולים שלי שמה
  10. מה החיסרונות שלהם ?
  11. תראה לו יודע אולי התנהגות על הכביש אני אם הצמיגים האלה יש לי ממש אחיזה פשוט טובה מאווד ובלימה מעולה
  12. ככה יש לי פיזו 206 1600 היו לי על האוטו 185-65-14 החלטתי להחליף ל 195-55-15 אבל לובנסקי נתן לי גם להחליף ל 185-55-15 השאלה עם עדיף להחזיר למידה הקודמת 185-65-15 או להחליף צמיגים ל 185-55-15 ?
  13. למכירה זוג פנסים קדמיים של 206 ירד מפיזו שנת 2005 המחיר המבוקש הוא 600 שקל . 0528914385
  14. שלום לכולם יש לי 206 ואני מחפש לקנות סאב ומגבר וסט קומפונט אבל השאלה הכי חשובה איזה תיבה אני צריך לקנות שלא יקח לי הרבה מקום בתא מטען . או עדיף לבנות תיבה מפיברגלס מאשר לקנות תיבה מוכנה. יש לי 6850 +רמקולים מקוריים מקדימה אם טיוטרים בצדדים + רמקולים פיוניר מאוחרה . אין לי תקציב כרגע . ואם אני יכול לשים סאב "8 במגש האחורי בין שני הרמקוליים אחוריים ?
  15. שלום לך נכנסתי לאתר והוא מיועד לרכבים 4X4 אבל אני מחר ילך לראות במה מדובר .
  16. איפה אני יכול לקנות ספולייר כזה.
  17. ככה אני מתלבט בין קסנון או Angel Eyes ל206 שפנסים Angel Eyes עולות בסביבות 1500 שקל אבל נראה פצצה על האוטו או קיט קסנון שראה גם טוב על האוטו אבל הבנתי שיש כול מיני מנורות ולא כול קנסון עובר טסט ? ושהתקשרתי לפיזו לשאול אותם אם הם מוכרים קסנון הם אמרו לי כרגיל שזה יקר שצריך להחליף את כול הפנס .
  18. שלום לך יש לי גנטים "15 עם צמיגים 195-55-15 ואני רוצה לחזור ל "14 שהיו לי מי קודם עם 185-65-14 אם אני יכול לשם צמיג בקוטר אחר . ואיזה רוחב גנט אני צריך . מדובר אל פיזו 206 1600 16V אוטו'
  19. המחיר ירד ל 250 עדיין אקטואלי
  20. שלום לכולם אני רוצה לבנות תיבה לסאב "10 איזה עץ אני צריך ,שהיה לו אקוסטיקה טובה .
  21. עדיין אקטואלי .
  22. המחיר ירד ל 300 שקל
  23. ככה יש לי פיזו 206 אני רוצה לשים סט קומפננט ללא מגבר כאשר יש לי רמקולים המקורים שמגיעים אם האוטו יש לי פיוניר במגש האחורי דגם 6971 ורדיו דיסק 6850 ?
  24. שלום לכולם המחיר ירד ל 400 שקל .
  25. יש על פיוניר 6850 האוטו שמדובר הוא פיזו 206 יש את את הרמקולים המקורים מקדימה שמגיע עם האוטו ומאחורה 6X9 של פיוניר עכשיו אני רוצה להחליף לסט קומפוננט מקדימה +סאב ( "8) + מגבר עכשיו הבנתי שצריך שתי מגברים או שאני יכול לשים מגבר אחד שהיה חזק . ואיזה סט קומפוננט שווה לשים חשבתי של פיוניר הסדרה הצהובה ? או דרגון סטאר אמרו לי מה שווה או תציעו ?
×
×
  • תוכן חדש...