שלום לך ככה בטיפול טיימינג +טיפול רגיל
אם אתה הולך למוסך מורשה שלח פיזו ולא איזה חפר עושים ככה
מחליפים את הרצועה טיימינג שעולה בסביבות 500 שקל
ועושים בדיקת בלמים אם צריך מחלפים ואם לא אז לא . לא מחליפים שמן או פילטר שמן זה עושיפ בטיפול הבא .
אם אתה שואל אותי איך אני יודע עכשיו עשיתי טיפול כזה אבל גם לי הלך המצבר (השעוניים התיחילו לרצד ) והחלפתי מגבים אחורים וקדמיים ותאמין לי יצאתי בנזק .
אם יש לך הוא את הכרטיס של פיזו אז יש לך הנחה רק שתידע וזה מאווד עוזר .