Jump to content

gti206

  • הודעות

    35
  • כאן מאז:

הנקודות של gti206

נהג חדש

נהג חדש (2/14)

1

מוניטין

  1. שלום לכולם אני מחפש מגבר דגם MAC AUDIO וגם מכשיר של JVC דגם JVC KDAVX2
  2. שלום לכולם , אני מעוניין להחליף את הפנסים שלי הפיזו 206 השאלה הנשאלת איזה קסנון אני יכול לשים שהיה מאושר בידי משרד הרישוי או מכון התקנים ושלא יסנוור מכוניות אחרות .
  3. שלום לכולם מחפש איינגל אייז וכונס אוויר לפיזו 206 שנת 2005
  4. מה שרשום בכותרת בלי הרבה להוסיף החלפה על גנטים "14 185-65-14 שמתאמים לפיזו המחיר המתבקש הוא 1600 שקל הגנטים באים עם צמיגים 195-55-15 לא יורד המחיר .. טלפון 0523971866 נא לא להתקשר בשבת .ולהתקשר אחר השעה 5 הערב תודה רבה
  5. שלום לכולם יש לי על האוטו את הפנסים השחורים אבל אני מחפש לעשות החלפה על הפנסים LED אני מוכר אותם ב ...
  6. שלום לכולם אני מחפש מקום שעושה מדבקות רשת באיזור רמת-גן, בני-ברק ופ"ת
  7. שלום לכולם מחפש לקנות סאב "8 אם תיבה או בלי תיבה + מגבר 5 ערוצים שהיה במחיר סביר
  8. שלום לך ככה בטיפול טיימינג +טיפול רגיל אם אתה הולך למוסך מורשה שלח פיזו ולא איזה חפר עושים ככה מחליפים את הרצועה טיימינג שעולה בסביבות 500 שקל ועושים בדיקת בלמים אם צריך מחלפים ואם לא אז לא . לא מחליפים שמן או פילטר שמן זה עושיפ בטיפול הבא . אם אתה שואל אותי איך אני יודע עכשיו עשיתי טיפול כזה אבל גם לי הלך המצבר (השעוניים התיחילו לרצד ) והחלפתי מגבים אחורים וקדמיים ותאמין לי יצאתי בנזק . אם יש לך הוא את הכרטיס של פיזו אז יש לך הנחה רק שתידע וזה מאווד עוזר .
  9. הצעה הכי ידידות שלי המוסך המרכזי ב בני-ברק תיסע מחר על הבוקר תהיה לפני שבע בבוקר הכי טוב . אני עושה את הטיפולים שלי שמה
  10. מה החיסרונות שלהם ?
  11. תראה לו יודע אולי התנהגות על הכביש אני אם הצמיגים האלה יש לי ממש אחיזה פשוט טובה מאווד ובלימה מעולה
  12. ככה יש לי פיזו 206 1600 היו לי על האוטו 185-65-14 החלטתי להחליף ל 195-55-15 אבל לובנסקי נתן לי גם להחליף ל 185-55-15 השאלה עם עדיף להחזיר למידה הקודמת 185-65-15 או להחליף צמיגים ל 185-55-15 ?
  13. למכירה זוג פנסים קדמיים של 206 ירד מפיזו שנת 2005 המחיר המבוקש הוא 600 שקל . 0528914385
  14. שלום לכולם יש לי 206 ואני מחפש לקנות סאב ומגבר וסט קומפונט אבל השאלה הכי חשובה איזה תיבה אני צריך לקנות שלא יקח לי הרבה מקום בתא מטען . או עדיף לבנות תיבה מפיברגלס מאשר לקנות תיבה מוכנה. יש לי 6850 +רמקולים מקוריים מקדימה אם טיוטרים בצדדים + רמקולים פיוניר מאוחרה . אין לי תקציב כרגע . ואם אני יכול לשים סאב "8 במגש האחורי בין שני הרמקוליים אחוריים ?
  15. שלום לך נכנסתי לאתר והוא מיועד לרכבים 4X4 אבל אני מחר ילך לראות במה מדובר .
×
×
  • תוכן חדש...