Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האלוהית � אהבה צרפתית בת 50


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7198 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
חן, ה 406 נוחה מאוד רוב הזמן, אכן. עדיין, על שלל יצירות מע"צ, BX או קסנטיה נוחות יותר.

חוץ מזה, ה 406 היא אחת, בודדת. רובן המכריע של המכוניות לא מתקרב בשנת 2006 לנוחות נסיעה של GS חבוטה מודל 1971.

כשרוצים להציג דבר כלשהוא בצורה של "שחור" או "לבן", קל מאוד לעשות זאת.

"BX או קסנטיה נוחות יותר", אמר ארנון... אבל בכמה ?

 

לצורך העניין נביא דוגמא אחרת;

אם הגובה שלי הוא 1.75 ס"מ והגובה של ארנון הוא 1.76 ס"מ - ארנון הוא גבוה יותר ממני, לכן תמיד נאמר שארנון הוא גבוה יותר.

השאלה היא בכמה ? והאם ממרחק של 10 מטר תוכל להבחין בשוני של 1 ס"מ ביני לבין ארנון ?

 

כאן בדיוק נכנסת האירוניה למה שאני רוצה להבהיר;

ה 406 היא מכונית שעושה בית ספר בכל מה שקשור לנוחות - ביחס לכל מכונית אחרת עם מתלים פשוטים וקונבנציונליים כפי שהכרנו עד היום.

לקחת לידה קסנטיה או BX ולומר שהן נוחות יותר - זה אולי נכון, השאלה היא בכמה ובאיזה מצבים ?

אני מוכן להתערב שב 99% מהמקרים לא תרגיש כלל הבדל בין ה-2, וכאן כבר נכנסת שאלה אחרת למשוואה... האם ההשקעה (היקרה) בתחזוקה של מערכת מתלים בת כמה שנים שווה את התמורה ביחס למכונית כמו 406 שעושה את זה בה-ר-ב-ה פחות כסף ?

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

 

סיטרואן של היום וסיטרואן של עד (נהיה לארג'ים) השקת ה- BX ב 1982 - שתי חברות שונות, כמעט ללא קשר. לרע, וגם לטוב.

הסיטרואן ה"אמיתית" האחרונה היתה ה XM האוונגרדית,רק חבל שסיטרואן ניכשלו בדברים הכי בסיסיים-מנועים וביצועים בינוניים,איכות נמוכה ותחזוקה יקרה ומסובכת למדי.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
הסיטרואן ה"אמיתית" האחרונה היתה ה XM האוונגרדית.

היתה בלשון עבר כה נחרצת, משמעו, היה ואין יותר...

 

מי שמתחיל בסטיות לא ייעצר, כל עוד ירצה לשמור על ייחודו.

 

שב ליד ההגה של ה C6 (אני ישבתי) ותתחיל לזמר שנסונים צרפתיים.

 

ב C4 ניצנים לעצמאות בקבלת החלטות ומיצוב מחדש.

 

גם ה C3 בעלת קסם ייחודי.

 

בא לא נספיד יצרן כה ייחודי, כשם שמוקדם להספיד את אלפא רומאו.

 

"המשוחד"

פורסם
ממש כן, זאת היא האלוהית. רק חבל שזאת בתמונה ניראית מוזנחת מאד.

צולם בארץ??

אריה

אני לא מכיר הרבה מקומות בעולם שנוהגים לשים מגן שמש עם כיתוב "תשים פז ותרוויח"
פורסם
ממש כן, זאת היא האלוהית. רק חבל שזאת בתמונה ניראית מוזנחת מאד.

צולם בארץ??

אריה

ומתי נזכה לתמונות של הסיטרואנים שלך?
פורסם
אתם במקרה מדברים על המכונית הזאתי?
מעלה את השירשור, כדי להתעניין: מישהו "הרים כפפה" עם האוטו הזה? -כי חבל, הוא נראה בהחלט בר שיקום, כמובן אם יש לו מסמכים!

 

אני בעצמי כבר הייתי קופץ מזמן, אבל ההיגיון הבריא (עד כמה שנשאר לי עדיין :oops: ) אומר לי, שאין שום סיכוי שבעולם, שארים עוד פרוייקט, בטח לא כזה- להחיות את ה-DS שעומד במצב כזה, ובטח לא עם ה"ידע העצום", שיש לי בסיטרואנים! אז, שמישהו שיכול, יעשה את זה כבר!!! איזה בזבוז- כזה אוטו עומד ונרקב!!!:evil:

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם
מעלה את השירשור, כדי להתעניין: מישהו "הרים כפפה" עם האוטו הזה? -כי חבל, הוא נראה בהחלט בר שיקום, כמובן אם יש לו מסמכים!

 

אני בעצמי כבר הייתי קופץ מזמן, אבל ההיגיון הבריא (עד כמה שנשאר לי עדיין :oops: ) אומר לי, שאין שום סיכוי שבעולם, שארים עוד פרוייקט, בטח לא כזה- להחיות את ה-DS שעומד במצב כזה, ובטח לא עם ה"ידע העצום", שיש לי בסיטרואנים! אז, שמישהו שיכול, יעשה את זה כבר!!! איזה בזבוז- כזה אוטו עומד ונרקב!!!:evil:

ישנם מצבים בחיים שכדאי לותר על חלום או רצון למימוש פנטזיה, בייחוד אם מדובר בסיטרואן DS.

כמעט כל חלק מחייב החלפה. רוב החלקים לא ניתנים להשגה בצורה פשוטה. כמות המכלולים הינה מטורפת. לעיתים עדיף לקחת סיטרואן כזאת כרכב לחלקים (למי שיש כבר כזאת) או להשקיע מאמץ מנטלי ומעשי ולרכוש אחת שמורה בחו'ל ובמחיר שפוי ולעשות עלייה. ברוב המקרים זה יכול להיות משתלם יותר.

 

אילן

פורסם

כמה חבל!

 

לו היה לי מקום מסודר וסגור- היתי לוקח אותה, רק כדי שתהיה פרט מהאוסף, ולא תזרק בסופו של דבר! וחלקים- שוב, אם יש מקום והזמן- זה לא הבעיה...

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם

אם היא היתה למכירה והמחיר היה נורמלי בהתאם למצבה, הייתי ניכנס למשהו כזה, צריך רק לברר את הפרטים, שלחתי לבחור ה"פ אך הוא לא חזר אלי.

פורסם

בהצלחה! 8)

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם

לשקם ds אתגר לא קטן. נותר רק מוסך אחד שמוכן לטפל בדגם הזה. לדעתי ds צריך לדעת לטפל לבד.

גם אחזקה שוטפת לא פשוטה, אבל...מבטיח לעזור ככל יכולתי למי שיפנה.

ובאשר לתמונות...אחרי ההשקה של הטרקסיון.

אריה

בעיקר סיטרואן


×
×
  • תוכן חדש...