Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הקאמרו החדשה = יצירת אומנות.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7254 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יפה מאוד. אבל תאכלס, עם כל הכבוד לאפנת הרטרו הזו, הגיע הזמן שהמעצבים יחזרו להיות יצירתיים ומקוריים..



 

 

עמוס

It's time to kick ass and chew bubble gum, and I'm all outta gum..

פורסם

יפה מאוד. אבל תאכלס, עם כל הכבוד לאפנת הרטרו הזו, הגיע הזמן שהמעצבים יחזרו להיות יצירתיים ומקוריים..



 

 

עמוס

 

 

אבל הבעייה שבמקום לכוון את היצירתיות למכוניות בעלות מראה אקזוטי וכוחני (כמו בדגם הנ"ל),

הם יוצרים חלליות מכוערות שניראות כמו בסרטי שוורצנגר בשנות ה90 המוקדמות שניסו לשאר איך יראה העתיד.

ליום יום קליאו 1400

לבילויים בורה 2.0

פורסם
עד 2009 בטח עוד ידחו את מועד יציאתה כמה וכמה פעמים, וישנו בה כל דבר אפשרי.

ג'נרל מוטורס לא ישנו בה כלום, הם לא שינו כלום משנות ה60. אז למה שעכשיו בשנתיים כן ישנו?

פורסם
ג'נרל מוטורס לא ישנו בה כלום, הם לא שינו כלום משנות ה60. אז למה שעכשיו בשנתיים כן ישנו?
יש לך הסבר לאמירה או שזו סתם נפיחת מקלדת מאלו שמגיעות כסטנדרט כשמדובר בשרשור על רכב אמריקאי?

 

מוטי

פורסם
יש לך הסבר לאמירה או שזו סתם נפיחת מקלדת מאלו שמגיעות כסטנדרט כשמדובר בשרשור על רכב אמריקאי?

 

מוטי

מוטי, קודם כל, אני כן אוהב את הרכבים האלה, אמריקאיות ישנות, ועד סוף שנות ה90, אני גם לא נגד החדשות, האמירה היא בהקצנה, בפועל, מחלקות הפיתוח של ג'נרל מוטורס לא עובדות שעות נוספות, ואחת הסיבות היא שהשוק האמריקאי לא דרש, עכשיו לאט לאט מתחילים להתפכח.

אני ממש לא נגד רכבים אמריקאים, ולא נגד צרפתיות, כמו שבטח שמת לב, ואין לי שום דעות קדומות, ואי אלו פעמים תכננתי לקנות, אבל צריכת הדלק הכניעה אותי.

×
×
  • תוכן חדש...