Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7260 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם. יש לי בעיה, בכיבוי יש מין פיק כזה מכל 4 הרמקולים במ"ע שלי.

יש למישהו פתרון בעניין? בחיפוש לא מצאתי משהו שמתאים לבעיה שלי.

תודה מראש לכל העונים.

פורסם

יש לך את אותם הצלילים גם שאתה מעביר בין דיסק לרדיו?

אם כן צריכה להיות אופצייה במערכת של כיבוי הצלילים של המערכת.

פורסם

לא זה לא צלילים... , זה TURN ON/OFF POP

 

זה לא בריא בכלל לרמקולים, ולטויטרים בפרט. יש פתרון למישהו? מבקש בלי הלחמות של נדים /קבלים או דיודות. :)

תודה.

פורסם

בכל המגברים שהיו לי היה את הרעש הזה. זה לא עושה נזק.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
בכל המגברים שהיו לי היה את הרעש הזה. זה לא עושה נזק.

 

איתמר.

באמת?? ולא פתרת את הבעיה בשום דרך? פשוט אני מה זה מפחד על MT22 שלי :)

פורסם

גם לי יש רעש כזה כבר מלא זמן

שאני מכבה או מדליק תרדיו דיסק

יש מין בום כזה חלש מהרמקולים

 

והבעיה לא מהרדיו דיסק

מי שלא בוכה, לא גודל!

פורסם

עכשיו חזרתי מהאוטו ועשיתי בדיקה קטנה.

 

ניתקתי את הRCA מהמגבר, וכיביתי את הHU והרעש לא נשמע, כלומר המסקנה שלי שזה מהRCA עצמו,

וזה גם לא מהיציאות RCA של הHU כי כשהיה לי גם מגבר אחר, וגם HU אחר היה את הרעש הזה, כלומר הכל התחלף ברכב חוץ מכבל הRCA עצמו.

אז צריך להחליף את הRCA?

תקנו אותי אם אני טועה.

בברכה.

פורסם

לדעתי ,אתה טועה.

 

גם אם אתה חושד בכבל, אל תעשה לעצמך עבודה קשה ותחליף RCA.

אפשר לבדוק רציפות חשמלית בין 2 הצדדים של הכבל RCA , רק צריך

את המכשיר שמודד את הרציפות (אום-מטר).

ZZR

פורסם

בדרך כלל שייש רעש של בום קטן ברמקולים זו בעיה שנובעת מהמגבר , אם יש מין פיק קטן מהרמקולים זו בעיה בדרך כלל מהרד"ס , הסיכוי שהבעיה של הפיק הקטן תהיה מהכבלים RCA נמוכה מאוד .

פורסם

Turn Off pops יכולים להופיע רק בגלל רכיבים אקטיבים כלומר, HU או מגבר.

ל-RCA Cable אין שום השפעה.

ולמי שאמר שהרעש הזה לא מזיק - טעות ידידי.

זה מחסל אלמנטים בקצב ומקצר מאוד את חיי שאר הרכיבים.

ולזה שדואג ל-MT22 - דאגתך מוצדקת.

טפל בבעיה.

פורסם

אם אתה רוצה לוודא מהיכן הבעיה תחליף למגבר אחר מחבר,שאין לו את הבעיה הזו,תכבה ותדליק תראה אם יש את הרעש הזה. אם אין זה מהמגבר אם עדיין יש תנסה להחליף HU ולראות מה קורה.

אני נתקלתי בבעיה הזאת בעיקר במגברים זולים.

פורסם

אז ככה, זמנית הבעיה נפתרה , שמתי את הקרוס על המגבר על HP במקום על FLAT , וגם הורדתי את הגיינים מ3/4 ל 1/2 , אז עכשיו יש את הפיק רק מאחוריים ומהסאב.

 

מקווה שהMT22 האהובים שלי יצאו מכלל סכנה.

יש למישהו עןד תגובות בנדון?

×
×
  • תוכן חדש...