Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8385 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני דקות אחדות סיימתי להוריד את המגבר השני שלי...!

 

פיוניר שעשה 50 וואט ל4 ערוצים. הוא הלך. נמכר. קאפוט. לא אכפת לי.

 

במקומו מחר יותקן רוקפורד 400.4 :D:D:o

 

זה יתן חזק בגבוהות ורכבות לכולם! :wink:

 

 

בכל מקרה הרוקפורד יהיה אחראי על הסאב והבלאופונקט (GTA400) יהיה אחראי על הקדמים (קומפ' של פוקאל, אקסס) ועל האחוריים (פיוניר, להלן "המטרה הבאה").

 

בקומפ' של האקסס נשרפו הטוויטרים. אחי הגדול אהב לשמוע צורם, אני...אני.. פשוט לא! אני מחפש זוג טוויטרים נחמדים שיוכלו לעבוד עם האקסס וחשוב שהם יהיו רכים ונעימים ולא צורמים! האם יש מה להציע או שאין מנוס מלקנות אקסס חדשים?

 

 

הפירוק לווה בהרבה צעקות כגון "למה אין לי אור?!?!" "איפה המברג המז**ן הזה?!?!?" " למה זה לא יוצא?????", אבל בסופו של דבר אני שמח שהוא עף :o .

 

 

 

ראלימן

קורס 154 RESTEPA.

פורסם
מגבר איכותי...

כמה עלה לך?

 

צריך באמת לשאול את אחי כמה הוא הביא אותו..

 

הוא יד שניה מחבר שעובד איתו, ככה שאני מניח לא הרבה...

 

 

 

ראלימן

קורס 154 RESTEPA.

פורסם
לפני דקות אחדות סיימתי להוריד את המגבר השני שלי...!

 

פיוניר שעשה 50 וואט ל4 ערוצים. הוא הלך. נמכר. קאפוט. לא אכפת לי.

 

במקומו מחר יותקן רוקפורד 400.4 :D:D:o

 

זה יתן חזק בגבוהות ורכבות לכולם! :wink:

 

 

בכל מקרה הרוקפורד יהיה אחראי על הסאב והבלאופונקט (GTA400) יהיה אחראי על הקדמים (קומפ' של פוקאל, אקסס) ועל האחוריים (פיוניר, להלן "המטרה הבאה").

 

בקומפ' של האקסס נשרפו הטוויטרים. אחי הגדול אהב לשמוע צורם, אני...אני.. פשוט לא! אני מחפש זוג טוויטרים נחמדים שיוכלו לעבוד עם האקסס וחשוב שהם יהיו רכים ונעימים ולא צורמים! האם יש מה להציע או שאין מנוס מלקנות אקסס חדשים?

 

 

הפירוק לווה בהרבה צעקות כגון "למה אין לי אור?!?!" "איפה המברג המז**ן הזה?!?!?" " למה זה לא יוצא?????", אבל בסופו של דבר אני שמח שהוא עף :o .

 

 

 

ראלימן

 

 

קודם כל מזל טוב!

אני בטוח שתהנה מהמגבר החדש אף על פי שהאוטו לא :lol:

 

בקשר לטוויטר, פשוט לך לשמוע.

לכל חברה יש טוויטר, לך תמצא מה שאתה אוהב....

אתה תמיד יכול לברר עם היבואן של פוקאל אם יש אפשרות להביא רק טוויטרים

×
×
  • תוכן חדש...