Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7308 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

 

אני מחפש סאבוופר ב1300 ש"ח בערך.. מחפש סאב כמה שיותר חזק.

הציעו לי אלה :

Phase - Multiohm

Eton 12/600

MacAudio Maximus 300

2 * Eton 10/400 - זה יוצא בערך ב500-600 יותר מהתקציב.

 

אם אתם יכולים לעזור לי לבחור, ויחד עם זאת להוסיף המלצות משלכם... זכרו אני מחפש עוצמה, פחות איכות.

 

תודה.

פורסם

יד שנייה לא בא בחשבון.

ואני יודע שאם הייתי שומע אותם לא הייתי צריך לשאול אותכם.. אבל בגלל שאין לי אפשרות לשמוע אותם אני מבקש ממכם חוות דעת על הסאבים.. אז תעזרו לי בבקשה.

 

תודה.

פורסם
תנסה לשמוע את כולם ורק אז תוכל להחליט.

אם אתה רוצה סאב טוב חזק ובמחיר טוב

 

אני ממליץ לך מכל הלב תיגש לא"ת סגולה ל"קאר-טון" לאדם בשם אלי

יש לא אולם תצוגה מפוצץ סאבים חדשים וישנים בבוקסות והוא יתן לך לישמוע כמה שאתה רוצה

עד שתחליט

 

מומלץ מבחינת מחירים ושרות

אני לא מסטול!.......אני בסדר גמור.

Guest תמיר .א.
פורסם

איזה מגבר יפעיל את הסאבוופר?

 

תמיר

פורסם

לחברת MTX יש סאבים מפלצתיים... אבל אני לא יודע אם הם יכנסו לך בתקציב... והם ללא ספק יעשו הרבה מאוד רעש...

 

 

 

סם.

×
×
  • תוכן חדש...