Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7311 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

לפני חצי שעה, הייתה לי הזדמנות די ענקית לשמוע מערכת די מפוצצת ומפוארת בשווי של 50 אלף ש"ח.

למרות שאין בניה מיוחדת מאחורה, המערכת פשוט פצצה....משהו נדיר

 

סאב פלאנט אודיו

סאב קיקר

עוד סאב של קיקר

 

מגבר מונובלוק רוקפוד

מגבר לשני הסאבים האחרים של קיקר PYLE

2 סטים קונפוננט MB QUAD

סט קומפוננט מאחורה של MB QUAD

HU של פיוניר, לא זוכר דגם אך הוא מח"ל והוא עולה יותר מ2000 דולר....

 

בקיצור, משהו לא מהעולם הזה....

 

ניב

פורסם

מחיר מוגזם היתי אומר...וצר לי לפיוניר אין מערכת ב 2000$(מחיר ארה"ב) ה- AVH-P7600DVD

שהיא המערכת הכי יקרה שווה בשוק האמריקאי 1200-1400$ ועדיפה אליה ב ALPINE IVA-D310

באותו מחיר,מערכת הרבה יותר מעניינת.

פורסם

אם אתה רוצה להצחיק מישהו יש לך את פיספוסים בטלוויזיה..

 

אין משהו גרוע יותר משילוב כמה סאבים שונים אחד מהשני..

דבר שני..אין רדיו דיסק שעולה 100,000 שקל.זה כבר אולי הרכבה של כמה רדיו דיסקים ברכב..

בהתחלה אמרת שהמערכת עולה משהו כמו 50 אלף שקל..

עכשיו אתה אומר שהרדיו עולה 20 אלף דולר..

מוזר לא ?

פורסם
אם אתה רוצה להצחיק מישהו יש לך את פיספוסים בטלוויזיה..

 

אין משהו גרוע יותר משילוב כמה סאבים שונים אחד מהשני..

דבר שני..אין רדיו דיסק שעולה 100,000 שקל.זה כבר אולי הרכבה של כמה רדיו דיסקים ברכב..

בהתחלה אמרת שהמערכת עולה משהו כמו 50 אלף שקל..

עכשיו אתה אומר שהרדיו עולה 20 אלף דולר..

מוזר לא ?

קודם כל הוא לא אמר 20,000... הוא אמר 2,000...

דבר שני לא צריך לרדת עליו... הוא הגזים וזהו, או אולי הוא פשוט לא מבין כל כך בתחום ובמחירים...

 

 

סם.

פורסם

גם אם זה 2000 דולר..

תזכיר לי כמה עוד יכול לעלות שלוש סאבים דאבל קיקר ואחד פלאנט אודיו ?

נגזים ונגיד 2000 דולר?

זהו.

פורסם

אגב זה נורא תלוי..למשל אם הוא קנה את המערכת בארץ היא אכן תעלה 14K אם הוא יבא+מיסים היא תגיע ל 8K בערך. לגבי שאר הציוד גם תלוי אם נרכש בארץ או בחו"ל. בכול אופן ל 50K זה לא יגיע אבל ל 25-30K כולל התקנה מקצועית ואיטום זה בהחלט יכול להגיע בהתחשב שכל הפריטים נקנו בארץ.

פורסם

שלום לכולם

 

לא אני זה שמגזים, כל התמחירים נכונים ואמתיים, מי שלא רוצה שלא יאמין או שישב בשקט.

זה לא 3 סאבים ביחד, זאת תיבה ענקית עם סאאב מרכזי שלל 12 אינץ', ובכל צד יש קיקר אחד של 8 אינץ'.....קאפיש?!

 

ניב

פורסם
שלום לכולם

 

לא אני זה שמגזים, כל התמחירים נכונים ואמתיים,

ניב

אתה צודק,

המערכת שווה 50K ש"ח , אבל, רק אם אתה קונה הכל בשטרות של מונופול.

ZZR

פורסם

יוו זה בטח קטלני..

12 אינץ שנועד לרוב לSPL עם דאבל 8אינץ הנועדו לדיוק במטורף.

כולם בתיבה אחת ענקית

אמממ

בתיבה פתוחה?

מתרחשים דברים מטורפים שם..

פורסם
שלום לכולם

 

לא אני זה שמגזים, כל התמחירים נכונים ואמתיים, מי שלא רוצה שלא יאמין או שישב בשקט.

זה לא 3 סאבים ביחד, זאת תיבה ענקית עם סאאב מרכזי שלל 12 אינץ', ובכל צד יש קיקר אחד של 8 אינץ'.....קאפיש?!

 

ניב

מה אתה לא מבין שאתה מדבר על סתם מערכת של "SPL" מתחיל!
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7311 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...