Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7313 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
- אבל אני תמיד דואג לשאול את עצמי - למה זה טוב? במה זה תורם לי? האם זה משתלם?...
והתשובה היא........ לא!!!

אם לא הבנתם עד עכשיו הבן אדם רוצה לעשות מה שנקרא - Something out of nothing.

 

ולפותח השרשור- הפורום מנסה להיות הכי מקצועי שאפשר. אנשים פה לא ימליצו לך על דברים תמוהים ולא מקצועיים. בשורה התחתונה הרעיון הוא לא רעיון טוב.

אם אתה רוצה לקרר תקח שני מאוורים של מחשב ותקבל קירור רציני הרבה יותר בהרבה פחות מאמץ.

הגודל לא קובע. לפחות לא במקרה הזה.

 

תפסיק להמציא את הגלגל מחדש.

כבר עשו את זה.

 

בברכה ,שי.

פורסם

אוקי...

קניתי שני מאווררים של מחשב...

זה הלינק של המאוורר

 

http://www.thermaltake.com/dcfans/smartfan/a202829.htm

 

יש שם את המפרט שלו, זה הימיני בטבלה.

תראו את הנתונים ותגידו לי איך אני אחבר את שני המאווררים בריא, ככה שהם יפעלו יחד עם הדלקת המערכת.

תודה.

פורסם

טוב קיצר חיברתי בסוף את המאווררים

חיברתי עם מפסק

את הפלוס חיברתי לפלוס של המגבר והמינוס מאיזה כבל מינוס באוטו.

הכל עובד כמו שצריך, רק צריך לזכור כל פעם להדליק ולכבות במפסק.

 

תודה לכם העוזרים

שבת שלום ומבורך

Guest תמיר .א.
פורסם

אז במקום לחבר למפסק, תחבר מימסר, שהוא בעצם מפסק אלקטרוני. שהוא ישלט על ידיי הרמוט של הרדיו דיסק.

 

תמיר

פורסם

אתה ניגש לחנות אלקטרוניקה או למתקין כלשהו וקונה מהם ממסר לרכב, 10 עד 30 אמפר...

 

לממסר יש שישה חוטים - אתה צריך חמישה מתוכם.

 

החוט של המינוס של הממסר הולך לרכב - בד"כ הסימון שלו הוא 85 (כתוב ברגליים של הממסר עצמו)

החוט של הפלוס שנכנס מהרימוט זה החוט האדום הדק - בד"כ הסימון שלו הוא 86

החוט של הפלוס הקבוע שנכנס מהמצבר - מסומן כ87

החוט של הפלוס שיוצא אחרי הממסר - מסומן לפי מספר הזרם שמורשה לעבור דרך הממסר

 

החוט השישי מסומן כ87A אותו אתה חותך ולא משתמש משום שהוא מעביר חשמל מהפלוס הקבוע של הסוללה ברגע שהממסר לא ממותג ע"י חוט הרימוט.

 

זה סימונים אוניברסליים - בכל מקרה יש סיכוי שאני מתבלבל כאן בין החוט שמסומן עם מספר האמפר שהממסר יכול להוביל עם חוט מספר 87.

 

כשאתה קונה את הממסר תבקשה הסבר מדויק ותרשום אותו על דף!

 

מה שהממסר עושה זה דבר פשוט - הוא לוקח חוט מהמצבר (חוט עבה שיכול להוביל מספיק זרם לצרכנים שאותם אתה רוצה להפעיל דרך הרימוט).

אתה מחבר אליו לרגל כניסת המתח השניה שלו את מקור המתח הנמוך יותר - שזה הכבל של הרימוט (אתה מנתק את הרימוט מכבל המגברים והמאווררים שחיברת אותו אליהם ומחבר אותו ישירות לממסר)

ואתה מחבר את רגל היציאה של הממסר במקום הרימוט למגברים ולמאווררים.

 

כשהרימוט לא פועל לא עובר חשמל מהחוט של המצבר לחוט שיוצא מהממסר - אבל ברגע שאתה תפעיל את הרימוט - הממסר יסגור מעגל בין החוט שבא מהמצבר לחוט שיוצא ממנו לכוון המגברים וככה אתה מקבל בעצם מפסק אוטומטי - הצרכנים שלך ישלטו ע"י הרימוט אבל בעצם יקבלו מקור מתח חזק יותר.

 

אל תשכח לחבר את המינוס של הרימוט לגוף הרכב... בהצלחה

 

נ.ב - אם אתה רוצה לקרוא קצת מידע בעצמך - תכנס ל http://www.bcae1.com

ותחפש את הערך relay

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

איפה היית כל הזמן הזה?

וואלה תודה אחי על ההסבר..

כשרציתי לקנות המוכר לא ידע בכלל איך להשתמש עם זה.

אז פשות קניתי מפסק חיברתי לו מינוס מהגוף ופלוס מהמגבר. ניראה לי הכי פשוט והכי סבבה.

עכשיו כשאני יודע פחות או יותר מה זה הממסר הזה ואיך לחבר אותו ניראה לי שאני אלך על זה.

 

תודה רבה על ההסבר.

פורסם

אני חושב לחבר מדחף סילון של 747 במושב האחורי בשביל לקרר את המונובלוק..

זה יעשה לי הרבה רעש?

מישהו אמר לי שמדחפי סילון יוצרים המון רעש

ויכול להיות שזה יעלים לי את המוזיקה.

:\

קצת רצינות ... מאווררי מחשב בנויים להיות כמה שיותר שקטים.. גם הגדולים מביניהם

וונטה של פיאט, מצד שני, היא לא הכי שקטה שיש

אתה חושב שתהנה מהמוזיקה ככה?

או מהסופת הוריקן שתווצר לך ברכב?

אולי תחסוך ככה מזגן :)

שבוע טוב

 

אלי.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

איך אומרים? הלקוח תמיד צודק? - מתברר שלא, אבל רצון של לקוח צריך לכבד...

 

אם זה מה שהוא רוצה - שיעשה וגם נעזור לו

 

להביע דיעה תמיד טוב - מה שהוא הולך לעשות, לא טוב... אבל יאללה תנו לו לנסות - מה שלא לומדים בראש לומדים ברגליים.

 

מה הצורך שלך לכזה קירור? לא עדיף לך לשקול אופציות קירור אחרות?

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
אני חושב לחבר מדחף סילון של 747 במושב האחורי בשביל לקרר את המונובלוק..

זה יעשה לי הרבה רעש?

מישהו אמר לי שמדחפי סילון יוצרים המון רעש

ויכול להיות שזה יעלים לי את המוזיקה.

:\

קצת רצינות ... מאווררי מחשב בנויים להיות כמה שיותר שקטים.. גם הגדולים מביניהם

וונטה של פיאט, מצד שני, היא לא הכי שקטה שיש

אתה חושב שתהנה מהמוזיקה ככה?

או מהסופת הוריקן שתווצר לך ברכב?

אולי תחסוך ככה מזגן :)

שבוע טוב

 

אלי.

 

אחי דחיתי את הרעיון הזה מזמן

כתבתי שהבאתי שני מאווררים של מחשב (מהסוגים החזקים דווקא)

פורסם

ממסר 10A יעשה עבודה מצויינת

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

×
×
  • תוכן חדש...