Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7317 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שאלה למבינים , איזה שמן הולך לגולף GTI 2001?

אודה למי שיעשה קצת סדר במספרים/באותיות ובסינתטי/חצי סינתטי

תודה

פורסם

רק 5W40

 

רק סינטטי מלא

 

רק תקן VAG 502 !!!

 

אכן הליקוי מולי הסגול עונה על כל הדרישות

 

ליאור

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

פורסם
שמן 20-50 סינטתי מלא של valvoline דגם racing
תנחת...יוסטון....כדור הארץ זה פה...

20-50 זה שמן מינראלי! לא סינטטי מלא!

וצמיגות בסיס כזו גבוהה לרכב מתקדם וחדיש עוד תגרום נזק בהתנעה קרה כי השמן לא יגיע לחלקי המנוע בהתנעה, אלא אם הוא גר במדינה כמו ערב הסעודית שהטמפרטורה של השמן שהוא קר היא 50 מעלות!

 

לפותח השרשור, קנה את ה-LM הסגול, הוא מצויין, החלפתי ביום שישי לשמן כזה לגולף 1.6 99' ויש הרגשה שהמנוע קודם כל מניע יותר חלק, יותר גמיש, ועובד טוב פשוט!

פורסם
תנחת...יוסטון....כדור הארץ זה פה...

20-50 זה שמן מינראלי! לא סינטטי מלא!

יוסטון, תנחת...... לא יפה....

במיוחד בתור אחד שפולט שטויות.

20W50 - אינו מראה על מקור השמן (מינרלי, חצי סינטטי או סינטטי מלא)

20W50 - זאת צמיגות שמן בלבד.

יש שמנים סינטטיים מלאים עם צמיגות כזאת.

 

מקס.

:-)

KIA NIRO PHEV 2020

טויוטה קורולה HYBRID 2019

פורד פוקוס 1.6 PS 2012 - פ, LR DISCOVERY 3 2006 HSE

פיאט טיפו 2.0 16V ידנית - מתגעגע

פורסם

תעשו סדר בינכם, אם לא הבנתי עד עכשו , עכשו בטוח סיבכתם אותי יותר.....

איתמר,proteje , ראנר4,עזרה?....יוסטון....?

פורסם

לפותח השרשור,

אם אתה כ"כ מתקשה להבין אותנו או שבילבלנו אותך, סע למוסך המורשה של צ'מפיון מוטרוס הקרוב לביתך, תשאל אותם, או שתקנה מהם את השמן.

 

איתמר ג'ורג'.

פורסם

תקרא מה כתבתי, יש לי VAG

 

תתיעץ במוסך צמפיון

 

תיכנס לפורום של מכוניות VAG

 

אבל אל תשים 20-50, שהוא בכל מקרה רק חצי סינטטי

 

יש תקן לקבוצת VAG, הוא נקרא 502, והוא ורק הוא כפי שכתבתי אמור להתאים לרכב שלך

 

כל החכמים והנחמדים האחרים לא מחזיקים VAG כך שהם רק מנחשים !!!

 

ליאור (לאון 20VT-4)

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

פורסם
תעשו סדר בינכם, אם לא הבנתי עד עכשו , עכשו בטוח סיבכתם אותי יותר.....

איתמר,proteje , ראנר4,עזרה?....יוסטון....?

ירון,

רק כתבתי הערה למר itamarg לגבי מקור ספרות 20W50 (שאין קשר למינרלי/סינטטי)

אין לי מושג מה רכב שלך צריך לקבל.

אני יכול לבדוק בבית בAUTODATA איזה שמן (סוג/צמיגות/תקן VAG) מומלץ לרכב שלך.

 

מקס.

:-)

KIA NIRO PHEV 2020

טויוטה קורולה HYBRID 2019

פורד פוקוס 1.6 PS 2012 - פ, LR DISCOVERY 3 2006 HSE

פיאט טיפו 2.0 16V ידנית - מתגעגע

×
×
  • תוכן חדש...