Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7342 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כשמתשמשים במזגן, יש את הכפתור הידוע שקובע האם האוויר יעבור רק סירקולציה פנימית,

(ציור של חץ מתעגל פנימה בתוך ציור של רכב)

או שיכנס גם אוויר מבחוץ (ציור של חת מבחוץ לתוך ציור של רכב).

 

האם כדי לקבל מקסימום מפוקה של המגזן, עדיפה סירקולציה פנימית ?

פורסם
האם כדי לקבל מקסימום מפוקה של המגזן, עדיפה סירקולציה פנימית ?

כן, כך המזגן לא צריך לקרר אויר חם מבחוץ, אלא את האויר שכבר פחות חם מבפנים

פורסם

1. "רק שבחימום המזגן לא מעורב בכלל" - מה הכוונה ? המזגן מחמם את הרכב...

 

2. לאיזה מקרים כדאי לכוון על סירקולציה חיצונית ?

פורסם

מיחזור אוויר = סירקולציה.

 

בעת הפעלת מזגן בקיץ, האוויר נשאב מתוך תא הנוסעים, ותקרר, מבלי להכניס אוויר חם ולח מבחוץ. מבחינת המזגן זוהי הקלה והדרך היחידה להתמודד עם יום תל אביבי מצוי בחודש אוגוסט.

 

בחורף חשוב לשהתמש באוויר טרי מבחוץ. הפעלת מיחזור האוויר בחורף גורמת להווצרות ערפל כמעט מייד על השמשות של המכונית מצידן הפנימי. מומלץ, להפעיל את המזגן גם עם החימום, היות והמזגן מייבש את האוויר, ומנע בכך את התערפלות החלונות מהמשפט הקודם.

בברכה,

אורן

​מועדון סאאב ישראל - ברצף משנת 1983

משתי פעימות ועד לטורבו

[email protected]

פורסם

אז המסקנה היא שעדיף, להשתמש בסירקולציה פנימית.

 

ושיוצאים מהאוטו להעביר את הבורר לסירקולציה חיצונית.

לא כך?

פורסם
1. "רק שבחימום המזגן לא מעורב בכלל" - מה הכוונה ? המזגן מחמם את הרכב

אם אני לא טועה, שמר רשם את זה כבר לפחות 309 פעמים, תפקיד המזגן באוטו הוא לקרר, החימום מתבצע ע"י רדיאטור החימום שנוזל הקירור של המנוע זורם בו, מחמם אותו, והחום הזה מנוצל לחימום תא הנוסעים

פורסם

בתחילת נסיעה עדיף עם צירקולציה לאחר שהמזגן מתפקד טוב להחליף

 

לכניסת אוויר חיצוני אחרת מקבלים כאב ראש לאחר הנסיעה.

פורסם
בתחילת נסיעה עדיף עם צירקולציה לאחר שהמזגן מתפקד טוב להחליף

 

לכניסת אוויר חיצוני אחרת מקבלים כאב ראש לאחר הנסיעה.

למה כאב ראש ? מה גורם לכאב ראש ?

פורסם

במצב סרקולציה, האויר בתא הנוסעים ממוחזר, ורמת החמצן יורדת עם הזמן.

זה גורם לעייפות, כאבי ראש ואי נוחות.

×
×
  • תוכן חדש...