Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

LOGIC PLX4400 איך המגבר?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7343 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

 

היום אני נוסע לקנות מגבר ככל הנראה ולפני עומדות שתי אפשרויות עקריות. האחת זה ה LIGHTING AUDIO B2.300.4 שעולה כ 800 ש"ח חדש. ומצד שני עומד ה LOGIC PLX4400 לא חדש (יד שניה בשימוש ל כמה חודשים עם אחריות לכ-חמש שנה) במחיר של כ 650-700 ש"ח.

 

מה שאני ממש מבקש ממכם זה המלצה לאיזה מגבר כדאי לקחת, ואיזה מגב ירים לי בצורה הטובה ביותר קומפ' של מורל פולס 6 ואיזה זוג 6X9 מאחור (לא יהיה סאב בכלל)?

 

 

תודה מראש.

פורסם

מה שמרתיע אותי מלקנות אותו זה הנתון הבא:

 

רגישות כניסה mV1000 – mV100.

 

אצלי ה HU מוציא קרוב ל 2.5V, האם נתון זה יגביל את המערכת?

פורסם

גם זה כמובן...

 

מכיוון שאני לא מציל למצוא משהו טוב בטווח שאני מחפש (800 ש"ח) נאלץ אני להגדיל את הטווח עד ה 1000 ש"ח (עם חריגה מקסימלית של 50 ש"ח).

אז אם למישהו יש משוה להמליץ, אני אשמח.

פורסם

מיד שניה JBL75.4 מגבר מעולה נותן כ104RMS*4

יעלה בסביבות ה850-1000 יד שניה .

או

מגבר לא פחות טוב שאני מאד אוהב ולדעתי ומניסיוני איתו הוא עושה את העבודה בצורה מעולה :

מדובר על הMAC AUDIO Z4100 מגבר שנותן 80RMS*4

ונותן תמורה למחיר.

חדש כזה עולה בסביבות ה1000-1050

יד שניה הערכה שלי:בין 650-800

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

הכי אמין מכל מה שהצעת זה הלייטנינג אודיו .. למרות שבתקופה האחרונה היא לא חברת היי אנד אבל היא עדיין נחשבת לחברה איכותית עדיין לא שמעתי על בנאדם מתלונן בקשר לחברת LIGHTNING AUDIO בקשר למגברים..

פורסם
מיד שניה JBL75.4 מגבר מעולה נותן כ104RMS*4

יעלה בסביבות ה850-1000 יד שניה .

או

מגבר לא פחות טוב שאני מאד אוהב ולדעתי ומניסיוני איתו הוא עושה את העבודה בצורה מעולה :

מדובר על הMAC AUDIO Z4100 מגבר שנותן 80RMS*4

ונותן תמורה למחיר.

חדש כזה עולה בסביבות ה1000-1050

יד שניה הערכה שלי:בין 650-800

אתה לא מתאר לך כמה קשה למצוא כזה מגבר (JBL) למכירה מיד שניה...

זה כמעט בלתי אפשרי למצוא אחד כזה....

אם אתה יודע על מישהו שמוכר אשמח אם תגיד.

פורסם
אתה לא מתאר לך כמה קשה למצוא כזה מגבר (JBL) למכירה מיד שניה...

זה כמעט בלתי אפשרי למצוא אחד כזה....

אם אתה יודע על מישהו שמוכר אשמח אם תגיד.

תבדוק ביד שניה בפורום...

 

סם.

פורסם
הכי אמין מכל מה שהצעת זה הלייטנינג אודיו .. למרות שבתקופה האחרונה היא לא חברת היי אנד
מתי היא כן היתה חברת היי אנד???
×
×
  • תוכן חדש...