Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7350 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דובי,

הדיונים ב TNF שונים מכל דבר אחר בעולם בגלל שיש שם אנשים שממש מכירים את הנהגים ולפעמים אפילו השתתפו באירועים. ההתייחסות שם של אחד האנשים ללאודה מעניינת במיוחד. לא בפעם הראשונה ראיתי שלאודה מצליח להוציא את היחס הזה מעמיתיו.

 

בכל אופן, אין ספק שפירוני עשה מה שעשה בכוונה. בין אם לטובת הפילגש ובין אם לטובת ערעור היחסים בקבוצה או שניהם גם יחד. כמו שכתבו ב TNF, פירוני היה בן אדם מאד מוכשר, מתוחכם ומסובך נפשית ונסיבתית. מה שעשה גרם לתגובה ברורה מז'יל והוא ידע שזאת תהיה התגובה. ברור שאף אחד לא חשב על מוות, אבל על עזיבה של זי'ל את פרארי בהחלט...

פורסם

דובי אני לא יודע מה איתך, אם היו מציעים לי לבלות עלה עם וילנב, ג'ולי או אהרונוב - הייתי בוחר מייד ללכת על היצירה החד פעמית ( כמו שגברי לוי קרא לה).

פורסם
תודה רבה לכם , אני אקח את אנג'לינה.כול הכבוד על הבחירה , אך אני חושש שגם נעילה נגדית לא תועיל לך נגד בראד פיט
בברכה יהודה

בברכה יהודה

×
×
  • תוכן חדש...