Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7114 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני בתור אחד עם עבר עשיר בחברת בניית בתים מעץ ממליץ באופן כללי ללכת על כלים מהסדרות הכחולות של BOSCH, הם מעט יקרים אבל שווים כל שקל.

יש לי גם נסיון עם HILTI והם מצויינים אבל חלקים יותר יקרים מ BOSCH ושירות על הפנים.

 

גם HITACHI הם כלים לא רעים ודיוולט הם כלים מצויינים, בארה"ב הם נחשבים לכלים מעולים.

 

מקיטה שלטו עד היום לדעתי במברגות אבל המברגה החדשה של BOSCH מצויינת ואמינה.

למקיטה יש גם מסורי גרונג מעולים שנמצאים באותה הרמה כמו דיוולט.

 

לסיכום, אם אתה מחפש פטישון, BOSCH סדרה כחולה מהדגם שרשמו לך למעלה יעשה את העבודה בנאמנות הרבה שנים. יש לי אחת כזאת וכבר שרדה 10 שנים וכ 30 בתים 'מהמסד ועד לטפחות'.

לך על זה, לא תתחרט.

אלעד.

בריאות לכולם!

פורסם

עוד משהו וקו למחשבה, מקדחה/פטישון ירוק של BOSCH יעלה פחות מחצי ובשביל מה שכתבת למעלה אין לך שום צורך ביותר מזה. בוא נגיד וזה יתקלקל אחרי 6-7 שנים (כמו שהיה אצלי), תוכל לקנות דגם חדש ולהחזיק אותה תקופה.

 

לעבודה ביתית אין לך שום צורך ביותר ממקדחה/פטישון 650W עם תפס מהיר.

בריאות לכולם!

פורסם

השאלה הגדולה היא אם אתה צריך פטישון.

היתרון הגדול של הפטישון הוא כמות הכח שאתה (לא) צריך להפעיל בקידוח חור.

אם אתה קודח לעיתים קרובות בבטון - לך על פטישון ללא היסוס. ה-BOSCH מהדגם שנכתב הוא כלי נהדר.

 

לעומת זאת - אם אתה צריך לשימוש ביתי ממוצע , די חבל על הכסף. מקדחה פשוטה עם מצב דפיקה תספיק לך. יש לי מקדחה של AEG , בהספק 570W בלבד (כשנקנתה בזמנו הייתה מהחזקות בשוק. היום יש טובות יותר). קדחה כבר חורים דוך בממ"ד (שששש... אל תספר להג"א) של 12 מ"מ ללא בעייה. קצת יותר מאמץ וזהו. כנ"ל חורים עבים יותר בבטון.

 

השאלה היא עד כמה אתה משתמש בכלי ולאילו מטרות. אם אתה נוהג לעבוד גם עם ברזל , פטישון לא יספיק.

 

אגב - בכל מקרה - בדוק שלפטישון יש 3 מצבים. קידוח ללא דפיקה , קידוח עם דפיקה , ודפיקה בלבד (מצב אזמל).

  • 7 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

עידכון ותוספת.

 

קניתי בסוף פטישון של מקיטה. והוא מצויין. הוא מפרק קירות (תרתי משמע)

ואתמול התחדשתי במברגה חדשה של בוש (הסדרה הכחולה)

 

לפני הקניה של שניהם. עשיתי חיפוש. וברור. וניסיתי מספר כלים. אגב המברגה הכי נוחה היתה גם של מקיטה (אבל היא יקרה באופן משמעותי)

 

 

שמר, אני לא יודע עד כמה אתה מכיר אבנים ירושלמיות. זה מכה לקדוח בהן.

ועם מקדחה רגילה לקח לי לקדוח כ 15 דקות חור. עם פטישון כדקה!

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

לא קראת את השורה הבאה:

השאלה היא עד כמה אתה משתמש בכלי ולאילו מטרות.

 

אחרי שכבר קנית, זה אולי לא רלוונטי לך, אבל לאחרים שחפצים בפטישון לשימוש ביתי (שוב, לשימוש ביתי. לא מקצועי ותכוף) יש גם את הפטישון של HYUNDAI במחירים מגוחכים.

 

נכון שבעבודה מאומצת הוא יחזיר ציוד מהר מאוד, אבל לרוב המשתמשים הביתיים הוא OVERKILL.

 

לגבי הבוש הכחול - ה-DFR24 הוא הדגם הישן יותר, עולה בסביבות 1050 ש"ח כולל מע"מ , ומגיע ללא פוטר מתחלף (SDS בלבד).

ה-DFR26 הוא החדש יותר, חזק יותר (נדמה לי שעוצמת דפיקה של 3 ג'אול לעומת 2.8 ב-DFR24), ומגיע עם ראש מתחלף. עולה בסביבות 1300 כולל מע"מ.

פורסם

הייתי צריך לקדוח שני חורים באבן. לקחתי מחבר את הפטישון של ההיונדאי! אחרי 5 דקות עבודה הוא מת. משהוא הלך בפנים. (הוא היה חדש!) כמובן שהוא חזר לחנות.

 

שבועיים אחרי זה כבר קניתי את הפטישון שלי.

הספקתי מאז לקדוח. מעל 50 ג'מבואים. לסתת 30 מטר תעלות בקירות.

ולחצוב עם חבר פתחים למזגן. והוא עומד כמו חמור והוא מצויין.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

אחרי שנתיים נסיון,

המקיטה, חזק, אבל לא ידידותי למשתמש כמו הבוש

(לדעתי)

עבדתי אם מרבית הכלים של בוש,

עם הפטישון חציבה, בתחנת רכבת בירושלים ליד הגם חיות התנכי.

 

אם כל בולמי הזעזועים שיש בו,

אי אפשר לצלם קליפ של SATISFACTION.

 

מברגות, מקדחות, פטישון הכי נוחים לעבודה,

יציבים, לא מתקלקלים הרבה, נוח לעבודה ארוכה.

 

אני אישים ממליץ, כל כלי כלי.

2006 - פיזו 205 95, זה מה שהתקציב אישר, אבל *** לקח.

2008 - מהעבודה קורולה 2008 אם תיבה שמחליפה רגע אחרי.

2012 - שברולט ספארק זה ה-זבל.

פורסם

בשביל פטישון לבית אתה לא צריך 1100 שקל וגם לא צריך מאקיטה או בוש.

מספיק לך פטישון מומצע, לא הכי טוב שיש בשוק ולא הכי גרוע, בסביבות ה600 ש"ח.

 

במחשבה שנייה, העבודות שאתה כתבת שאתה עושה גם איש בטון לא עושה בשבוע אחד.

50 ג'מבואים ? 30 תעלות בקיר ? מה יש לך בבית ?!

 

 

אין לי הצעה ספציפית, אבל בעסק שלי יש 2 פטישונים, אחד של בוש (עולה 1400) ואחד של טורדנו (עולה 500).

 

עכשיו נחש מי לא עושה בעיות.

 

אגב, כמה עולה המאקיטה (אני צריך עוד פטישון)

עוד אגב, דיוולט = בלאק אנד דקר.

ובארה"ב הם נחשבים מעולים, כי אמריקאים קונים לפי מה שמפורסם + אלו באמת הכלים הכי טובים שיש, אבל לגינון.

 

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

אז כך את הפטישון קניתי לפני כ חצי שנה.

ואת המקדחה שלשום.

 

מחירים:

1000 שקל - פטישון + קופסה + מעביר SDS לפוטר רגיל + 8 מקדחים SDS. דגם: HR2450

700 שקל. מברגה בוש 2 סוללות. מטען מהיר שעה. סדרה כחולה. + מזוודה. דגם GSR 12-1

 

הדבר היחיד שאני מצטער.

שכאשר קניתי את הפטישון לא היה אז לחנות את הדגם עם הפוטר המתחלף. ולא תוספת על הפוטר הקיים. כדי לקנות אותו הייתי צריך לחכות שבוע וחצי. והייתי לחוץ לקנות. היה לי עבודה דחופה.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

קודם כל, חבל שקנית את הדגם ללא הפוטר המתחלף, הוא פשוט תענוג לעבודה והרבה יותר יציב ונוח מממעביר SDS לפוטר רגיל.

דבר שני, אם כבר קנית מברגה ב 700 ש"ח, אז רק לידיעתך, המברגה שאני משתמש בה היא מסדרת האימפקט ואליה התכוונתי, היא עולה כמו המקיטה אבל יותר נוחה לאחיזה. ישנה גם גירסה חדשה של מקיטה שמחקה במשהו את הצורה והאחיזה של המברגה של בוש, אותה עדיין לא ניסיתי.

 

בכל מקרה, תהנה לך מהכלים החדשים, אצלי זו מחלה כל הכלים האלה ואסור לי להיכנס למקומות שבהם מוכרים כלים חדשים, אתה לא תאמין איזה אוסף כלים יש לי בבית, חלקם עברו בנייה של 15-20 בתי עץ ללא קלקולים מיוחדים ומשם אני מכיר אמינות של כלים.

בריאות לכולם!

פורסם
קודם כל, חבל שקנית את הדגם ללא הפוטר המתחלף, הוא פשוט תענוג לעבודה והרבה יותר יציב ונוח מממעביר SDS לפוטר רגיל.

דבר שני, אם כבר קנית מברגה ב 700 ש"ח, אז רק לידיעתך, המברגה שאני משתמש בה היא מסדרת האימפקט ואליה התכוונתי, היא עולה כמו המקיטה אבל יותר נוחה לאחיזה. ישנה גם גירסה חדשה של מקיטה שמחקה במשהו את הצורה והאחיזה של המברגה של בוש, אותה עדיין לא ניסיתי.

 

זבל. את תנסה.

אמינות של פיג'ו מתחילת שנות ה90.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

לחושב (עם תרגמתי נכון, אני חולה מת, והראש לא בדיוק במקום)

 

מברגות אימפקט מצויינות לבניה, ולעבודה אגרסיבית.

אני צריך את זה גם לעבודה עדינה, מה שמברגות אימפקט יפרקו.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי


×
×
  • תוכן חדש...