Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ליאון טורבו


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7382 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

רציתי לדעת מה הביצועים של סיאט ליאון טורבו

וכמה היא צריכה לעלות בערך לשנים 2000-2002

 

תודה

פורסם

סיאט לאון טורבו התחילה להופיע בארץ משנת 2002 עד היום. כאשר במודל 2006 שונה תצורת הרכב והמנוע.

הלאון הופיעה עם מנועי 1.8T עם 180 כ"ס בשנים 2002-2005. הגיר מגיע בתצורה של 6 הילוכים.

בשנת 2002 הגיעו חלק מהדגמים עם הנעת 4X4 כמו בגולף V6 ושאריתן עם הנעה קידמית.

ביצועים?!?! מדברים 7.5 פלוס מינוס מ-0-100 ועל 220 קמ"ש מרביים.

לדעתי דגמי 2003-2004 הם היפים ביותר עם ג'אנט 17 מרשים ורמת גימור מלאה בצבע הרכב (לא כמו ב-2002).

מחיר? נכון להיום (עוד יומיים נגמר החודש...) נדמה לי שהמחירון של 2002 עומד על 74,000 ש"ח

עם ירידת ערך די חדה של 1000-2000 בחודש (ככה זה קרה עד היום).

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם

לאון טורבו יצא רק ב 2002, בשנה זו הגיע דגם ה4X4 בלבד (20VT-4)

 

מ 2003 ואילך, דגם 2X4, קל מעט יותר, יפה מעט יותר.

 

ביצועים: 180 כ"ס, 7.7 שנית, 225 קמ"ש

אבל אלו הנתונים היבשים, בפועל מאד, אני חוזר - מאד קל להוציא מהמנוע, הוא גמיש בצורה שלא תאמן, סוחב כמו מטורף מסל"ד נמוך מאד (משהו כמו 25 קג"מ כבר ב 1950 סל"ד)

 

אני מחזיק את גירסאת ה 4X4, אין תת היגוי, אין דרמות, כיף אמיתי במחיר מצחיק, וזה עבור רכב מקבוצת VAG, עם 4X4 של הקונצרן (אלדקס, קואטרו) 6 הילוכים, אבזור מרשים, בלמים מעולים והיגוי סביר בהחלט, יש מה לשפר מעט בנושא המתלים (לדעתי בלבד) ומאד קל להוציא מהמנוע עוד 40 כ"ס (צ'יפ), מציע שתריץ חיפוש עם המילה "לאון" ולא ליאון, יש טונות של חומרים, אם לא תמצא משהו, שאל ספציפית יותר.

 

ליאור

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

פורסם

הגרסה המוצלחת והמומלצת יותר של הליאון טורבו לטעמי היא גרסת ה- 2X4, סה"כ תמורה טובה לכסף.

 

גרסת ה- 4X4 סובלת מעודף משקל ומערכת 4X4 איך לומר, לא משהו...

 

אני הייתי שוקל את הליאון בתור רכב מהיר (לא ספורטיבי) שיכול לשמש בצורה סבירה משפחה.

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

פורסם

תיקון קטן ל 4Runner, הקוואטרו והאלדקס לא אותה מערכת..

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
הגרסה המוצלחת והמומלצת יותר של הליאון טורבו לטעמי היא גרסת ה- 2X4, סה"כ תמורה טובה לכסף.

 

גרסת ה- 4X4 סובלת מעודף משקל ומערכת 4X4 איך לומר, לא משהו...

 

אני הייתי שוקל את הליאון בתור רכב מהיר (לא ספורטיבי) שיכול לשמש בצורה סבירה משפחה.

מר אברגיל.

איך אתה מוצא את כל ההודעות על הלאון דווקא ???

אתה מחפש לרדת עלינו ועל המותג שאנחנו בונים בזיעה :)

ליאור

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

פורסם
תיקון קטן ל 4Runner, הקוואטרו והאלדקס לא אותה מערכת..

 

לא נכון. הנעה כפולה נקראת קוואטרו באודי ו-4MOTION ב-VW. בשתיהן זה יכול להיות האלדקס (אודי A3, אודי TT) כאשר קוואטרו זה גם הנעה כפולה קבועה בדגמים אחרים של אודי.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
מר אברגיל.

איך אתה מוצא את כל ההודעות על הלאון דווקא ???

אתה מחפש לרדת עלינו ועל המותג שאנחנו בונים בזיעה :)

ליאור

אופס.... קבל ביטול בנאי....פשוט לא שמתי לב.

הרכב מושך כמו בהמה מ- 500 סל"ד.

מנוע ניתן לשיפור עד 350 כ"ס ללא שינויים, במחיר פיש & צ'יפס.

הגה מתקשר פלאים ושלדה מאוזנת סוף הדרך.

לוק מיליון דולר במיוחד עם גאנט הסיכות בגירסת ה- 2002.

מערכת בלימה שמביישת רכבי ספורט גזעיים בתקציב משולש.

 

עכשיו ברצינות - מר בנאי מחזיק ליאון כאמור שנת 2002 והבטיח לפני חודשים מספר לתת סקירה מקיפה על הרכב, סקירה שתתבסס על ניסיונו עם הרכב.

המלצתי, המתן עם הקניה תוך מספר שבועות מצומצם בנאי מוציא לך סקירה בון-בון שלאחר שתקרא אותה לא תהיינה לך שאלות....אלא רק תשובות.

 

בהצלחה

 

יאללה בנאי, תן סקירה לפני שאתה מתחיל בשיפור הבהמה...

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

פורסם
:roll: מכיוון שאתה לא מזמין אותי ל"מטווח" לא הספקתי ללמוד את כל הפרטים הקטנים בהתנהגות :-P

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

פורסם
:roll: מכיוון שאתה לא מזמין אותי ל"מטווח" לא הספקתי ללמוד את כל הפרטים הקטנים בהתנהגות :-P

הכתובת עבורך היא שראל (הידוע בכינויו חילקי), נראה לי שהוא היחידי שעוד יש לו כח לשמוע סיפורים.

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

פורסם
:roll: מכיוון שאתה לא מזמין אותי ל"מטווח" לא הספקתי ללמוד את כל הפרטים הקטנים בהתנהגות :-P

קיבלת הזמנה רישמית ב- SMS אתמול, כולנו ממתינים לך, פרטים אצל החתום מטה.:cool:

אני מעריך שזה יאפשר לך ללמוד את כל הפרטים הקטנים בהתנהגות ובכך להשלים את הסיקור על הרכב.

בהצלחה :beerchug:

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

פורסם

התעלקות על השירשור.

מישהו כאן מכיר את המבנה של ההאלדקס?

הכוונה היא, כמה דיפרנציאלים? 2? 3????

איזה סוג (ויסקוזי, מכני וכו') ואיפה?

 

הסיבה היא, שיש אופציה לקנות כזה רכב, וחשבתי מה יקרה לו אם תשודרג מערכת ההנעה קלות.

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

פורסם
התעלקות על השירשור.

מישהו כאן מכיר את המבנה של ההאלדקס?

הכוונה היא, כמה דיפרנציאלים? 2? 3????

איזה סוג (ויסקוזי, מכני וכו') ואיפה?

 

הסיבה היא, שיש אופציה לקנות כזה רכב, וחשבתי מה יקרה לו אם תשודרג מערכת ההנעה קלות.

עזוב את הדיפרנציאלים, סוף שבוע זה מר בנאי מוציא סקירה על הרכב הזה שיגרום לירחונים מכובדים בארץ לשקול הוצאת תיקון לכתבות קודמות שלהם.

 

סמוך על באבא, ההמתנה תשתלם לך BIG TIME.

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

×
×
  • תוכן חדש...