Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7410 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מחבור אצלי ברכב מגבר קדנאס קיו 4000 בגישור הוא מוציא 200 וואט אר אמ אס

איך אפשר לחבר אל המגבר רמקולים של מערכת סטריאו ביתית לגישור?

 

מי ששואל למה פשוט לכבוד פורים אני וחברים, מתחפשים לדרדסים על האוטו בניתי פטריית ענק ואני רוצה להוציא מחוצ לאוטו שתי רמקולים (אגב הכול מתוכנן למחר בבוקר מי שיכול להנות כמה שיותר מוקדם יעזור לי מאוד)

 

האם זה אפשרי?

ואם כן כיצד לעשות זאת

תודה מראש לעונים וחג פורים שמח.

פורסם

אפשרי, רק שתבין.

מגבר לרכב עובד ב4 אום

רמקולים ביתיים עובדים על 8 אום

 

זאת אומרת

שאם המגבר נותן 200 ר.מ.ס בגישור

אז מחר הוא יתן 100 ר.מ.ס בגישור

פורסם

אם אני לא טועה רמקולים ביתיים שמגיעים עם הרדיו דיסק הם 6 אום.

אגב אם אני מחבר במקביל זה לא יורד לי ל-4 אום

או שלוש אום במקרה שזה שש אומ?

ואיך אני מחבר אותם ?

פורסם

היו כמה דיונים על לחבר רמקולים ביתיים למגבר ברכב..

חפש, יש הרבה הסברים מה אפשרי ואיך, ומה לא אפשרי....

 

 

סם.

×
×
  • תוכן חדש...