Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7432 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בעיה מעצבנת

 

אני מנסה להתקין את הדוטק בדלת אך ישנה בעיה, החלון לא חשמלי.

וכשהרמקול נמצא לא ניתן לפתוח את החלון כי הידית מפריעה.

 

מה אני יכול לעשות ?

חוץ לבנות קיק פאנל, חשבתי על זה אבל האוטו גם של אחותי והיא מעלה את החברות.

בטוח שיום אחד אני יחזור ואני יראה תרמקול מנופץ כאילו מישהו דרך עליו, לא רעיון טוב בשבילי.

 

יש למישהו רעיונות ?

וכמה יעלה לי לעשות חלונות חשמל לשתי מושבים קדמיים ?

 

הרמקולים מורל דוטק

הרכב מזדה 323 סדאן שנת 97

פורסם

כנראה לא הבנתה

הרמקול נכנס לחור הכל סבבה

אבל הידית שפותחת את החלון לא מוכנה להסתובב הרמקול יוצא מהדלת והידית נתקעת ברמקול

 

מה יהיה עם אני ישים הגבהה ?

רק יותר גרוע

פורסם

אם הרמקול היה בתוך הדלת (הדגש על בפנים, יענו בבפנוך) הוא לא היה בולט מחוץ לדלת.

במזדה יש לך 5X7 היית שם טבעת MDF, והרמקול היה נכנס מאחורי הפלסטיק של הדלת.

אם אני עדיין לא קולט מה הולך שם-תצרף תמונה.

בברכה, שי.

פורסם

6.5

 

הרכב הוא מאזדה סדאן ולא לאנטיס

 

ואני לא יצלם תמונה כי הרמקול פורק בנתיים, לא יכולתי להשאיר את הרמקולים אם האפשרות שהחלון לא יפתח. באותו רגע שהתקנתי את הרמקולים לא הייתי עם מצלמה.

פורסם
מה אני יכול לעשות ?

חוץ לבנות קיק פאנל, חשבתי על זה אבל האוטו גם של אחותי והיא מעלה את החברות.

בטוח שיום אחד אני יחזור ואני יראה תרמקול מנופץ כאילו מישהו דרך עליו, לא רעיון טוב בשבילי.

 

תרכיב גריל .

זה נכון

פורסם

או קיי אם ככה, אז לא ממש יש ברירה, חוץ מלהרכיב גריל על הקיק פאנל.

אוף טופיק: היו מאזדות סדאן ב-97'? לא היו רק לאנטיס מ-95 ואילך?

בברכה, שי.

פורסם

אני אשמח אם למישהו יהיה רעיון גאוני לבעיה

כמו כן גם כמה עולה להתקין חלונות חשמל לשתי דלתות קדמיות, מה לא נעשה בשביל מערכת טובה

 

וכן .. המאזדה שלי דגם LX שנת 97

כנראה שיש .. :wink:

פורסם

חלונות חשמל לשתי דלתות יעלה לך מעל ל 1000 ש"ח, לא בטוח שזה שווה את המאמץ...

או שתלך על פוד, או שתבדוק אם יש אפשרות להזיז את הרמקול מעט בדלת.

 

גל

פורסם
חלונות חשמל לשתי דלתות יעלה לך מעל ל 1000 ש"ח, לא בטוח שזה שווה את המאמץ...

 

 

גל

מאיפה לקחת את המחיר הזה???

חלונות חשמל לשתי דלתות עולים משהו כמו 400-500 ש"ח

אתה קונה קיט של חלונות חשמל והולך לחשמלאי רכב שיתקין לך!

אם מצאת רכב טוב - זה פשוט פצצה של רכב. הוא לא הכי טוב בכלום. הוא הכי טוב בהכל ביחד.

פורסם

אתה יכול לקצר את הידית של החלון, לחתוך בהתחלה, לחתוך בסוף, לחתוך באמצע, לחבר את ההתחלה עם הסוף, וזה כבר לא יפריע.

אם אתה באמת עושה דבר כזה, קח בחשבון שיהיה יותר קשה לפתוח את החלון (המומנט נפגע בגלל קיצור הידית).

אם אתה בראש להשקיע, זוג חלונות חשמל יעלה סביב 500 ש"ח על סט סיני...

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

לעשות חלונות חשמל מקדימה יעלה גג 650 ש"ח עם ההרכבה של חברת SPAL , אבל זן השקעה רצינית כבר , מה שאתה כן יכול לעשות זה פשוט לרכוש ידיות חלופיות שהן יותר קצרות שעולות משהו כמו 70 ש"ח

ככה גם לא תכנס להוצאה של חלונות חשמל .

×
×
  • תוכן חדש...