Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7448 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

 

ברשותי פיאט בראבה אוטומט 97.

היום באמצע נסיעה בעליה (בחיפה) שמתי לב שהאוטו מפסיק לסחוב ומאבד כוח,

עצרתי בצד הדרך וגיליתי שהאוטו לא נוסע (בגלל שהוא בעליה אז הוא מדרדר אחורה) - לא ב- DRIVE וגם לא בהילוכים אחרים.

למרות זאת (בלחיצה על גז) הטורים עולים כרגיל. לאחר שכיביתי את האוטו,

וחזרתי והנעתי אותו לאחר חצי שעה - הוא נסע קצת קדימה (בערך שני מטר) ואז חזר

להדרדר אחרוה.

 

אשמח לכל רעיון / מחשבה על מה יכולה להיות הבעיה.

 

תודה מראש,

פאשה

פורסם

היי פאשה...

 

לפי התיאור ייתכן ואין שמן בגיר האוטומט. הרכב קיבל מכה לפני כן בגחון? אולי איזה באמפר? היה כתם שמן על הכביש?

 

זו כמובן אפשרות אחת מתוך רבות, תן עוד פרטים שיקלו על זיהו הבעייה.

בכל אופן, הכי טוב זה גרר ומוסך- הוא גם מוצא את הבעייה וגם מתקן...

dirty old man

need love too

פורסם

נשמעכמו בעיה בגיר האוטמטי, האם מתלווים רעשים לאי יכולת הנסיעה ?

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

תודה על התגובות המהירות.

 

אין שום רעשים כאשר אני לוחץ על גז. לא ראיתי שום כתמי שמן בחניה.

בקשר למכה מקדימה - לפני כחודש גיליתי דפיקה קטנה בצד ימין (ליד הפנס הימני).

 

מאילו עוד בעיות הדבר יכול לנבוע, אילו בעיות נוספות יכולות להיות בגיר אוטומט / מקום אחר?

 

תודה רבה,

פאשה

פורסם

קודם תבדוק את מצב השמן בגיר ואז תעדכן אותנו

2013 TOYOTA VENZA LIMETED 3.5 V6

HU: Clarion NX501, AMP1:HIFONICS Brutus 1610d,AMP 2:JL AUDIO XD400 4,Component:Cerwin Vega v-max 65, SUB: JL AUDIO 12W6V2

פורסם

ייתכן מאד שיש בעייה במגעים של ידית ההילוכים,תופעה מוכרת בבראבה ובמראה,שגורמת לשיבושים בפעולת הגיר,עד להוצאתו מכלל פעולה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

בדוק האם נדלקת לך מנורה אדומה בצד שמאל חיווי של שמן גיר .

לי קורה לפעמים תופעה כזו עם חיווי של שמן גיר אני מכבה מנוע ומדליק וכאילו כלום לא קרה .

×
×
  • תוכן חדש...