Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב חדש - עד 100K - חסכוני ואמין (גטס..?)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7448 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום שוב :smile:

 

בימים אלה (ממש :smile:)

אני מחפש רכב חדש, אמין וחסכוני.. :smile:

 

פשוט הא?

 

 

בכל מקרה חשבנו על הגטס החדשה. 1.4 ידנית עם כל התוספות (מבצעי חבר! סכום משוער של 91K)

עכשיו עברתי בפורום וקראתי קצת על מה שכתבו עליה.. על צריכת דלק גבוהה בצורה קריטית.

בכל מקרה חשבנו כבר מחר ללכת לסגור את העסקה - המבצע הנ"ל נגמר בסוף החודש (ינואר)

 

אז קפצתי לשמוע עוד דעה מאנשים עם קצת יותר ניסיון.

 

 

תודה :smile:

hope for the best, expect the worse.

פורסם

עדיף להוסיף עוד כמה גרושים וללכת על בטוח- טויוטה יאריס.

אם זה באמת קשה אז אני הייתי בודק את הסיריון ...

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

נדמה לי שיונדאי טיפלו בבעיית השתייה של ה- 1.4 והחדש כבר בגדר הסביר...



 

אנחנו גם עכשיו קרובים מאוד לקניית גטס (ה-1.6) ולפי המחקר שעשיתי, עד כמה שהאוטו הזה משעמם אנונימי וחסר כל חן, הוא בכל זאת ככל הנראה הקנייה הכי נכונה למי שחשוב לו לחסוך בהוצאות.

 

אם זה היה תלוי בי הייתי נוסע באוטובוס עד שהייתי משיג עוד 20k ליאריס ts... אבל זה רק אני.

 

 

עמוס

It's time to kick ass and chew bubble gum, and I'm all outta gum..

פורסם

את הריגושים אני אמצא על הדו"ג עד שיהיה כסף :)

בינתיים מחפש משהו חסכוני ואמין.

ובינתיים גטס נראת לי הבחירה הכי טובה.

לגבי הפביה, פעם ראשונה שאני שומע עליה כהצעה. (אני אבדוק את האופציה.)

hope for the best, expect the worse.

פורסם


 

אנחנו גם עכשיו קרובים מאוד לקניית גטס (ה-1.6) ולפי המחקר שעשיתי, עד כמה שהאוטו הזה משעמם אנונימי וחסר כל חן, הוא בכל זאת ככל הנראה הקנייה הכי נכונה למי שחשוב לו לחסוך בהוצאות.

 



אם מה שחשוב לכם זה לחסוך בהוצאות, למה אתם רוצים לקנות את הגטס עם המנוע הגדול?

[LEFT][B][FONT=Times New Roman]Damn it boy, you are about as useless as a cock-flavoured lollipop.[/FONT][/B] [FONT=Times New Roman][I]Coach Patches O'Hulihan[/I][/FONT][/LEFT]

פורסם

לפי הנתונים הרישמיים הגטס הידנית היא מכונית זריזה מאד(10.4 שניות מ 0-100),ובניגוד לדגם הקודם,גם האוטומטית 1.4 נוסעת היטב ואפילו חסכונית בדלק.

ואם כבר גטס,אז רק דגם ה GLS שמאובזר כיאות.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

הגטס אולי חאמין אבל קח בחשבון שהוא קופץ מאוד על מהמורות ופסי האטה, המושבים לא מספקים תמיכה טובה לגב.

 

מסיבה לא ידועה הגטס האוטומטית מקפצת פחות מהידנית אבל הגיר של האוטומטית ארוך והביצועים יורדים מאוד.

פורסם

ירדתי מהגטס.

אין ולא יגיעו ידניות בזמן הקרוב

וגם כשיגיעו ,אז רק ב"צבעי ליסינג".

וגם בונשא הצריכת דלק - כל בעל גטס בבסיס אמר לי להתרחק.

 

בטויוטה אמרו שהיאריס יגיעו רק במאי אז לא נשארתי יותר מידי בפעם האחרונה.

היום אני קופץ שוב לבדוק יותר פרטים על מה שאמור להגיע במאי.

 

בנושא הסריון עדיין לא התעניינתי. משום מה עד היום לא חשבתי בכלל בכיוון של הסריון..

 

POLO PUNTO 206 ושאר הרכבים בסגנון עדיין בגדר אופציה אחרונה..

 

בכל מקרה, אני מדבר על הרמות אבזור הגבוהות בכל האופציות.

hope for the best, expect the worse.

פורסם

אתה בטוח שזה נכנס לקטגוריה חסכוני אמין?

נשמע לי יותר לכיוון של כיף.

 

 

בסוכנות של טויוטה אמרו שנגמר הכל ומידע ומחירים על הדגמים החדשים יהיו רק באוטומוטור.

hope for the best, expect the worse.

×
×
  • תוכן חדש...