Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7467 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלחו לאחים שלי קישור במסנג'ר לאיזה אתר והם אמרו שמהאתר הזה נכנס הוירוס למחשב.



כשאני מעלה את המחשב אחרי המסכים של ההתחלה (הנתונים של החומרה ) יש מסך אפור-שחור כזה וזה נתקע ככה.

למישהו יש מושג איזה וירוס זה!? אולי זה בעצם לא וירוס!? זה קשור למסנג'ר?!

אני זקוק לעזרתכם יש על המחשב הזה הרבה דברים חשובים.

הונדה סויויק 2002 מבסוט עד הגג! כי התקנתי עליו גגון והוא מכועררר...:roll:

פורסם

לא ממש פירטת על המצאות אנטי וירוס ואנטי ספיוור במחשב..

אני ממליץ על סריקה עם NOD32 וADAWARE - זה אמור להסיר את אותו וירוס/רוגלה...

לא להתייאש ישר ולא לפרמט - תנסה לרפא..

תחזור עם תוצאות.

בהצלחה:)

פורסם

א. אין שום אנטי וירוס, או משהו בסגנון (בדיעבד אני מצטער שהתעצלתי להתקין).

ב. אין אפשרות להעלות את הווינדוז, לאחר המסך של הנתונים של החומרה (המסך הראשון שהמחשב עולה) יש מסך אפור-כחול כזה ואז המחשב לא מגיב לכלום.

על מה אני אמור ללחוץ כדי שהמחשב יכנס לסייף מוד?

הונדה סויויק 2002 מבסוט עד הגג! כי התקנתי עליו גגון והוא מכועררר...:roll:

פורסם

ייתכן והוירוס דפק לך את המע' הפעלה.

 

יש לי שני פתרונות בשבילך:

1. חבר את הHD הנגוע למחשב אחר והרץ בדיקת אנטי וירוס. אנטי וירוס חייב להיות מעודכן.

2.חפש ברשת (אין לי זמן לחפש עכשיו) אנטי וירוס מעודכן שרץ בDOS.

פורסם

או שנדפק הכונן הקשיח, או שהוירוס פגע בקבצי ההפעלה שלך, או שמישהו ניתק משהו בתוך המחשב (וזה קורא גם בטעות).

 

כהתחלה - האם בBIOS ההרד-דיסק שלך מזוהה?

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

רגע רגע עוד לא הלך שום כונן, מה כבר הספדת אותו!

 

לעבוד עם הREAPIR של הדיסק צריך לדעת.

אבל אתה יכול בתור התחלה להפעיל את הREPAIR ולהפעיל שם פקודות פשוטות כמו FIXBOOT

FIXMBR

ולנסות, למרות שלא נראה לי...

דרך אגב, מאיפה אתה כותב?!?!?!?!?

חבר את הכונן למחשב שאיתו אתה כותב, וסרוק אותו בעזרת NOD32.

כיום קצת יותר קשה להתקין אותו, אם אתה לא מצליח, נסה למצוא את גרסת החינם של AVG. בתור התחלה.

פורסם
יפה, אז במקום זה הוא שואל אותי מאיפה לעשות BOOT אחרי שאני לוחץ על F8.
זה בסדר. פשוט אתה לוחץ F8 טיפה לפני הזמן. אבל אם תאחר בלחיצה המערכת תעלה כרגיל.

פתרון: תבחר לעשות BOOT מהדיסק הקשיח ומיד אח"כ תלחץ שוב F8. אז יופיע לך המסך שמאפשר בחירה ב- SAFE MODE.

פורסם

שמר הילדים אומרים שהם קיבלו את הקובץ שרשום שם, אבל בכתבה כתוב שהוא לא מזיק.

בכל אופן, לא משנה איזה מצב אני בוחר (בתפריט של הSAFE MODE) לאחר עולה אותו מסך כחל-אפור מעצבן.

המחשב מזהה את הדיסק הקשיח.

הונדה סויויק 2002 מבסוט עד הגג! כי התקנתי עליו גגון והוא מכועררר...:roll:

×
×
  • תוכן חדש...