Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7468 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

במקרה הכי גרוע תתקין מערכת הפעלה נוספת, במקביל, בכל מקרה אני לא בקטע של פירמוטים, כל דבר אפשר לפתור. גם אם לוקח שלושה ימים.

 

עוד אפשרות, שאם אולי מישהו שיחק בהגדרות המהירות של הלוח והמעבד, המחשב עולה עד שלב מסויים ונתקע, נסה להוציא את הג'אמפר שמאפס את הלוח אם ולאפס אותו, ותחזור להגיד מה קרה.

פורסם

עשיתי חיפוש באתר של סימנטק, יש הרבה וירוסים שנשלחים כקובץ FOTOS.EXE,ZIP וכו'..

על מנת להסיר את כל הוירוסים האלה הווינדוז אמור לעלות אחרי שבוחרים SAFE MODE אבל אצלי הוא לא עולה, תמיד אני מגיע בסוף לאותו מסך אפור.

הונדה סויויק 2002 מבסוט עד הגג! כי התקנתי עליו גגון והוא מכועררר...:roll:

פורסם
במקרה הכי גרוע תתקין מערכת הפעלה נוספת, במקביל, בכל מקרה אני לא בקטע של פירמוטים, כל דבר אפשר לפתור. גם אם לוקח שלושה ימים.

 

עוד אפשרות, שאם אולי מישהו שיחק בהגדרות המהירות של הלוח והמעבד, המחשב עולה עד שלב מסויים ונתקע, נסה להוציא את הג'אמפר שמאפס את הלוח אם ולאפס אותו, ותחזור להגיד מה קרה.

אני חושב שזה מה שאני יעשה, אבל בשביל זה אני צריך להגיד לו לעשות בוט מהסי די?

איך בדיוק אני מתקין?

ואיפה נמצא הג'אמפר הזה?

הונדה סויויק 2002 מבסוט עד הגג! כי התקנתי עליו גגון והוא מכועררר...:roll:

פורסם

אל תאפס את לוח-האם.

 

כדי לעשות BOOT מהCD יש להכנס לביוס, ובאחת האופציות לבחור את סדר עליית המערכת.

קשה לי להגיד בדיוק מה לבחור ואיך, היות ובכל ביוס שונה במקצת. אבל חפש משהו שמדבר על StartUp, Boot Sequence וכאלו.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

אל תתעסק עם החומרה. אני בספק אם מישהו נגע בזה. במיוחד אם אתה לא מבין בזה!!!בדוק בBIOS שהHD מזוהה תגדיר שיעלה קודם מCD תנסה להתקין את המערכת למרות שאני בספק שזה יעבוד.

פורסם

איפוס של לוח האם לא גורם לשום נזק, הוא עושה רק טוב.

 

דבר שני, לא צריך להתעסק עם חומרה בשביל לשנות מהירויות, הכל נמצא בביוס.

אם מישהו שינה שם בטעות, אז המחשב יכול לא לעלות,

מה הקטע של פירמוט? זה כמו לפרק את האוטו ולהרכיב מחדש בגלל מנורה שרופה.

תאפס את לוח האם, ג'אמפר שנמצא על חיבור עם שלושה פינים, תעביר אותו לשני הפינים האחרים, וחכה חמש שניות.

ואז תחזיר

נזק אתה לא יכול לגרום, אז שווה בדיקה.

ואם לא, פשוט תתקין עוד מערכת.

אין פה הרבה הסתבכויות.

לא מפרמטים כי יש מידע חשוב דרך אגב!!!

פורסם
לא מפרמטים כי יש מידע חשוב דרך אגב!!!
מידע חשוב באמת צריך להיות מגובה

ברוב המחשבים כיום הדיסק הקשיח מחולק לכמה מחיצות, בדרך כלל הדבר החכם לעשות הוא מחיצה אחת © רק למערכת הפעלה ולהתקנת תוכנות, ואז מפרמטים רק אותו

 

!!!

פורסם

המידע החשוב זה הגדרות של הרשת, וזה משהו שאי אפשר לגבות.

את המחשב אני לא פותח ולא מאפס שום דבר.

אני ינסה להתקין עוד ווינדוז ובו אני יתקין אנטיוירוס ומשם אני יבצע סריקה.

אם זה לא יעבוד אני יפרמט אבל אני מקווה שזה יעבוד.

תודה לכם,

מאור.

הונדה סויויק 2002 מבסוט עד הגג! כי התקנתי עליו גגון והוא מכועררר...:roll:

×
×
  • תוכן חדש...