ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,537 נושאים בפורום הזה
-
- 4 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
ראשית מודה לכולם לסייעו לי להחליט ולבחור רנו מגאן II (גירסת הליסינג, 4דלתות). כעת עלי לבחור צבע הסתכלתי באתר של רנו וראיתי את הצבעים האפשריים לדגם זה + מספר תמונות מוקטנות, אך זה לא מספיק כדי להבין כיצד הרכב נראה באמת, בצבע הנבחר. גם בסוכנות אין את כל הצבעים (ואין לי כוח ללכת לשם שוב ) אם יש למישהו תמונות של המגאן 2 בצבעים שונים, אשמח מאוד אם יוכל להעלות לפורום ! (ערכתי חיפוש, מצאתי אשכול אחד של המגאן II גירסת 5 דלתות בצבע תכלת, אלא לא מצאתי עוד...) יש ?
הודעה אחרונה מאת shahar75, -
- 3 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
רציתי לשאול, באיזה גיל או קלומטראז' צריך להיות רכב אוטומט כדי שהגיר שלו יהיה חייב לעבור שיפוץ. המטרה בשאלה היא לברר את השנתון או קלומטראז' לקניית רכב שסביר להניח שכבר עבר את השיפוץ שצריך. תודה מראש *הודעתך נערכה להבא דייק יותר בכותרת! *
הודעה אחרונה מאת kompy, -
-
- אחראי פורום
- 20 תגובות
- 9.9 אלף צפיות
כעת זה שלב החלפת הרכבים ברוב החברות אני צריך לבחור בין טויוטות קורולה SUN או רנו מגאן 2, שניהם בגירסה המשפחתית/גדולה יותר (4 דלתות) (שניהם הדגמים שמקבלים כליסינג) ערכתי חיפוש ומצאתי השוואה קצרה בנושא בפורום, אך הייתי שמח להרחבה. האם מישהו יכול להשוות במספר מילים בין 2 הרכבים הנ"ל, בקטגוריות הבאות : בטיחות הנאה מנהיגה איבזור יופי (טעם אישי) מרווח פנים תקלות וכל מה שתמצאו לנכון מודה לכולכם.
הודעה אחרונה מאת redroze, -
-
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
יש למישהו מושג לגבי בעיות באמינות וה"מחלות" של הרכב הזה? ומאיפה אני משיג את רשימת הטיפולים קטן\גדול ומה צריך לעשות בכל אחד שיהיה לי לעצמי
הודעה אחרונה מאת kompy, -
-
-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
קניתי לפני שבועיים יונדאי אקסנט אסטים 2002, וראיתי במחירוני רכב שדגם זה בא עם שי כריות אויר ו- ABS. אולם אצלי במושב שליד הנהג לא רשום AIRBAG וכמו כן איך אני יכול לדעת שיש לי ABS (כי לא מופיע לי נורה בהדלקת מנוע?
הודעה אחרונה מאת guyg, -
-
- 1 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום לכל חברי הפורום! ברשותי מאזדה "מעלימה דלק" לנטיס שנת 2001,שאותה אני מתכנן למכור. וחשבתי לעבור למשהו יותר (הרבה יותר) חזק,יותר (הרבה יותר) גדול,והרבה יותר אלגנטי,ושהמחיר לא יהיה בשמים. שהדרישות שלי הם: * גיר רגיל * 4 דלתות+תא מטען * כוח והרבה * סלון מרווח אני דלוק על לנצ'יה קאפה גרסת טורבו.ומכוון שאני לא ממש מכיר את האוטו,רציתי להתייעץ איתכם.מה דעתכם על האוטו בכללי? אמינות? כוח? עלות אחזקה (ביטוח,טסט..)? תודה מראש לכל העונים,דעתכם חשובה לי מאוד.
הודעה אחרונה מאת Guy, -
- 2 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
אודה לכם על עזרתכם בבחירת רכב בתקציב כ 200 אלף שקל ויכל להימתח עד בערך 230000 בערך בערך. מדובר ברכב מנהלים חשוב שיהיה רכב אוטומטי חדש מעוצב ומהנה לנהיגה. אני נוהג להחליף רכב אחת ל6 או 7 שנים. אני מתלבט בין הייתר ב: הונדה אקורד 2.2 פג'ו 407 2.2 סוברו B4
הודעה אחרונה מאת mazda626, -
למה לקטול את הרובר ? 1 2
מאת joker-
- אחראי פורום
- 24 תגובות
- 4.2 אלף צפיות
אנשים , אני לא מבין את הבעיה . עשיתי בפורום חיפוש על רובר 214/216 , אין דבר טוב אחד שמצאתי פה על המכונית הזאת . אתם משווים אותה לקורקינט על מנוע . אני נסעתי אתמול ברובר 214 שנת 97 שחורה 2 דלתות : אוטו חמוד מאוד , זריז , נוח מאוד , יושבת על הכביש , מבחוץ ומבפנים נראית יפה מאוד . תאמינו לי , שאני מת לקנות את האוטו , אבל רק בגלל התגובות בפורום אני לא קונה אותו , אני מאמין שמי שחבר בפורום מבין במכוניות , ואם כולכם קוטלים את האוטו אז יש פה משהו מסריח , בגלל זה אני מפחד ... אבל עדיין אחרי הסיבוב אתמול לא מבין את הבעיה. תעזרו לי בבקשה , ג'וקר.
הודעה אחרונה מאת ebs, -
-
מגאן קופה 2.0
מאת duohana- 0 תגובות
- 748 צפיות
אני בתהליכים לקנות רנו מגאן קופה שנת 96 מנוע 2000 רציתי לדעת איך האוטו מבחינת תחזוקה, אמיניות החלקים וצריכת הדלק ואם אתם ממליצים לי להתחרט ולעבור למשהו אחר? בתודה מראש ***** הכותרת נערכה ***** אם אתה חדש פה - אל תכתוב את זה בכותרת, אלא קרא את כללי הפורום **** הכללים, בלינק הבא: http://www.carsforum.co.il/phpBB2/viewtopic.php?t=1051 לפעם הבאה כדי שלא תתאמץ לחפש אותם, קבל טיפ: הם נמצאים ממש ליד מנוע החיפוש
הודעה אחרונה מאת duohana, -
- 4 תגובות
- 1 אלף צפיות
יש לי 3 סוזוקי בלנו אוטומטית על הכוונת ואינני יודע במי לבחור : 1. שנת 2002, 52000 ק"מ, רשומה עדיין על שם אלדן עם יפוי כח מלפני 4 חדשים של אדם פרטי אמין. ללא השקעה נוספת (כמעט), רוצים 55000 ש"ח. 2. שנת 2001, 77000 ק"מ, יד 2 מאלדן, אצלם שנה. עם השקעה נוספת קטנה. רוצים 52000 ש"ח 3. שנת 2001, 55000 ק"מ, פרטית יד 3 (2 הראשונים בעל ואשתו...), אצלם חצי שנה, ללא השקעה נוספת (כמעט), רוצים 56000 ש"ח. נא עזרו לי בהחלטה ולקחת בחשבון את הבעלים הקודמים, קילומטרז', ומחיר..... זו החלטה של ראש ממשלה....
הודעה אחרונה מאת TT, -
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 5.2 אלף צפיות
זה אומר משהו לגבי הערך של האוטו גודל או משהו כזה?
הודעה אחרונה מאת beresford, -
-
- 9 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום לכולם אני מעוניין לקנות אוטו טוב עד ה-10000 שקל עכשיו, אין ממש הרבה מכוניות טובות במחיר הזה בו נגיד ראיתי את המכונית סיטרואן AX GT למכירה פה ודיברתי עם הבן אדם אני די רציני בקשר לאוטו הזה השאלה איך האוטו, לא דווקא האוטו הזה איך הסיטרואן AX שנת 90 בכללי איזה בעיות יש להם אם יש בכלל אוטו שווה? כי אין לי כסף למוסכים וכל הדברים האלה אז מה אתם אומרים על הסיטרואן AX לכל המבינים!!!
הודעה אחרונה מאת shachar_bd, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
אני עומד לקנות רנו מגאן שנת 2001, 1400 סמ"ק גיר רגיל, 47K יד ראשונה (פרטי) יש לי מספר שאלות: 1. האם ידוע לכם צריכת הדלק של הרכב? 2. האם העובדה שזהו לא רכב קטן ונפח המנוע רק 1400 לא פוגעת בביצועים או ביכולות של הרכב? 3. עד כמה אפשר להוריד מממחיר המחירון לאור הביקוש (כן/לא?) לרכב זה? 4. ממליצים לקנות רכב זה????? תודה קובי
הודעה אחרונה מאת GOLF, -
-
- 3 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
אז ככה קבלתי היום הצעה לרכוש אלפא 156 טי ספארק עם קלא'צ חשמלי והעברת הילוכים סלספיד כולל העברת הילוכים דרך ההגה עם תוספות כגון גג נפתח ריפודי עור צינגר וכו..... יש על הרכב 58 אלף ק"מ והוא שנת 2001 ללא תאונות ללא כלום מטופל כמו שצריך תמיד במוסך המרכזי עכשיו אני לא כל כך מכיר את הרכב חוץ מצפיה בו ברחובות בקטנים והחמודים של חיפה.... בכל אופן הרכב של מכר טוב טוב שלי שהוא מנכל חברת היי טאק והקטע הוא שהרכב הוא בעצם שייך לחברה שלו לכן גם אני יקבל הנחה... אז בבקשה אנשים בואו תעזרוי לי כי אם לא כנראהשאני יקח את ה סובארו b 4 החדשה בבקשה עזרה!!!!!! תודה מראש דורון.
הודעה אחרונה מאת Boxer, -
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום רב . הציעו לי לרכוש סקודה פייבוריט 135LS שנת 93 מנוע 1300 מה אתם אומרים יש בעיות מיוחדות עם האוטו הזה חוץ מזה שאין לו שוק והאם שווה לקנות אותו ב - 4000 או צריך להוריד אותו במחיר הרבה יותר וגם אם כן יש למישהו מפרט טכני של הצעצוע הזה . בתודה רבה .
הודעה אחרונה מאת elibaba, -
-
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
שלום לכולם היום לקחתי בפעם הראשונה רכב לבדיקה לפני קנייה. מדובר בשרייד קלאסיק שנת 99 אוט' - נפח 1.5. הקילומטרג' הוא 119600 - כמה צריכה להיות ירידת ערך על ק"מ שכזה? חוץ מזה קשה לי קצת להעריך את תוצאות הבדיקה ואשמח לעזרה: - צריך להחליף תושבות מנוע - לפי מה שהבנתי מדובר ב1000 ש"ח עבודה. - קיימת פגיעה קלה בפגוש אחורי עם כיפוף קל בתא המטען ופנס אחורי ימני שבור. - במערכת הבלמים הבוחן תיאר כשחיקה של 50% - לפי הבוחן סיבובי המנוע לא יציבים והמנוע "מזייף". מה זה אומר וממה זה יכול לנבוע? - צמיגים קדמיים הוחלפו לפני חודשיים - האחוריים עדיין מקוריים ותוארו כפגומים (אך לא מצריכים עדיין החלפה) - קיימות נזילות שמן - מצבר מספטמבר 02 - תושבת תיבת הילוכים פגומה…
הודעה אחרונה מאת M1963, -
-
- 2 תגובות
- 936 צפיות
ראיתי היום רכב שאני מבקש לרכוש, וממבט של אבא שלי, שמבין בתחום קצת יותר ממני, הגענו למסקנה: יש קצף בשמן המתגים מצבם רעוע. יש קצת חלודה בחלונות. פרט לזה, אבא שלי שיבח את האוטו (למרות השמן), מה שמאוד חריג אצלו. האם הבעיה עם הקצף בשמן, זו אכן בעיה חמורה? או שזה רק אטמים שמחליפים? במידה וזה משהו יותר מסובך, כמו ראש מנוע - האם העלות בשמיים, עד כדי כך שאין לגעת ברכב עם מקל - או שזה משהו שאפשר לסגור במחיר סביר? ואם הבעיה אכן גדולה, האם להחליף מנוע הופך את העלות לסבירה יותר?
הודעה אחרונה מאת s.b.m.w, -
- 20 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
הציעו לי להחליף את הסיטרואן שלי, C5 V6 מנוע 3000 יד שניה 2002 עם 80K ק"מ באלפא 166 יש שניה שנת 2001 עם 100K ק"מ, "ראש בראש". מה דעתכם? כדאי? צאו מהנחה שהייתי בעבר בעל אלפא 156, כך שאני מכיר את הבעיות ברכבים אלו ואת ירידת הערך, אבל החשק לאלפא משגע אותי...
הודעה אחרונה מאת asi08, -
- 1 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
מה אתה אומרים על לקנות רכב ממכרז ?
הודעה אחרונה מאת a®iel, -
- 5 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
אוקי חבר שלי החליט למכור את האוטו שלו והוא רוצה לא איזה ג'יפ רציני.. משהו שאפשר לרדת איתו לים ולא להזדקק לחילוץ.. התקציב 50 - 60 אלף גג ושיהיה חסכוני יחסית תודה מראש
הודעה אחרונה מאת LiorB, -
- 16 תגובות
- 5 אלף צפיות
אבא שלי מחפש לקנות אוטו הוא רוצה ג'יפ בינוני לא פאג'רו לא לנד רובר משהו באמצע. הקאיה סורנטו חלש לפי מה שקראתי אז ציצמנו אפשרויות ויא לנו או הסאנגיאנג רקסטון 3.2 7P אוט' בנזין או מיצובישי אאוטלנדר 4WD SPORT + ג.ש + עור 2.4 התלבטות אמיתית מצד אחד הרקסטון חזק ואומרים עליו רק טובות מצד שני המיצובישי יפה וגם אומרים עליו רק טובות אבא שלי רוצה נוחות אמינות כוח ושקט אבל אל תגידו לי כך את הרקסטון הוא יותר חזק לא כול דבר הוא רק כוח גם שלא ישמעו את המנוע.
הודעה אחרונה מאת ZiZi, -
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 2 אלף צפיות
אנשים אומרים לי שכדאי לי לקנות משם אני יכול להביא אותו (להביא אותו = לקנות ) ב40 אחוז פחות מהמחירון מה אתם אומרים כדי להגיש הצעה ואיך זה עובד זה עולה כסף ? כמה? מתי זה פתוח? יש בלוד נכון ? תעזרו לי בבקשה דרך הגב ביזכותכם גיבשתי החלטה עם ליקנות פיאט או פיגו' תעזרו לי גם עכשיו עם חוות הדעת המצוינות שלכם
הודעה אחרונה מאת zik, -
-
- 22 תגובות
- 5 אלף צפיות
אשמח לשמוע אם למישהו יש מידע כלשהו לגבי קנית רכב יד שניה מ UMI במיוחד אמינות, שירות של UMI. הרכב המדובר הוא אסטרה 2001. שם אמרו לי גם שהאסטרה מאוד אמינה וכמעט לא נכנסת למוסך למעט לטיפולים הרגילים. מההיסטוריה של הרכבים שלהם, ומקצת ידע כללי קיבלתי רושם קצת אחר. אשמח לשמוע המלצות מבעלי ניסיון וידע אישי. תודה
הודעה אחרונה מאת redroze, -
- 8 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום לכולם . יש לי וולקן 1.9 אוטמטית שנת 93 ואני מת כבר להחליף אותה .. ראיתי רובר 214 שנת 97 80 אלף קילומטר יד שנייה צבע ירוק כהה , המחירון שלה 31 אלף . הבן אדם רוצה עלייה 25 אלף . מה אתם אומרים על המחיר ? שווה לקנות ? או להשאיר את הוולקן הזקנה שלי ולשפץ אותה ?? תודה לכולם
הודעה אחרונה מאת citr0en ZX v0lc@n, -
רנו clio b 99
מאת semik- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום לכולם! סוף סןף אני קונה רכב רציתי לשמוע מכם מה אתם חושבים על תוצאות הבדיקה שעשיתי היום: 1.מנוע 2.מערכת קירור 3.מערכת דלק 4.מערכת הצתה: בלאי מנוע,נזילות שמן,ראש מערכת תזמון ושסתומים ויברציות במנוע קורוזיות בצינורות ואביזרי קירור נזילת מים מצינורות ואביזרים תערובת עשירה תיאום וטיפול 6.סרן קדמי ומערכת היגוי: נקישה בהגה תיקון וכיוון ציר קדמי ואחורי 12.העברת כוח : שילוב הילוכים לקוי וחריקה ,ראש תיבת הילוכים,חופש ציריות רציתי לשמוע את דעתכם על מצב האוטו ומי שמבין הערכת מחיר תיקון ואם שווה להתעסק עם האוט ו הזה הרכב קליאו בי 99 1400 ידני 36.000 ק"מ תודה מראש semik
הודעה אחרונה מאת citr0en ZX v0lc@n, -
בדיקה לרכב.
מאת joker-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
מה המצב אנשים ? אתמול בדקתי רובר 216 במשרד הרישוי בפתח תקווה כדי לבדוק אם האוטו עבר תאונות , מה המצב של המנוע וכ'ו .. הבדיקה עלתה לי 400 ש"ח . הבדיקה העלתה שהמנוע הוחלף , והאוטו עבר תאונות פחחות וצבע , את הדברים האלה המוכר לא אמר לי . קיצר , שילמתי כמו מניאק 400 ש"ח . א. אתם לא חושבים שהוא היה צריך להתחלק איתי חצי חצי בבדיקה ? הרי הוא לא דיווח לי . ב. אתם לא חושבים ש400 ש"ח זה מחיר מופקע , הרי צריך לבדוק כל אוטו לפני שקונים , כל בדיקה כזו זה מחיר של DVD חדיש . גניבה לאור יום , כולה בדקו את האוטו 20 דקות .
הודעה אחרונה מאת kompy, -
-
סוזוקי איגניס 1 2
מאת mastik10-
- אחראי פורום
- 24 תגובות
- 9 אלף צפיות
אהלן אנשים, אני בן 18 כמעט ואני מתכוון לקנות אוטו חדש,הגבול שאני מציב לעצמי הוא 80K בינתיים אני רק מחפש מידע באינטרנט וכו, חשבתי על פיאט פונטו ספייס אבל היא נראית לי קטנה מדי ולא בטעם שלי בדיוק חוץ מזה שהמוניטין של פיאט הוא לא מי יודע מה, ואני לא מבין ממש במכוניות, זה מהתרשמויות. נתקלתי ב סוזוקי איגניס,המראה החיצוני הוא ממש טוב לפי דעתי, בדיוק הטעם שלי ואני מעדיף ללכת על הגרסה האוטומטית שלה. הייתי רוצה לשמוע התרשמויות עליה ועוד מידע אם תוכלו לעזור לצעיר שמחפש עצות וגם אולי עוד הצעות למכוניות אחרות,כמה בערך הביטוח שלה עולה וגם חשוב לי מאוד העניין של האמינות והחסכוניות. קראתי המון חומר בפורום הזה, זה מאגר אדיר של מידע, ממש טוב מקווה שתעזרו לי
הודעה אחרונה מאת redroze, -
-
כמו שכבר כתבתי בנושא שהעלתי בקשר לעשן סמיך לפני כמה שעות יש לנו בבית סובארו ג'אסטי (וכבר הגדרתי אותה "אוטו *ונה,עד לפני שנתיים פרטית שלי). במקרה חשבנו להחליף את הרכב (כנראה הכי שמור שיש,לפחות מאלו שאני ראיתי) ונתקלתי באלפא 146 למכירה,יד ראשונה עם 140,000 ק"מ ומצבה הכללי כפי שנראה לעין הוא טוב ומעלה (לפחות על פני השטח). אשמח לחוות דעת בכל הקשור לאמינות ומחירי חלפים\תחזוקה,ביטוח ואפילו צריכת דלק,אמנם הכי חשוב לי לדעת על רמת האמינות (חשמל,מנוע)כי מן הסתם אלפא עם קילומטרז' גבוה ושם מוכח של בעיות אמינות הוא נושא מדאיג. תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת burshtein, -
מיצובישי לנסר
מאת ttzz-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
הודעה קודמת שכתבתי נמחקה אין לי מושג למה אז אחרי שקראתי שוב את כללי הפורום למי ששואל אני אנסה לכתוב אותה שוב... אז ככה ראיתי מיצובישי סופר לנסר סלון 96 יד 2 107000 ק"מ...באופן כללי איך הרכב יש לו ביצועים משהו?קראתי פה שיש לה ביצועים יותר מ323F נכון? הרכב מנכה והוא לא נוסע עוד מה אתם אומרים...?
הודעה אחרונה מאת שמר, -
-
- 7 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום , אני עומד לקנות בחודש הקרוב סובארו ג'סטי כרכב לחברה שלי ורכב שני בשבילי ( כי הראלי מדי פעם אצל אבי ) . שמעתי רק טוב על הרכב הזה מבחינת אמינות וזה הדבר הכי חשוב לי . האם יש לכם נקודות קריטיות שחובה לבדוק ברכב הנ"ל , חולשות מסויימות וכו' ... אני מתכוון לקנות רק את ה 1200 . תודה .
הודעה אחרונה מאת Spliff,
-
מי מחובר 44 משתמשים רשומים, 10 אנונימיים, 190 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- fch68lz
- makatuvkan
- שי
- דובצע
- om2
- blackice
- mikk
- outnex
- AviorXD
- urich
- D1winner
- נעם101
- טויוטה סופרה
- פאר האורה
- David32
- orsh99
- Avia
- אברהם א
- tohanov
- פינדר
- shilo_v
- נהג חדש תקציב קטן
- mcshmupi
- ypz
- tan tan
- malcishua
- flytomars
- andor
- 318i
- yahaga
- amosbmw
- yossiaviel
- אורי מ.
- גולדן191
- Shaike.Zam
- DC10
- BoazB11
- nglancer
- meir_gi
- D4K
- Aviady001
- CRuzer669
- guy.a
- jpex
