ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,535 נושאים בפורום הזה
-
- 1 תגובות
- 846 צפיות
תודה
הודעה אחרונה מאת ZiZi, -
Polo 16V 1999
מאת AutoFan- 4 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום לכולם, אני ממשיך בחיפושיי - מצאתי את הנ"ל, יד שלישית, 88000 ק"מ, הבחור רוצה את המחירון בדיוק (55000). מה דעתכם? האם האותו גם חסכוני? אמין? (הרצתי חיפוש אך לא מצאתי תשובות ברורות) הכל כמובן בכפוף לבדיקה - דרך אגב למה כדאי לשים ליב?
הודעה אחרונה מאת אייל, -
-
- אחראי פורום
- 27 תגובות
- 5.9 אלף צפיות
שלום חברי/ות פורום יקרים כנהוג (ברוב המקרים), אינני מביע דעה לכאן ולכאן לגבי רכב זה או אחר לפני ( משתדל) שאני בעצמי נוהג עליו, אך , חבר(ילדות) קרוב שלי נמצא כעת בדילמה, הוא שאל את ה"מומחה"(אני) במי מהן הייתי בוחר, לא לפני ששאל אותי באם נהגתי על שלושתן, השבתי לו כי לצערי לא נהגתי על אף אחת מהן, אך קראתי עליהן בירחונים כאלה ואחרים, כעת ברשותו אלפא 166 3.0, וכבר ודאי הבנתם כי הוא חובב נהיגה, ואם אפשר לשלב עם פאר מה טוב, כן בעברו שלל ספורטיביות חזקות, וכיום בבעלותו בנוסף לאלפא 166 עוד ספורטיבית מכובדת. נחזור לעיניין. הבחור בעל מעמד חברתי גבוהה,ומחפש מכונית באותו סיגמנט "מכוניות סאלון" (מאחר שה M5 החדשה, עדיין איננה משווקת ) שאלני במה הייתי בוחר…
הודעה אחרונה מאת Z-8, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1 אלף צפיות
אני מעוניינת להחליף את הרכב שלי , קורסה 94 (גו'י) ידנית. האם ניתן לקבל מחיר טוב עליו או שכדאי לעשות טרייד אין ולהתפשר על כל מחיר ? המכוניות שאני חושבת עליהן הן: -טויוטה קורולה (נראה לי שחדשה, אם כי בשביל זה צריך הלוואה גדולה, האם כדאי ?) מה ההבדל בין קורולה סאן, לקורולה gli -אופל אסטרה (לא חדשה) אבל מה שראיתי בפורום ונסיוני האישי, מוסכי אופל גרועים בשירות ויקרים להחריד. האם לקחת זאת בחשבון ? שברולט אוויאו חדשה ? אודה מאוד על עזרתכם
הודעה אחרונה מאת חן פרחי, -
-
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
מכיוון שהרכב כבר כמה חודשים על הכביש וכי לא מצאתי מחירון ל04' משומשת, כיצד ניתן להעריך מחיר לאוטו שנמצא חודשים בודדים על הכביש? (לצורך העניין 1.6 -4 דלתות) תודה.
הודעה אחרונה מאת eyalzo, -
-
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
חזרתי זה עתה מבדיקה של 106 XSI 1400. הבדיקה יצאה שנויה במחלוקת מצד אחד האוטו בבסיסו הוא טוב: שילדה נקייה, מנוע איבד רק 7 אחוז מהספקו המקורי וכו'... אבל מצד שני יש יותר מדי תיקונים לעשות לאוטו כגון: ראש מנוע, צמיגים, בלמים, רצועה וכו'... קיבלנו הצעת מחיר של כ-7 אלף ש"ח על כל התיקונים במוסך המרכזי. זה מצריך ירידה משמעותית במחיר מהמחיר ההתחלתי (כ-15 אלף). דעתכם בעניין, בכמה הייתם לוקחים אותו?
הודעה אחרונה מאת Casper, -
-
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום לכולם!! ישנה פולו GTI שנת 2000 כמובן יד ראשונה, עשתה 38000 ק"מ.. כן כן 38 בלבד ב4 שנים מצב שמור עד שמור מאוד, הבן אדם לא רק מתחייב על שילדה אלא על כך שלא היו לאוטו אפילו תיקון אחד של צבע או משהו בסגנון, אין מה לדבר האוטו שמור מבפנים ומבחוץ בקנאה ואהבה, אפילו יש לו ניילונים עדיין על הגג ועל השטיחים מצב מדהים אכן.. עכשיו, הסוגיה היא , המחירון הוא 72.5K ולאחר שיקלול המצב הוא דורש 5K מעל שזה מה שיצחק לוי אומר שמגיע לו השאלה היא האם כדאי ללכת על האוטו או יותר נכון האם שווה לשלם על רכב שעשה רק 9K בשנה ושמור היטב 5K מעל... ?? תודה לכולם מבקש עזרה..
הודעה אחרונה מאת טורבינה קטנה, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
אהלן , אבא מחפש אוטו (אחרי שהשבתתי לו את שלו לפני כשנה) הרעיון המרכזי הוא: VOLVO S70 .. כנראה לא ה T5 כי היא יקרה אבל ה 2.3 (אני חושב) GLT שנת 97 באה יופי. המחירון הוא 82 .. ידוע למישהו אם היא נמכרת מעל\מתחת ? התקציב עומד על כ70-75 לרכב (לא ביטוח וכו) מישהו יכול לשפוך יותר אור על העניין ? תודה מראש. אורן.
הודעה אחרונה מאת live4cars, -
-
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
איך הרכב באופן כללי? מהנה? או אם אתם יכולים לכוון אותי לחיפוש תחת איזה מושג? כי לא מצאתי בדיוק את מה שרציתי
הודעה אחרונה מאת burshtein, -
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
לפני שאני יגיד איזה אוטו תדעו שאני רק צריך ייעוץ אני יודע שתגידו שב1500 ש"ח אני ימצא גרוטאה אבל מה לעשות אני חייב אוטו וזה מה יש כרגע... מצאתי פיאט אונו שנת 89 עם חלונות חשמל נעילה מרכזית ומזגן מנוע 1300 s70 לפני כמה ימים התקשרתי לבנאדם מסתבר שהוא רוצה עליו 2000 שקל נראה לי חשוד שאלתי אותו אם יש משהו לא בסדר הוא אמר שהבעיה היחידה של האוטו זה הראש מנוע שצריך להחליף אותו (אני אומר שעדיף כבר להחליף מנוע...מישהו יודע כמה עולה מנוע 1300 של אונו?) חוץ מזה הכל פיקס...עוד בעיה זה שהטסט נגמר החודש הזה וצריך לעשות לו טסט מחדש...אמרתי לו אם הוא רוצה אני יביא לו 1500 הוא אמר סבבה למה לא...האוטו יד שלישית...נראה לי חשוד כי המחירון הוא 6 למרות שיכול להיות שמדובר גם במציאה ושבעל הר…
הודעה אחרונה מאת BigMan, -
-
- 21 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
מה מצב אני תלמיד. ועוד מעט יהיו לי לימודים רחוק. בבצפר בנתניה ואני גר קצת לפני חדרה. וצריך לנסוע כול יום. אני מחפש רכב עד 6000-7000 שקל. שיהיה ממש חסכוני בדלק. וכמה שפחות תקלות (אי אפשר לצפות הרבה ממכונית במחיר כזה). תודה רבה תמיר
הודעה אחרונה מאת silent night, -
- 3 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
206 XS 110 יד ראשונה +סאן רוף.. משהו בשיכלול לא יוצא לי הגיוני,צריך את עזרתכם. תודה. אפשר גם בה"פ
הודעה אחרונה מאת LiranAr, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 1 אלף צפיות
אני מתלבט בין הונדה סיויק EX שנתון 93 אוט' 1.6 לבין שברולט קאווליר שנתון 94 דווח מחירים של 35 אלף ש"ח אבקש להתחשב בהחזקה שוטפת,דלק,תיקונים,אמינות וביצועים. תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת Slonya, -
-
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום לכולם אני מחפש רכב בעל מנוע דיזל בטווח מחירים של 85000 רכב שגם יהיה מכיר לאחר תקופה מסוימת תודה לכולם [/b]
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 0 תגובות
- 925 צפיות
שלום רב... לאחר חיפוש ממשוך מצאתי רכב שעונה לדרישותיי. 205 שנת 92. התקשרתי למוכר ולפי התיאור של הרכב התרשמתי לטובה. אבל (תמיד יש אבל ) הבעייה שלי שאני גר בצפון והרכב נמצא בבת-ים, אני אכשיו בלי רכב ויהייה לי קשה מאוד לשכנע את אבא שלי לנסוע לבת-ים, אבא שלי מפחד שזו תהייה עוד נסיעה מבוזבזת כמו האחרות. ונראה לי שהפעם הרכב ממש שווה את הקנייה. הייתי רוצה לבקש טובה ממש ממש גדולה מחברי הפורום המתגוררים בבתים או בסביבה שיוכלו לקפוץ ולהתרשם מהרכב הנ"ל. כל הנענים לבקשה לפנות בפרטי. תודה רבה לכל העוזרים L.A נ.ב אם זה לא הפורום הנכון אז תעבירו...
הודעה אחרונה מאת R'n'B, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
פג'ו 406 מודל 2001. מנוע 2,000 סמ"ק. אוט' מדגם ST. רדיו דיסק מקורי. 75,000 ק"מ. פגיעות ברד, שתוקנו במוסך המרכזי. חלונות מעט חורקים בגומיות (כנראה שימון). מחירון: 93,000. ירידת ערך בגין ק"מ: 4%. בדיקת קומפיוטסט: תיקוני נזקי ברד בגג, מכסה מנוע ובגאז'. גיר מושך מעט הילוכים ונקישות (הגיר באחריות עד 2/05).
הודעה אחרונה מאת kompy, -
-
-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
היי, ראיתי את ה-AX Sport, ושמתי לב שהמחירון שלו בארץ נורא נמוך, ושהוא מספק ביצועים טובים (8.8 שניות ל100, כמעט כמו ה-106GTi !)... הנה נתונים עליו : http://koti.mbnet.fi/css/ax/sport.html האם כדאי לקנות כזה אוטו שנת 90-92 ? האם יש לו בעיות מיוחדות והאם בכלל ניתן למצוא כאלו על הכביש בארץ ?
הודעה אחרונה מאת Spidey, -
-
- 1 תגובות
- 981 צפיות
האודי a3 או גולף 2.0 ששניהם נגיד שנת 00 מבחינת ביצועים, מתלים, נוחות, איבזור, אמינות חיסכוניות וכד... מקדם פוזה מבחינתי יותר גבוהה זה באודי אבל עדיין מדובר על רכב למשפחה ועכשיו ברציניות... מה עדיף מבין השניים?? --תודה מראש למגיבים-- אפילו היה בא לי להשקיע צירפתי תמונות
הודעה אחרונה מאת redroze, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אבא שלי רוצה לקנות ת'דבר הזה... לפי דעתי חבל.. למרות שהוא ענק, וכבד ויש לו אחיזת כביש הוא אוכל דלק, ומוגשם.. האם באמת שווה להשקיע, ויש ממה להינות שזה רק בטוח ומרווח ?? יש לו כח ? לא נסעתי עליו אפעם דרך אגב הוא שנת 91.. יש שלישית.. אבל משופץ ומטופל בצורה מעולה
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 9.7 אלף צפיות
שלום האם מישהו יודע פרטים על קניית רכב מהוצאה לפועל?? האם יכולה להיות בעיה עם זה?? האם יכולות להיות בעיות בעתיד כשרוצים למכור את הרכב?? האם זה בטוח??? כל מידע יכול לעזור. תודה מראש
הודעה אחרונה מאת fizban, -
-
-
- אחראי פורום
- 31 תגובות
- 7.7 אלף צפיות
כיום יש לנו פיגו 406 1.8, האוטו בסה"כ חמוד מאד למרות שהביקורות לא מרבות לשבח את האוטו... הציעו לנו להחליף את האוטו לסיטרואן C5 2.0, הייתי רוצה לדעת ממישהו עם ניסיון איך האוטו? איבזור, נוחות, מנוע וביצועים... בתודה, רועי.
הודעה אחרונה מאת eyalzo, -
-
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום, מחפש מכונית לקנייה בתחום של ה-40 אלף. אחרי שירדתי מהאופל קורסה, והגולף שטיפה יקרה, הגעתי לפולו שאני ממש לא מכיר, מה דעתכם על הרכב מהשנתון הזה? אמינות בעיקר, וגם נוחות נסיעה, וכו'? הנתונים המלאים של האוטו הנוכחי שראיתי הם: פולו שנת 97, מנוע 1600, אוטומט, 119 אלף ק"מ, ח"ח קידמיים, ה"כ, נעילה מרכזית, אמובילייזר. חיצונית במראה ראשון נראה טוב. (40,000 ש"ח). תודה.
הודעה אחרונה מאת Herman, -
1) מזדה 3 2.0 2) סובארו B4 3.0 3) וולבו S40 T5 (החדשה) 4) סובארו אימפרזה טורבו אני מעריך שהמזדה תספק אותי ל3-4 שנים הB4 החזקה או הוולבו טורבו הם החלום שלי ואחזיק אותם לפחות 6-7 שנים( אלה רק הערכות כי אי אפשר לדעת.. על סמך 12 שנות רישיון החלפתי רק 3 רכבים) אך אאלץ לקחת מימון גדול.. לגבי האימפרזה טורבו- חשבתי אולי לקחת קורס נהיגה( נראה לי שאני חייב כי ב-4 השנים האחרונות אני רדום על אוט'..) ולראות כמה אני נהנה- יש לציין שאני ממש חובב רכב אבל עד היום לא היתה לי האפשרות לרכב ממש רציני. בלי קשר.. לגביי התערוכה אוטומוטור- האם הביצועים שהראו של B4 זה אמיתי? מי שלא ראה- לקחו 3 רכבים- B4 2.0, וולבו S80T6 וקדילק CTS והראו איך הB4 היחידה שמצליחה לע…
הודעה אחרונה מאת roee, -
סובארו B4 או אוודי A3 1 2
מאת lihod-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
שלום, אני מעוניין להחליף את הרכב שלי, מה כדאי יותר, B4 או A3???? מי שיכול (ומבין) שיתן תשובה עם סיבות למה רכב זה או אחר.... תודה ליהוד
הודעה אחרונה מאת PEUGEOT205, -
-
- 17 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
אני מחפש אוטו ראשון, יש לי בערך 20 אלף שקל, אבל אני ממש לא רוצה להוציא הכל ומומלץ בעצם כמה שפחות - בין 10K ל15K. שיהיה חסכוני בדלק, אמין (שאני לא אצטרך ללכת למוסך כל שני וחמישי לשפוך על זה ים כסף), פוזה גם די חשובה וכמובן גם שיהיה כיף ומהנה לנהוג בו ולא איזו גרוטאה. מה כדאי ? חשבתי על פג'ו 106 ראלי, אבל ירדתי מזה כשהבנתי שמוכרים אותה הרבה מעל המחירון, נכון ? אולי 106 רגילה ? תודה רבה מראש על העזרה
הודעה אחרונה מאת Spidey, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
יש לי מציאה של אפלאוז שנת 92 ידני בלי טסט חודש, מנוע חדש, גיר טוב השכרה לשעבר, אוטו במצב טוב חוץ מחלודה בקורה הימנית לכיוון המכסה מנוע שיורד לכיוון הגלגל, חלודה עצבנית - הפח אכול נורא עם חורים גדולים. רציתי לדעת עד כמה שווה לקנות את האוטו הזה ואם שווה לקנות בזול ולהשקיע איזה אלף אלפיים בתיקון, האוטו בלי טסט כי לבן אדם אין כסף לאגרה. אז מה דעתכם, רק מי שמבין בבעיות חלודה בבקשה.
הודעה אחרונה מאת BMW_525_89, -
-
- 4 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום לכולם, בחיפושים אחרי הרכב נתקלתי במצבים מהסוג הבא: הרכב נרכש בספטמבר 1997 אך מודל 1998. לפי איזו שנה צריך לבדוק את מחירה במחירון ???
הודעה אחרונה מאת שלומי, -
-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 3 אלף צפיות
אני מעוניין ברכב מסויים (איביזה) וראיתי שהמחיר שלו בחו"ל הוא 13500 יורו הרכב עתיד להגיע עוד חודשיים לארץ (דגם 2005) כמה לדעתכם הוא אמר לעלות ? כאילו איך מחשבים את המחיר בארץ ?
הודעה אחרונה מאת Discover, -
-
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
אחי הקטן שוקל להחליף את השברולט קאוואליר (96)שלו בלומינה שנת 99. מישהו מכיר את הרכב הזה ויכול לתת פרטים: מנוע, אבזור, 0-100, אמינות וכו'. תודה **** הכותרת נערכה. קרא את כללי הפורום ****
הודעה אחרונה מאת ebs, -
-
לאנצ'יה קאפה טורבו. 1 2 3
מאת דניאל-
- אחראי פורום
- 38 תגובות
- 4.7 אלף צפיות
יש למישהו ניסיון על האוטו הנ"ל ? מה הרשמים ? (אורן ?!) ניתן למצוא כאלה במצב טוב ? באיזה שנה הפסיקו לייצר אותה ? בכמה היא נסחרת - מתחת למחירון ? הייתם מסתכלים לכיוון של כזה אוטו ? דניאל.
הודעה אחרונה מאת kravitz9, -
-
מי מחובר 61 משתמשים רשומים, 10 אנונימיים, 228 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- Golf_91
- om2
- ברווז
- shaymolcho
- RedLabel
- EliC25
- SlowRide
- adir10
- Camaro 92
- nechmya
- David32
- ldti
- Delgado
- PYA
- mikk
- Derish
- The FixTrics
- GTאי
- גולדן191
- דוד495
- דניאל1983
- amosbmw
- ELI001
- Night Driver
- טויוטה סופרה
- Avia
- Yuvalino
- zvigolden
- itamar_by
- BoazB11
- yoni162
- malcishua
- itaimoto
- epiphone
- Be roo
- TvrSpee12
- ephi.b
- NAPOLEON
- מלטבשי
- Tom78
- avizaz
- דאבל קלאצ
- sperial
- mottis
- סולל הדרך
- D4K
- Fraysa
- mcshmupi
- Itzik-b
- אורי מ.
- אלפרד חיות
- נעם101
- Ron Poh
- ntd
- tan tan
- yuvk
- פריג'י
- ArikB
- Nemesis
- Moshe c
- Rongaflugen
