ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,537 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
ברצוני לקנות רכב, הכוונה היתה הונדה סיוויק שנתון 94 (הצ'בק או קופה). ואתמול משום מה אבא שלי הסיט את תשומת ליבי לאקורד משנתון 91-95 שעולה לא יותר מכמה אלפים מעטים מהסיוויק, מכיוון שזה נשמע נחמד חשבתי לחקור מעט על האקורד ומאחר שאין לי מושג ואני לא מכיר את הרכב הנ"ל רציתי לשמוע את דעתכם. ומאיפה אני יכול למצוא מפרט מכני לגבי המנועים 2000 וה 2200 שיש לה. ד"א, החשוב לי הוא האחיזה והמהירות של הרכב, מישהו יודע אם היא חזקה או חלשה יותר מהסיוויק הצ'בק ?
הודעה אחרונה מאת ariKk, -
-
- 5 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
גרסאת ה5 דלתות היותר יפה לדעתי. מה דעתכם על הרכב? עריכה: דגם 2.0 סמ"ק 130 כ"ס, מגנזיום, רדיו דיסק, הגה עור וכ"ו וכ"ו.
הודעה אחרונה מאת a.c, -
- 10 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום בהמשך לתרד שפתחתי כאן לפני כמה שבועות לעזור לחבר שלי לקנות רכב מצאנו בשבילו כמה אפשריות והוא גם עומד על תקציב בטוח ולא דימיוני התקציב הוא 30 אלף שקל עכשיו עד היום ראינו כמה רכבים: גולף CL עם 220 אלף ק''מ במצב טוב רק צריכה קצת פחחות הבעלים רצה 25 והוא חשב על סופר לנסר ועוד כמה אופציות שבסוף הוא ירד מהן עכשיו הוא נדלק על הטויוטה קורולה והוא ביקש שאני יברר עוד פרטים בשבילו... בנוסף יש כמה שאלות על הרכב: האם יש גרסה ידנית? האם הרכב אמין כמו הדגמים היותר חדשים? אני יודע שיש 2 דגמים: 5 דלתות ו 4 דלתות האם למישהוא יש תמונות כדי שהוא ידע בדיוק מה לחפש. והאם זה יכנס לו בתקציב? הכוונה היא לטיוטה קורולה מומלץ ידנית מנוע 1600 סמ''ק ב…
הודעה אחרונה מאת nafnaf, -
- 5 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
שלום לכולם ! אני מחפש חוות דעת על רנו טוויגו , יש לי אופציה לקנות (אם אני לא יפספס...) רנו טווינגו , השאלה היא איך היא מבחינת אמינות וחלפים . לא מעניין אותי איך היא מבחינה ספורטיבית.... היא פשוט לא . אני מאוד ישמח לקבל תשובות זריזות כמה שאפשר. דוד
הודעה אחרונה מאת drugstore, -
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
לפני שתצלבו אותי ותגידו שלא ביצעתי חיפוש אז אני אגיד שנברתי במנוע חיפוש ולא מצאתי כלום על הרכב... אני מחפש לדעת כמה סוסים יש לה, אמינות, איבזור, סחירות וכל מה שאתם יכולים להגיד לי עליה תודה, איתי.
הודעה אחרונה מאת Herman, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 7 אלף צפיות
אוקי אז ככה: 1. איך אני רואה בבדאות שהרכב הוא יד ראשונה? איפה זה אמרו להיות כתוב? 2. איך אני בודק אם האוטו לא משועבד? או שהוא של משהו אחר ולא בעל הרכב? 3. איך קוראים לכל הפנקסים האלה שכתוב בהם את כל זה? 4. איך מבצעים את ההעברת הבעלות? 5. האם אני יכול לבדוק אם המנוע הוא מקורי ושמעתי שיש עליו מספר מה זה אומר המספר הזה איך בודקים והכל?? 6. ועוד משהו מה אני אמור לבקש מבעל הרכב להציג לי כמו ספר טיפלוים מה עוד... ?? בקיצור חברה אני לא ממש מבין בזה וההיתי רוצה שמשהו יסביר לי בדיוק תודה רבה רבה לכל העוזר ולפורום כולו!!!
הודעה אחרונה מאת cmishal, -
-
- 1 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
הרכב הוא שנת 2000 והוא יד 2 לאחר שהיד הראשונה היתה חברת השכרה,אומנם נראה כמו חדש אבל עבר כבר 85,000 ק"מ. המחיר המקורי הוא 39K אבל בגלל הקילומטרז' וההשכרה המחיר יכול לרדת ל-29K. על אמינות הפיאסטה יש מחלוקות קשות בין אלו המשווים אותה ללא פחות בעייתית מפיאט אונו לבין אלו שמשווים אותה לטויוטה ,אני נוטה להאמין שלרכב יש אמינות גבוהה,כל מי שיש לו דעה או שהוא בעלים לאחת מוזמן לענות.
הודעה אחרונה מאת beresford, -
זהו..הB4 אצלי. 1 2
מאת tomer.s-
- אחראי פורום
- 21 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
קודם אני רוצה להתנצל שלא עדכנתי בזמן ההתפתחויות-שגעו לי קצת ת'שכל עם ההחלטה הזאת אבל בסוף הלכתי(נסעתי)עם הלב. תודה רבה לכל המייעצים - במיוחד למקצועיים. אז איך הרכב: נוחות-בשבילי הרכב נח אבל מי שמחפש גיהוץ כבישים זה לא הרכב בשבילו. בפנים-המרווח פנים נראה לי טוב יותר מאשר נתון בסיס הגלגלים(2.67) אבל אולי זה ההרגשה שנותנים רפודי העור הבהירים. חוצמיזה יש אבזור די עשיר עם כל מני פיציפקסים קטנים וכיפים וזה מוביל אותנו להנעה: כל סיבוב מפתח הסוויץ למצב START הוא חגיגת שעונים שנדלקים בשלבים, כמה שניות סה"כ-זה מתחיל במסגרות האדומות של השעונים אח"כ המחטים האדומים עושים סלטה לסוף הסקלה וחוזרים(אחלה מופע) ואז האורות הכחולים זרחניים נותנים את שלהם..ו…
הודעה אחרונה מאת mazda626, -
-
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
****נא לרשום כותרת נורמלית, אני צריך עזרה דחוףףףףףףףף זה לא נורמלי**** היי. אני עומד לקנות אוטו מחר (להעביר בעלות). עשכיו גיליתי דרך האתר טאבו דירקט שרכב שאני אמור לקנות (יש שניה) מופיע במאגר רשם משכונות . בטופס שקיבלתי כתובת כזה דבר: תאריך רישום: 16/07/1997 תקופת מישכון 99 שנים עד תאריך: 16/07/2096 נושה: תאגיד בנקים מס' מסלקה 10628 בנק לאומי לישראל ----------------- ----------------- חייבים: אזרח ישראלי ----- ---------------------- ----------------------- נכס: רכב שאני עומד לקנות. מה עושים??!!!!!!
הודעה אחרונה מאת beresford, -
-
-
- אחראי פורום
- 25 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
יש לי שאלה מעט מסובכת, מקווה מאוד שתוכלו לעזור לי. אני רוצה לקנות רכב משפחתי אבל עם "אופי ספורטיבי", בתקציב של עד 120 אלף. עדיף ידני (יותר זול), מנוע 1.6 יספיק, אמין ולא זולל הרבה דלק. חשוב לי גם שהערך של הרכב לא ירד בצורה דראסטית, ותכף אסביר למה... אני מתבלט אם לקנות חדש או משומש (דגם חדש, שנת 2003\2004), אני די מפחד להדפק בקטע הזה עם רכב שחוק\שהתעללו בו. כרגע יש לי סוזוקי בלנו 2000, מנוע וגיר לא רעים, חוץ מזה "בררה", עוד בעייה היא שהערך של האוטו הנ"ל צונח בצורה דראסטית אחרי 4-5 שנים.. אשמח לקבל את עזרתכם, תודה מראש לכל המגיבים
הודעה אחרונה מאת adi_n, -
-
- 6 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
איך הרכב פולקסוואגן גולף בשנים 94-97?? בדגמי 1600 סמ"ק ו-1800 סמ"ק.. רכב אמין?? צריכת דלק?? איכות ההרכבה ברכב?? עלות טיפולים ברכב?? ביצועים?? הכל הכל... תודה מראש
הודעה אחרונה מאת kenny4, -
- 4 תגובות
- 1 אלף צפיות
אבא שלי קונה עכשיו סקודה אוקטביה חדשה TDI 1.9 אוטומטית (אל דאגה לי כבר יש פאסאט מודל 98 TDI ידנית משלי אנחנו יכולים לקנות תאוטו הזה בלי מיסים. השאלה היא כמה הוא יעלה לנו בלי מיסים? מחיר רגילה וא בערך 150 אלף שקל לאוטו כזה חדש. תודה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת shahar75, -
- 3 תגובות
- 1 אלף צפיות
ביני ובין אשתי יש ויכוח רציני ביותר על הרכב הבא: פאסאט 88, יד 2, קילומטרז' באזור ה-200 אלף, מזגן,אוטומטית,הגה כוח, שמורה פנימית. הבעלים המליץ שכדי לשמור על חיי המנוע, מומלץ לא לעבור את ה-100 קמ"ש (האם זה נכון לדעתכם?). אני גיליתי שהרכב כבד למדי ומאיץ לדעתי די לאט. מצד שני הוא נוח ומאובזר בלי שום פרופורציה לאף רכב אחר. ואני לא הולך לכתוב כלום על המחיר - הוא בדיחה. לדעתי יותר ממהירות והאצה חשובה בטיחות ונוחות נסיעה. את זה אי אפשר לקבל מאף רכב שאני ראיתי עד היום. אולי אני טועה, אבל גם בתקציב של 24 אלף ש"ח לא ראיתי שום דבר דומה, וזה פי כמה יותר ממה שהבעלים רוצה. לאשתי נורא חשוב שהרכב שנקנה יוכל לעשות פעמיים-שלוש בשבוע את המסלול מאזור עמק יזרעאל לת"א (וחזרה כמובן…
הודעה אחרונה מאת Herman, -
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
ללא תאונות ללא שסי, רק עבר צבע כללי. טסט עד מאי 05
הודעה אחרונה מאת אייל, -
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
דודה שלי מעוניינת להחליף את האוטו שלה ברכב חדש, התקציב שלה עומד על כ130 אלף שקל, והיא מחפשת מיניוואן/סטיישן, מה שחשוב הוא שלתא המטען יהיה קשר ישיר עם המושב האחורי ולא יסגר כמו בסדאן, אלה כמו בסטיישן, בצורה כזאתי שהכלבה שלה תוכל לשהות בו בזמן הנסיעה.. (והיא נוסעת עם הכלב המון ) אז אלו הפרטים הסופיים: נפח מנוע: 1600-2000. גיר: אוטומטי/טיפטרוניק (ושות') - לא ידני. מחיר: כ130 אלף שקלים חדשים. היא חשבה על הויויאנט של שברולט (דייהו) אבל ממספר אנשים שקנו את הרכב היא שמעה כי הוא נכנס למוסך באופן די קבוע של שבועיים על הכביש, יומיים במוסך. יש הצעות?
הודעה אחרונה מאת Nakamichi, -
-
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
תפנו אותי לאתר או מה שזה לא יהיה אני פשוט חייב את זה והמון תודה למי שעוזר ובכלל לכל הפורום
הודעה אחרונה מאת BoSs28, -
-
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
מדובר ברכב: מיצובישי סופר לנסר סלון GLI מנוע 160 אוטומט קילומטראג 111000 תוספת של כרית אויר אחת יד ראשונה והוא רוצה מחירון שזה אזור של 38.000-39.000 אז מה אתם אומרים יום חמישי כנראה אני לוקח אותה לבדיקה ועוד משהו ראיתי אותה היא מאוד נקייה מבפנים ומבחוץ מכנית אני לא ממש יודע לבדוק יש לו ספר טיפולים שהכל מטופל בסוכנות מיצובישי בקיצור חברה מחכה לתגובותיכם ותודה רבה
הודעה אחרונה מאת אייל, -
-
- 25 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
אני מגיע מהפורום החצי שכן "אופנועים בפול-גז", יודע הרבה על אופנועים, לא יודע שיט על פחנועיות. (יסלחו לי כל המרובעי גלגלים). קיצר, אני מוציא רישיון אוטוטו, התקציב עומד על 80K בערך, עדיפות לפחות, אבל אם תוספת של 5K תעזור בהרבה אז ניתן למתוח. אז מה אני מחפש? *עיצוב מודרני "ספורט", שתיהיה יפה. *כניראה משומשת. *5 מקומות ישיבה. *אמינה. *כוח, אוהב כוח *חסכונית יחסית בדלק וטיפולים. *רצוי אוטומטית (לא חובה), הילוכים זה טוב רק באופנוע. בגדול מיכיוון שיש לי אופנוע בנוסף, אז הקופסא תשמש אותי ואת אחי להגיע ממקום א' למקום ב', רצוי שתעשה את זה עם סטייל, אבל לא יותר מידי, כלומר לא צריך משהו בומבסטי במיוחד. אז המומחים, מה יהיה טוב? בתודה…
הודעה אחרונה מאת Leonid, -
-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שאלתי בסוכנות, כל פעם אמרו לי תשובה אחרת. מישהו פה יודע ?
הודעה אחרונה מאת Guy, -
-
- 2 תגובות
- 956 צפיות
הבנתי שסיאט אמורים לייבא את הדגם, מישהו יודע אם האוטו עומד להגיע בקרוב ?
הודעה אחרונה מאת Guy, -
וולוו 340 gl?
מאת luckies-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 2 אלף צפיות
יש אחת כזאת למכירה שמורה להפליא שנת 90 אוטומטית יד ראשונה(של זקן) כל האוטו ממש חדש, עכשיו השאלה שלי היא איך הרכב מבחינת אמינות (אם אני לא טועה זה בנוי על פלטפורמה של רנו כלשהיא) והאם חלקים יקרים? כמו כן כמה היא שווה בערך?(לא מופיעה בשום מחירון)
הודעה אחרונה מאת BobTheBuilder, -
-
- 1 תגובות
- 1 אלף צפיות
אוקי, מישהו יכול להמליץ על מכונית ב25-30K? שתהיה אמינה, ושתיהיה "ספורטיבית" (עד כמה ש30K מאפשר). שוב תודה
הודעה אחרונה מאת PEUGEOT205, -
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
אני מחפש רכב דיזל מנהלים כמו פסאט , אוונסיס או וקטרה.... אני ישמח אם למישהו כאן יש איזה חוות דעת על איזה רכב כדאי לקנות! תודה יואב
הודעה אחרונה מאת redroze, -
-
- 7 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
אין לי מושג כמה שווה פיאט אונו טורבו אז מי שמבין שיעזור לי,מדובר על פיאט אונו שהבעלים טוען שהמנוע והטורבו די חדשים מודל 86 בלי מכות בשילדה,כמה לדעתכם שווה המכונית? ובכלל האם זה כדאי לקנות רכב ספורט משנות השמונים בכלל??
הודעה אחרונה מאת bender, -
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום לכולם, ההורים של חבר טוב שלי עומדים לרכוש רכב חדש , האופציות הן: 1.אימפרזה 2.0 , מודל 04 2.לאנסר "ספורט" 1.6 , מודל 05. מי מהן הייתם לוקחים? ומדוע? תודה מראש , אוראל.
הודעה אחרונה מאת מצמץ, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 887 צפיות
עכשיו ראינו מיצובישי לנסר '96 ב 30000 יד שניה אוטומט וגם רנו קליו '98 גם 30000 אוטומט מה עדיף?
הודעה אחרונה מאת מצמץ, -
-
מה עדיף לנהגת חדשה 1 2
מאת Lee-
- אחראי פורום
- 26 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
אני מתלבטת בין שתי אפשרויות . אני חפשתי רכב בסביבות 30K חשבתי ללכת לכיוון של קליאו או שרייד (ידני) אך יעצו לי לקנות משהו זול יותר עד 10K על מנת להתנסות בנהיגה (אני נהגת חדשה) ואחרי "קריעה" של רכב ישן וזול לקנות משהו יקר יותר. אשמח מאוד לשמוע את דעתכם [/b]
הודעה אחרונה מאת a.c, -
-
האם יש להם מנוע של volkswagen? ומה עוד יש לכם לומר על הרכב?? תודה
הודעה אחרונה מאת rockford, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום, אני נהג חדש עוד בתקופה המלווה ואני מעוניין לרכוש פיאט אונו מנוע 1400 בלבד משנת 92 ומעלה. זה האוטו הראשון שלי ואם יש פה דעות למה כן ולמה לא לקנות אותו הן יתקבלו בברכה. כדאי לקנות פיאט אונו בכלל? כי אני כרגע ללא עבודה (לומד לבגרויות עכשיו) ואני צריך רכב זול לתחזוקה ובעיקר לבילויים (בעיקר עם בחורות) עברתי על הדיאל והלנסר והם ירדו למקום השני והאונו נראית לי הכי כדאית מבחינת מחיר הרכב לעומת השנתון והתחזוקה הזולה ממה שהבנתי. ואיך זה מסתדר עם הביטוח ? שווה לעשות מקיף ? כמה זה צריך לעלות לי בערך ? התקציב שלי לאוטו הוא כ10 אלף ש"ח ואני מחפש רכב אמין (בלי הצעות למכירה כרגע בה"פ, תודה). ויש לי עוד קצת בצד בשביל בעיות לא צפויות מוסכים וכדומה.…
הודעה אחרונה מאת elad, -
-
- 3 תגובות
- 960 צפיות
ניסיתי לשאול את זה אתמול אבל לא כל כך הצלחתי..אין לי מושג למה אבל לא משנה.. השבוע שאלתי את דעתכם על סיאט איביזה 1600 ידנית משנת 96/7.. קיבלתי תגובות משני הכיוונים - בעד ונגד אבל הרוב היו בעד ופשוט כיוונו אותי להיזהר ולחפש אחת שמורה... רציתי לשאול מה אתם חושבים על פיאט בראבו 1600 ידנית משנת 96/7 גם כן? ואיך היא בהשוואה לאיביזה? איזה מביניהם עדיפה לדעתכם..? תודה רבה ושבת שלום.. עדי נ.ב - כמובן שהצעות נוספות יתקבלו בברכה
הודעה אחרונה מאת kenny4,
-
מי מחובר 46 משתמשים רשומים, 11 אנונימיים, 364 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- Camaro 92
- מ.צ
- gpro
- DanielGangsta
- David32
- Zorly
- Itzik-b
- PYA
- menir1
- garicho
- orsh99
- צוק
- amosbmw
- Shay Shd Dave
- Ronenbb
- ברווז
- om2
- לירון .ה.
- itaysamurai
- shlomiko
- גור אדם
- fatboy1340
- Tal7
- gpm11
- QV1750
- davemustaine87
- ldti
- lanosforce
- `Infinity
- Igalz
- RedLabel
- שמוליק 88
- Pavlik
- Avia
- פריג'י
- BRAVO_SX
- עודדון
- SlowRide
- Assafo2
- natco
- פונציק
- guy.a
- אליה
- SurfHigh
- meir_gi
- Coresh
