Jump to content

tamarbar

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של tamarbar

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

10

מוניטין

  1. אנו מחפשים קטנה ואוטומטית בסביבות ה 40K, מכל ההמלצות הסותרות אנו סגורים שהיא תהיה יפנית אבל ההיצע של הדגמים כל-כך קטן לטווח המחיר הזה. פחות או יותר נראה לנו שנוכל לעמוד בשרייד או סוויפט מ 98 או 99. נשמח לשמוע את דעתכם על הדגמים הללו, בעד ונגד או ניסיון אישי. שוב, תודה מראש.
  2. שלום לכולם, אנו מתכוונים לקנות רכב יד שניה פחות או יותר מהשנים 97 98, התקציב הוא בערך 40,000 ש"ח. הרכב חייב להיות אוטומטי ומסדרי הגודל הקטנים/בינוניים . אז דבר ראשון מי מכם יכול להגיד דברים טובים או רעים על הקליאו אז מאד נשמח לדעת. אבל הכי חשוב - על איזה רכב הייתם ממיליצים ללכת. יש כזה היצע ענק וכולם אומרים רק יפניות. תודה - שרון
×
×
  • תוכן חדש...