שלום לכולם,
אנו מתכוונים לקנות רכב יד שניה פחות או יותר מהשנים 97 98, התקציב הוא בערך 40,000 ש"ח. הרכב חייב להיות אוטומטי ומסדרי הגודל הקטנים/בינוניים .
אז דבר ראשון מי מכם יכול להגיד דברים טובים או רעים על הקליאו אז מאד נשמח לדעת.
אבל הכי חשוב - על איזה רכב הייתם ממיליצים ללכת. יש כזה היצע ענק וכולם אומרים רק יפניות.
תודה - שרון