ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,535 נושאים בפורום הזה
-
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום חיפשתי ולא הצלחתי למצוא את המחירון של הונדה סיויק קופה סדאן (בעצם 2 דלתות) אוטומט 1.6 וגם האם משהו יכול להפנות אותי למפרט הטכני שלה תודה.
הודעה אחרונה מאת kompy, -
- 3 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
על clx שלוש דלתות...מנוע 1400 ומעלה אני מחפש פרטים כמו מחיר מחירון פירוט מכני ותמונה כמובן... תודה רבה רבה רבה רבה לכל העוזרים!!!!!
הודעה אחרונה מאת kompy, -
- 0 תגובות
- 872 צפיות
אמינות, נוחות, טיפולים, חסכוניות? איך בתור רכב ראשון?
הודעה אחרונה מאת ph7, -
- 13 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
שמעו לא שאלתי מה יותר טוב שאלתי מה עדיף ליייי אני תלמיד כיתה יב' ששנה הבא לומד יג' יש לי כרגע 10,000 שקל מעבודה שכבר הפסקתי לעבוד(זאת אומרת שלא יהיה לי עוד כסף חוץ מדלק) אני יצטרך שנה הבא ליסוע כל יום מפ"ת לריאשון הלוך חזור אני רוצה םיג'ו 205 או פיאט וכל אחד אומר שכדי לי משהו אחר ואני מבולבל אני רוצה רק 1.4 (נפח מנוע) האם אני יוכל לתחזק פיג'ו 205 ? כי אם כן אז אני מעדיף פיגו אבל אני פוחד ?
הודעה אחרונה מאת panter, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום אני שואל את אילו שיש להם\היה להם 306 GTI או סתם מביינכם שמבינים... 1- כמה כ"ס יש לרכב (הוראות יצרן\בפועל)? 2- איך הוא מבחינת אמינות, עלויות מוסך...? 3- יש לו רג'קטים שצריך לדעת עליהם? 4- איך ההתנהגות כביש שלו? תודה מראש לכל העונים....
הודעה אחרונה מאת רועי צוקרמן, -
-
-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 2 אלף צפיות
פשוט ראיתי שהרכב הזה נורא זול רציתי לדעת אם כדאי לקנות אותו שנים 99-01 האזור הזה ואני מדבר על הצורה של ה 5 דלתות מנוע 1500 מבקש פרטים: שוק, אמינות, נוחות, צריכת דלק, ערך כספי של חלקים, ריבוי תקלות, וכו... (כל מה שאפשר) מחכה לדעותיכם ותודה רבה מראש!!!
הודעה אחרונה מאת burshtein, -
-
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 2 אלף צפיות
אבי מתעניין ברכב משפחתי דיזל מליסינג לעבודה בשווי בין 120-135 אלף. לפי בדיקה שלי הדגמים האפשריים הם: רנו מגאן II 1.5 DCI, עלותה 120 אלף. סיאט טולדו 1.9 TDI, עלותה 127 אלף. פיג'ו 307 2.0 XR HDI, עלותה 133 אלף. פולקסווגן גולף 1.9 TDI, עלותה 134 אלף. סיטרואן קסארה 2.0 HSI, עלותה 133 אלף. טויוטה קורולה, 2.0 GLI TDI, עלותה 138 אלף. הרכב אמור לעבור בממוצע בחודש כ 4000-5000 ק"מ, אז יש חשיבות רבה לאמינות אפילו שזה ליסינג, לא להיתקע כל תחילת שבוע עם הרכב במוסך, וכמובן גם חשובה הנוחות והבטיחות. כמו כן עדיף שתהיה כמה שיותר זולה. ואם יש הצעות נוספות אשמח לשמוע. תודה.
הודעה אחרונה מאת omri75, -
-
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
אז כמו שאתם זוכרים כבר שאלתי כאן כל מיני שאלות על אופל קדט וכאלה אבל בסוף ירדתי מזה והפעם כנראה כמעט סופי בהחלט, אני הולך עד דייהטסו שרייד שנת 92 מנוע 1000 האוטו עבר לא מזמן אוברול, יש עליו עכשיו 250000 ק"מ כמו שהזכרתי זה מנוע 1000, גיר רגיל את האוטו אני קונה מדוד שלי שמחליף עכשיו תאוטו וקונה מכונית חדשה ככה שאין לי מה לדאוג בקשר לשקרים או משהו ושלא נדבר שבגלל שהאוטו רשום על שם סבא שלי אז הטסט יעלה הרבה פחות מהטסט הרגיל (נכה) המחיר שלה זה 5000. מה דעתכם? שווה? בסך הכל זה אוטו לנהג חדש, לא משהו רציני, משהו חמוד שיסחוב לכל מיני מקומות פה באזור.
הודעה אחרונה מאת kompy, -
-
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
ידיד שלי מחפש מכונית העונה על הדרישות הבאות: 5 דלתות אוטומטית עד 80K ש"ח אמינה (עדיפות ליפניות) נוחה לא עגלה (הייתה לו 106 XR עגלתית ) מה אתם ממליצים?
הודעה אחרונה מאת Herman, -
-
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
מדובר על רכב חדש דרך ליסינג של חברה. ההתלבטות היא בעיקר בין סובארו B4 לסיטרואן C5. כאשר הדגש העיקרי הוא על נוחות נסיעה. רציתי לדעת מה אתם ממליצים. נ.ב. שני הרכבים הם 2.0 עם האבזור הרגיל/נמוך. שניהם הם דרגת רישוי 3 נכון? תודה מראש
הודעה אחרונה מאת roee, -
-
כדאי להזמין פג'ו 407? בתקציב של כ 200000 על מה הייתם ממליצים ? לי חשובה הדינמיות בראש ובראשונה ומאידך אני חייב שהאוטו יהיה אוטומטי. אם כבר פג'ו מישהוא יודע אם גם גירסת הסטיישן מיובת בשלב זה?
הודעה אחרונה מאת ALI-G., -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
ובכן, לאחר הכישלון למצוא פיאסטה במצב סביר, ובמחיר הוגן, עיני לכדה מודעה לסובארו ג'סטי, מודל 88 עם מנוע 1200 ידני (במקור מנוע 1000, שלפני שנתיים הוחלף במנוע משומש מיובא) מחר כנראה אלך לחזות ביצירה, וציתי לשאול אם יש דברים חשובים ומיוחדים לשים אליהם לב?
הודעה אחרונה מאת אקס השחור, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום, הייתי רוצה לקבל המלצות לרכישת גי'פ עד 50 אלף ש"ח. אני מתכוון לגיפים סגנון טראנו, פאגרו, טרופר וכו'.....לא משנה ארוך או קצר. מה נכנס לי בתקציב ומה נחשב להכי מוצלח מאותם שנתונים? ובבקשה, לא לתת לי הצעות לסופה או טריוס כי אני לא מחפש את הסגנון הזה.... בתודה מראש, אלעד.
הודעה אחרונה מאת חן פרחי, -
-
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
לאחר בדיקות רבות, התלבטויות מרובות, הרבה ויכוחים ומריטת עצבים, נרכשה פוקוס 2003 מליסינג (אוויס) תודה רבה רבה לכולם תודה מיוחדת לגיא ועמית
הודעה אחרונה מאת orrianna, -
-
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
מה אתם אומרים על סיטרואן ZX אוטומטית עם מנוע 1,900 סמ"ק ודיזל !!! האם כדאי ? כמה לשלם לשנת 97 ? כמה כסף אני אצטרף לתיקונים (רכב אמין, עם בלאי גבוה...) תודה רבה.[/b]
הודעה אחרונה מאת omri75, -
-
-
- אחראי פורום
- 18 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
שלום לכולם אז ככה אני נהג חדש(חצי שנה על הכביש) יש לי תקציב עד 30K והייתי רוצה לקנות אותו שאני יוכל להשקיע בו לא כולל ביטוח וכו... הייתי רוצה לקבל יעוץ לגבי קניית אותו עם הדרישות הבאות : 1מהיר 2אמין עד כמה שאפשר 3חסכוני גם פה עד כמה שאפשר 4ניתן לשיפור בעתיד (ציפ,מערכת פליטה מלאה וכו.... ) 5הוא יכול להיות גם יפה *לא משנה הגודל תודה לעונים
הודעה אחרונה מאת אורן, -
-
- 1 תגובות
- 795 צפיות
טוב אז ככה אני ואחותי מיתכונים ליקנות מידיד של חבר שלי רכב פ'גו 205 שנת 95 עם מזגן ומגנזיום הרכב עשה כד אכשיו 130 אלף קילומטרז ותאמת אני לא ממש רוצה ליקנות את הרכב כחי אני מפחד ביגלל שהוא רכב די קטן כזה וניראה לי לא ממש בטיחותי האם אתם חושבים שכדאילי ליקנות את הרכב או לחפש משהו אחר באמת הבחור רוצה לימכור לנו את כל הרכב כולל רדיו דיסק ורמקולים במחיר של 14 וחצי ושסט לשנה שהוא עושה כאשר נילך ליקנות אותו. הבחור רוצה לימכור את הרכב ביגלל נסעיה לחוץ לארץ אז מה אתם חושבים על הרכב כדאי??????
הודעה אחרונה מאת R'n'B, -
- 5 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
כדאי , לא כדאי , דלק אמינות נוחות רעש מנוע מהירות תודה מראש
הודעה אחרונה מאת Discover, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
אלו הם המשפחתיות שאבא שלי מחפש בשנים 95-98 אלו מהשתיים עדיפה יותר?? מי יותר אמינה? טיפולים יותר זולים? יותר נוחה? יותר חזקה?? ביצועים יותר טובים?? עקרונית אנחנו מחפשים ידני(מה שנדיר אצל הבלנו) אבל אם אפשר אז בתשובות להתייחס גם לאוטומט וגם לידני בקיצר כל מה שיש לכן להגיד על השתיים..למה כן ולמה לא..הכל הכל יתקבל. תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת yehuda-k, -
-
עזרה בבחירת רכב
מאת feel- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום לכולם , אני בן 27 , רווק , רוצה לקנות רכב , דרישות שלי הם : אמינות , תחזוקה זולה , צריכת דלק נמוכה ( אני סטודנט ) , רצוי פוזה אך אין צורך בנהיגה ספורטיבית רוב הנסיעות יהיו בינעירוניות שאלה ראשונה : תקציב שלי הוא בין 30-50 אלף ש''ח . אבל עד 50 כולל הכול (ביטוח , מוסך וכו' ) ! מה אתם ממליצים בתקציב של 40K ? K30 ? K50 ? שמתי עין על רנו מגאן קופה מחר אלך לבדוק קופה למכירה , פרטים שלה : יד 3 , 1996 , 1600 , הוחלף מנוע ולמנוע חדש יש 50000 , לדברי מוכר יש קבלות , לדברי מוכר הקופה שמורה ומטופלת,לא היו תאונות � הוא מוכן להתחייב , טסט ,מגנזיום ,צמיגים חדשים ,אזעקה , הוא מוכר עקב נסיעה , מוכר רוצה מחירון שאלה שיניה : מה אתם חושבים על …
הודעה אחרונה מאת feel, -
bmw - הערות והארות... 1 2
מאת Oshri-
- אחראי פורום
- 16 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
עד היום לא נכנסתי כמעט לפורום קניה ומכירה, וראיתי שיש לא מעט אנשים שמתעניינים ברכישת בימר. אז אני מקווה שאני אוכל לעזור ולו במעט בנושא. קודם כל, הרכב שלי הוא 323, שנת 97, סדאן, וכן לצערי הוא אוטו'. המנוע הוא 2.5L 170 כ"ס, למרות שלפי הדיינו הוא הוציא 180 כ"ס(לפני צ'יפ). בגדול, הרכב לא מאוד יקר לקניה, למי שמוכן להתפשר קצת בשנתון, ניתן למצוא רכבים במצב טוב מאוד, במחירים סבירים ביותר. אבל, וכאן האבל, האחזקה יקרה מאוד, אומנם לא בלתי אפשרית, אבל איך אומרים, זה לא רכב לסטודנטים תפרנים... זה מתחיל בביטוח, 4.5-7K ש"ח(תלוי בנהג וכ'), תוסיפו את החובה, ותגיעו לסכום יפה... ממשיך באגרה השנתית(הרכבים האלה מסווגים כקבוצה 5!) - עוד 1800- 2500 ש"ח. ומסתיים בעלות חלפי…
הודעה אחרונה מאת gmb, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
מה דעתכם?????????????
הודעה אחרונה מאת roee, -
-
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
עומדים לפני 3 רכבים בתקציב דומה למדי 15-20 אלף ש"ח רינו קליאו 95 פיאט פונטו 95 סוזוקי סוויפט 92 כולן ידיים "נמוכות" (1-3). כולן אמורות להיות במצב סביר ומעלה. לכולן בערך אותו קילומטרז' (160-180). כולן ידניות. מה אני רוצה מהאוטו, לפי סדר החשיבות הבא: 1. שלא יהיה צריך לתחזק אותו (נו טוב, כמה שפחות). במלים אחרות - אמין. 2. שיהיה זול לתחזק אותו 3. שיהיה נוח לנהיגה, אם כי נכון להיום מתוכנן לאוטו שלי קילומטרז' עתידי נמוך למדי מה הייתם בוחרים? ממה הייתם נמנעים ולמה? ועוד שאלה חשובה, מתי מגיע זמן האוברול? האם בדיקה מוקדמת יכולה להגיד לי כמה קרוב סופו של המנוע? שמעתי עצות על להחליף מנוע הרבה לפני 200 אלף ואחרות על לגמור את המנוע ב-250 אלף ורק אז להחליף.…
הודעה אחרונה מאת ph7, -
-
מידע לגבי bmw 316
מאת gs- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
למישהו יש מושג לגבי +- צריכת דלק,ביטוחים וכו'? זה ממש יעזור בהתחשב בזה שאני חולה על האוטו הזה
הודעה אחרונה מאת gs, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
אבקש את עזרתכם בהבעת דעה בקשר לרכישת רכב מנהלים חדש אוטומטי בסכום של עד 200,000 שקל. חשובים לי התכונות לפי הסדר הבא: ביצועים, נוחות , אמינות, עיצוב.
הודעה אחרונה מאת ZiZi, -
-
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
1. אגן שמן מעוך, נזילת שמן, לבדוק רצועת טימינג, רשת מצנן פגומה, לנקות מ"ע קירור כללי, צנרת מים פגומים. 2. מערככת פליטה רועשת. 3. כוון גלגלים, נזילת שמן ממערכת הידראולית משאבת הגה (רטיבות ולא נזילה). חופש במשולשים. 4. בולמי אחוריים. 5. חופש בציריות וצלבים, גומיות לציריות פגומות, מצמד מפריד גבוהה (בלאי), נזילת שמן גיר, רעש בתיבית הילוכים, חופש בתמסורת והעברת כח. 6למה לתת דגש בהחלפה ותיקיון מידי? ומה כסת"ח של המכון בדיקה? וכמה יעלו התיקונים? איזה מוסך מומלץ לפונטו אזור הצפון? תודה רבה רבה L.A
הודעה אחרונה מאת R'n'B, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 907 צפיות
http://www.logisticare.co.il/PublicBids.asp תיראה חברה המיכרזים סגורים איך זה פועל אני רוצה ללכת לשם אבל אני לא יודע באיזה ימים ובאיזה שעות חיפשתי בכל האתר את השעות ואת הימים ולא מצאתי שום דבר היתקשרתי גם למיספר טלפון שיש שם ולא עונים לי אז איך אני יודע באיזה יום לבוא ואיזה שעה אני מעונין ללכת רק ללוד תודה
הודעה אחרונה מאת אופיר86, -
-
- 9 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
חזק יחסית , מפנק ,אמין , איכותי , בטיחותי , גיר רגיל , לא צרפתי (למרות שיש לו ראלי ש ב3 שנים שהיא בבעלותו לא עשתה שום בעיות) בינתיים הפיבוריטיות שלו : הונדה אקורד מנוע 2000 , גולף GTI שנת 99-00 האם למישהו יש עוד המלצות? תודה.
הודעה אחרונה מאת Shays, -
- 4 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
ראשית מודה לכולם לסייעו לי להחליט ולבחור רנו מגאן II (גירסת הליסינג, 4דלתות). כעת עלי לבחור צבע הסתכלתי באתר של רנו וראיתי את הצבעים האפשריים לדגם זה + מספר תמונות מוקטנות, אך זה לא מספיק כדי להבין כיצד הרכב נראה באמת, בצבע הנבחר. גם בסוכנות אין את כל הצבעים (ואין לי כוח ללכת לשם שוב ) אם יש למישהו תמונות של המגאן 2 בצבעים שונים, אשמח מאוד אם יוכל להעלות לפורום ! (ערכתי חיפוש, מצאתי אשכול אחד של המגאן II גירסת 5 דלתות בצבע תכלת, אלא לא מצאתי עוד...) יש ?
הודעה אחרונה מאת shahar75, -
- 3 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
רציתי לשאול, באיזה גיל או קלומטראז' צריך להיות רכב אוטומט כדי שהגיר שלו יהיה חייב לעבור שיפוץ. המטרה בשאלה היא לברר את השנתון או קלומטראז' לקניית רכב שסביר להניח שכבר עבר את השיפוץ שצריך. תודה מראש *הודעתך נערכה להבא דייק יותר בכותרת! *
הודעה אחרונה מאת kompy,
-
מי מחובר 61 משתמשים רשומים, 10 אנונימיים, 228 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- Golf_91
- om2
- ברווז
- shaymolcho
- RedLabel
- EliC25
- SlowRide
- adir10
- Camaro 92
- nechmya
- David32
- ldti
- Delgado
- PYA
- mikk
- Derish
- The FixTrics
- GTאי
- גולדן191
- דוד495
- דניאל1983
- amosbmw
- ELI001
- Night Driver
- טויוטה סופרה
- Avia
- Yuvalino
- zvigolden
- itamar_by
- BoazB11
- yoni162
- malcishua
- itaimoto
- epiphone
- Be roo
- TvrSpee12
- ephi.b
- NAPOLEON
- מלטבשי
- Tom78
- avizaz
- דאבל קלאצ
- sperial
- mottis
- סולל הדרך
- D4K
- Fraysa
- mcshmupi
- Itzik-b
- אורי מ.
- אלפרד חיות
- נעם101
- Ron Poh
- ntd
- tan tan
- yuvk
- פריג'י
- ArikB
- Nemesis
- Moshe c
- Rongaflugen
