Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7476 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני צריך יעוץ לגבי ערכת גז למיצובישי גרנדיס מי מתקין ועלויות באיזור השרון

כמו כן הנני מבקש למי יש מידע על מערכת המסך "8 הקימת ברכב ואם ניתן להתקין בה טלפון סוללרי ו- GPS

פורסם

יש ערכת GPS של נאבנגו שמתאימה לכל מסך שיש לו INPUT והיא לא זולה. איזה 3000שח לפחות המתאמים והתוכנה החוקית.

 

 

לגבי התקנת גז יש המון מתקינים, ויש התקנות לא ראויות לדעתי האישית.

יש כאן בחור עם קסנטיה שראיתי את ההתקנה שלו בפועל והיא ראוייה לציון מאוד!!

התקין לו מישהו באשדוד והוא נסע מתל אביב אליו במיוחד.

שווה את המאמץ!!!

צריך לוודא שיש אב טיפוס במשרד התחבורה רשום לרכב מהסוג שלך ואם אין אז שיעשו משלך אבטיפוס, אבל לא לנסוע ללא רישום ברשיונות.

שים לב, יעילות (צריכת דלק) אל מול צריכת גז , הגז יעיל רק ב 90אחוז אל מול הדלק.

ביצועי המנוע גם אם אינם ככ מורגשים, יורדים ב10 אחוזים לטובת הבנזין כלומר בעת נסיעה בגז יעילות הביצועים נמוכה ב10אחוזיםועומדת על 90 אחוזים.

עד כה יש לך הבדל של 20 בחישוב עלויות.

הגז מחירו בשוק לפי מה שאמר לי הבחור עם הקסנטיה עולה לא פחות מ 3.20 שח לליטר.

כך שהחסכון בפועל בגז הינו בסביבות 35-30 אחוזים, ולא 50 אחוז כפי שמפרסמים.

שווה בדיקה וחישוב כדאיות אל מול מחיר ההתקנה.

הסט שהבחור התקין הוא מערכת רב נקודתית (ולא נכון להתקין חד נקודתית) של "אמה גז"

נתונים אלה הם כפי שידועים לי, כאמור כדאי לבדוק מהיסוד ועד הסוף.

 

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

שים לב, יעילות (צריכת דלק) אל מול צריכת גז , הגז יעיל רק ב 90אחוז אל מול הדלק.

ביצועי המנוע גם אם אינם ככ מורגשים, יורדים ב10 אחוזים לטובת הבנזין כלומר בעת נסיעה בגז יעילות הביצועים נמוכה ב10אחוזיםועומדת על 90 אחוזים.

עד כה יש לך הבדל של 20 בחישוב עלויות.

דני

זאת לא יעילות הגז, אם איני טועה זאת היעלות של המערכת בכללותה ויש סטיות גם כלפי מעלה.

אטרקציות לאירועים

 

 

פאביה על כביש זה כמו צ'אק נוריס בקטטה בבר.
פורסם

נכון, כמובן, אתה צודק, יעילות מערכת הגז. לא הגז עצמו,

 

לגבי סטיות למעלה, (שיפור בתצרוכת ו/או בביצועים,) לא, אין כאלה סטיות, הסטיות הן כלפי מטה ואם המערכת מותקנת כראוי מסוג טוב אז הירידה בביצועים ובתצרוכת יהיו מזעריים אבל יהיו.

 

הסטיות כלפי מעלה לא יתכנו אף במערכת הזרקת דלק מקולקלת, שכן מע' הגז מוזנת מנתוני המערכת של הניהול מנוע (זמני הזרקה) עליהן היא מתבססת, אם יש שם כשל, יהיה כשל גם במערכת הגז.

 

מה שכן, מערכת הגז כשהיא תקינה ומכויילת כראוי, נקיה יותר לסביבה. יותר "ירוקה".

 

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

דני, בכרמיאל מחיר הגז עדיין 3.1 ש"ח, וכשמחיר הבנזין היה 6.2 ש"ח, היה 50 אחוז בדיוק. :idea:

 

כיום מחיר הגז עדיין 3.1 ומחיר הבנזין לא יודע.... אבל ההבדל הוא לא 30 אחוז, חוץ מזה, שכל אחד יקח מחשבון ויחשב לפי כמות הקילומטרים שהוא נוסע...

ביום שאני אתקין מערכת מסויימת על פי פרסומים כגון "50 אחוז חיסכון" בלי לבדוק את כל הפרמטרים שמתאימים לי אישית, זה כנראה היום האחרון שלי.

פורסם

1.אני מבקש לקבל פרטים נוספים לגבי המסך כמו: מי מתקין דברים כאלה , אם יש הוראות לגבי המסך המיוחד הזה או פרטים על תוכנות/ מכשירים המתחברים למסך או כל חומר בנושא

2. כתובות/ טלפונים של מתקינים מערכות גז לרכב ורשימות רכבים שיש להם תקן למערכת גז.

פורסם

שלום weisfish,

לגרנדיס אין עדיין אישור אך ההבדל הוא המתנה יותר ארוכה (דורש אישור של משרד התחבורה)

וכן בדיקה ספציפית של רכבך לגבי התאמה למערכת ושינוי ההספק בגלגלים עקב שימוש בגפ"מ במקום בבנזין.

 

אם הרכב הוא משנת 2006 ישנה בעייה, רכב משנת 2006 מתאים לתקני יורו 4, הגפ"מ בארץ לא, וכך עלול להיגרםנזק לממיר הקטליטי .

 

זהו קישור המעודכן ל6/12/2005

http://mot.gov.il/wps/portal/!ut/p/_s.7_0_A/7_0_IJ/.cmd/ad/.ar/sa.subject/.c/6_0_DL/.ce/7_0_163/.p/5_0_VH/.d/2?PC_7_0_163_subject=index.jsp?subject=HE_RECHEV_96#7_0_163

 

חשוב לפנות לאחד מהמתקינים המפורטים - התקנתם נבדקת וניתן לקבל רשיון חדש.

חשוב לציין שהרשימה אינה מעודכנת ולכן כל מוסך שיציג רשיון מוסך+רשיון התקנת גפמ (מטעם משרד התחבורה) יחשב כאילו הופיע ברשימה.

פורסם
אני צריך יעוץ לגבי ערכת גז למיצובישי גרנדיס מי מתקין ועלויות באיזור השרון

כמו כן הנני מבקש למי יש מידע על מערכת המסך "8 הקימת ברכב ואם ניתן להתקין בה טלפון סוללרי ו- GPS

זה רכב שלי

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=85930

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=699691#post699691

×
×
  • תוכן חדש...