Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7484 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הקטע הוא שהשמן היה מעל הפלגים, אז יש מצב שהמגע היה משומן. זה אמור להשפיע?

 

לדעתי, תחליף את האטם כמו שאמרו לך פה, אח"כ 'כנס למוסך קרוב, תשלם 20-50 ש"ח לשטיפת האיזור בלחץ ואז לא יהיה שום שמן באיזור, תוכל להחליף פלאגים בראש שקט.

 

אלעד.

בריאות לכולם!

פורסם

שלום.

 

יש מקרים שכאשר השמן ממלא את החלל של הפלג והשמן מציף את הצינורית עד שהחוט נירטב

המנוע עלול לזייף במקרה הטוב, ובמקרה הגרועה פריצת ניצוץ מחוט לקוי עלולה להיגמר בשריפה.

(כמו ששמן נישרף במחבת של אמא או סבתא או סבאלה).

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

תודה בני, אני רואה שיש לך מצב רוח טוב בזמן האחרון. אז השבוע אני אקנה אטם חדש ואחליף. רק שתי שאלות אחרונות בבקשה:

- האם צריך גם להדביק עם סיליקון על האטם?

- איך ניתן לנקות את כל המנוע מהג'יפה של השמן וחול?

 

תודה. :)

בקיצר אין חתימה

פורסם
תודה בני, אני רואה שיש לך מצב רוח טוב בזמן האחרון. אז השבוע אני אקנה אטם חדש ואחליף. רק שתי שאלות אחרונות בבקשה:

- האם צריך גם להדביק עם סיליקון על האטם?

- איך ניתן לנקות את כל המנוע מהג'יפה של השמן וחול?

 

תודה. :)

שלום.

מימילא אתה מפרק את מיכסה השסטומים אז מה הבעיה לרחוץ אותו טוב לפני ההרכבה?

אין לימרוח שום דבק או סילקון על הגומיות ואו על הראש או המיכסה!!!

יש לנקות היטב ליבש טוב טוב וליסגור נכון ובזהירות (הברגים עדינים)

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם
שלום.

מימילא אתה מפרק את מיכסה השסטומים אז מה הבעיה לרחוץ אותו טוב לפני ההרכבה?

אין לימרוח שום דבק או סילקון על הגומיות ואו על הראש או המיכסה!!!

יש לנקות היטב ליבש טוב טוב וליסגור נכון ובזהירות (הברגים עדינים)

 

בברכה בני ל.

למה שאלתי על הסיליקון, כי רואים לי סיליקון בין המכסה לראש.

 

תודה על מידע והעזרה. אעדכן כאשר ארכיב הכל בחזרה. ( רק צריך להשיג מפתח מומנט )

בקיצר אין חתימה

×
×
  • תוכן חדש...