Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8429 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

:cry:

 

טוב, דבר ראשון אני אודה לכל הדוחפים שהביאוני עד הלום...

 

:wink:

 

טלאור, ליביו, אורן, והירידה בכפר סבא.

 

ועכשיו, אני צריך לקנות מצבר.

 

האם מישהו מכיר מקום שמוכר מצברים בזול?

 

לא עקרוני איזו חברה, כל עוד יש אחריות של 20 חודש (מה שנהוג אצל רוב היצרנים).

 

המצבר הוא 56 אמפר רחב (של מכוניות אירופאיות).

 

תודה, יובל.

פורסם

רק לא שנ"פ / VOLTA.

 

השירות על הפרצוף.

 

לך על משהו תוצרת חוץ, לא חסרים מותגים ומדי פעם אוטו דיפו יוצאת במבצעים מאוד אטרקטיביים למצברים.

 

מהפעמים היחידות שכדאי להיכנס לחנות הזאת...

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם

כרגע באוטודיפו יש מבצע על מצברי ורטה...

 

לי יש מצבר כזה!(כבר יותר משנה),

ואין שוב בעיה איתו ...

 

 

בהצלחה!

פורסם
רק לא שנ"פ / VOLTA.

 

השירות על הפרצוף.

 

לך על משהו תוצרת חוץ, לא חסרים מותגים ומדי פעם אוטו דיפו יוצאת במבצעים מאוד אטרקטיביים למצברים.

 

מהפעמים היחידות שכדאי להיכנס לחנות הזאת...

 

שירות על הפרצוף ?

תחליף חשמלאי חבוב .

כל מצבר ישראלי בתקופת האחריות ,ולעיתים אף מעבר לה , מוחלף ללא שום ויכוח.

מנסיון.

פורסם

שמר, יא ניגר

 

אכן יוחלף אך השאלה היא כמה (או מה...) שמים עליך כשאתה מגיע עם בעיה במסגרת האחריות.

 

ואני אפילו לא מזכיר את העובדה שהאחריות ל20 חודש הזאת שרוב היצרנים מציעים היא מגוחכת בפני עצמה. אומנם את המצבר יחליפו לך, אבל אם עברה יותר מחצי שנה מתאריך הקנייה של המצבר המקורי, מצבר חדש אתה לא תקבל בחיים. רק מצבר "מרוענן", שזה בתכלס סתם מצבר ישן שנטען מחדש.

 

אופס... בסוף הזכרתי... :lol:

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם
שמר, יא ניגר

 

אכן יוחלף אך השאלה היא כמה (או מה...) שמים עליך כשאתה מגיע עם בעיה במסגרת האחריות.

 

ואני אפילו לא מזכיר את העובדה שהאחריות ל20 חודש הזאת שרוב היצרנים מציעים היא מגוחכת בפני עצמה. אומנם את המצבר יחליפו לך, אבל אם עברה יותר מחצי שנה מתאריך הקנייה של המצבר המקורי, מצבר חדש אתה לא תקבל בחיים. רק מצבר "מרוענן", שזה בתכלס סתם מצבר ישן שנטען מחדש.

 

אופס... בסוף הזכרתי... :lol:

 

פעם שנייה , תחליף חשמלאי.

ניגר ? הדבר היחיד שניגר מאשכנזי כמוני זה הזיעה בחום הישראלי :?

פורסם

Whigger,

 

איזה חשמלאי בראש שלך,

 

אני מדבר על המקום שנותן את השירות במסגרת האחריות של היבואן, יש רק אחד כזה (לפחות במרכז).

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם
Whigger,

 

איזה חשמלאי בראש שלך,

 

אני מדבר על המקום שנותן את השירות במסגרת האחריות של היבואן, יש רק אחד כזה (לפחות במרכז).

 

 

ככה זה כשילד עם פרצוף אשכנזי הולך לבקש שירות.

הוא משלם מס אשכנזים...

למה בכלל צריך להגיע אליהם?

אצלי חשמלאי הרכב עושה את העבודה.

פורסם

טוב,

 

זה לא חוכמה - יש לך BX...

 

אצלך החשמלאי רכב הוא בן בית... :wink:

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם
טוב,

 

זה לא חוכמה - יש לך BX...

 

אצלך החשמלאי רכב הוא בן בית... :wink:

 

עד כאן :!: דווקא החשמל אצלי זה עבודת יד תוצרת בית.

 

הצרות של האוטו הזה - במילה אחת : גומי.

 

המחלה מופיעה במספר ורסיות :

 

צינורות גומי ,אטמי גומי , אטמים של ההידראוליקה מגומי , תושבות גומי , גומי לעיסה (בעצם לא). אבל עם גומיות נורמליות הרכב הזה היה יותר אמין מסובארו DL.

×
×
  • תוכן חדש...